HERBA UNTUK ZAKAR BESAR,PANJANG DAN KUAT

TAHUKAH ANDA , ANDA MAMPU BERSAMA

ISTERI ANDA LEBIH DARI 30 MINIT..

ADAKAH ANDA MEMPUNYAI CABARAN DI BAWAH……………………….??????

-           LEMAH  TENAGA BATIN

- SUDAH LAMA BERKAHWIN TAPI BELUM DAPAT ANAK

- sudah mencuba banyak kaedah tapi masih belum mendapat kepuasan da;lam hubungan suami isteri

-           ALAT KELAMIN ANDA LEMAH

-           ALAT KELAMINNYA TIDAK TEGANG DAN LEMBIK

-           ALAT KELAAMINNYA TIDAK TAHAN LAMA DAN CEPAT PANCUT

-           ALAT KELAMINNYA KUAT TAPI NAK KUAT LAGI…

-           ALAT KELAMINNYA TEGANG TAPI CEPAT TERPANCUT

-           INGIN ALAT KELAMIN YANG BESAR, PANJANG DAN TAJAM.

-           INGIN HEBAT DI RANJANG

-           MALU UNTUK MEMBELI PRODUK TERUS DARI KEDAI KERANA MALU JIKA ORANG LAIN TAHU KELEMAHAN ANDA

Sebelum tu tahukan anda tanda-tanda lelaki mati pucuk ???

Lemah tenaga batin atau juga dikenali sebagai mati pucuk merujuk kepada ciri-ciri kegagalan alat kelamin lelaki untuk menegang atau mengekalkan ketegangan sehingga mencapai kepuasan seks.

Image

Ia juga dikenali dengan nama disfungsi erektil (ED) atau “impotensi” dalam istilah perubatan

Sebab Dan Punca:

Keadaan ini berpunca dari banyak sebab, seperti masalah jantung yang tidak disedari, darah tinggi dan kencing manis, kebanyakannya mampu dirawat.

Punca masalah lemah tenaga batin boleh disebabkan oleh psikologi atau fisikologi. Dari segi fisiologi, ketegangan zakar adalah melalui mekanisma hidrolik berasaskan darah memasuki dan dikekalkan dalam zakar, dan terdapat pelbagai cara ia terhalang, kebanyakannya boleh dirawat. Mati pucuk psikologi adalah di mana kegagalan tegang disebabkan pemikiran atau perasaan dan bukannya kegagalan fisikologi; dan ini sering kali boleh diatasi. Dalam masaalah mati pucuk psikologi, terdapat kesan plasebo yang jelas.
Ubat yang diberikan oleh doktor untuk merawat penyakit kencing manis, sakit jantung dan tekanan darah tinggi boleh menyebabkan lemah tenaga batin apabila diambil secara berterusan. Oleh itu, adalah baik jika pesakit berbincang dengan doktor berkenaan kesan sampingan tersebut, sebelum memula mengambilnya.

Pesakit dengan masalah jantung sering kali diberikan ubat yang mengandungi nitrat. Bahan aktif dalam ubat mati pucuk (seperti Sildenafil Citrate (Viagra),Cialis dan Levitra) mampu berinteraksi dengan nitrat dan menurunkan tekanan darah kepada paras merbahaya dan mampu membawa maut.

Bagi pesakit kencing manis, darah tinggi atau kalesterol tinggi mengambil ubat tanpa rujukan doktor mampu menyebabkan kesan sampingan merbahaya seperti kegagalan ginjal.
Lemah tenaga batin, berkait rapat dengan tanggapan budaya kepada kesuburan, kejayaan, dan kelakian, mampu menyebabkan kesan psikologi teruk termasuk perasaan malu, perasaan hilang harga diri atau rendah diri; seringkali ia tidak perlu kerana dalam kebanyakan kes ia boleh diatasi. Terdapat budaya menyepi yang kuat dan tidak mampu berbincang mengenai masaalah ini. Fakta sebenar adalah sekitar 1 dari 10 lelaki akan mengalami masaalah lemah tenaga batin berulang pada satu ketika dalam hidup mereka.

Tanda Tanda Awal Masalah:

Terdapat 4 jenis mati pucuk dan di senaraikan di bawah ini bagi menambah pengetahuan anda. Sila AMBIL PERHATIAN sekiranya ANDA mengalaminya :

1. Zakar langsung tidak mampu menegang. Ia adalah jenis mati pucuk yang gawat dan biasanya berlaku pada kadar 1 dalam 100 lelaki. Ia mati pucuk yang paling di takuti lelaki.

2. Zakar lembik dan tidak berupaya senggama. Mani keluar sebelum senggama. Ia adalah jenis mati pucuk yang mendukacitakan. Ia biasa di ubati dan mungkin boleh berpunca dari amalan pemakanan serta kesan psikologi dan penyakit tua.

3. Zakar tegang tetapi tidak boleh memancutkan mani. Ia juga termasuk mati pucuk, bukan tanda lelaki itu kuat tenaga batin. Lelaki terpaksa berhenti senggama kerana keletihan dan kejerihan.

4. Zakar yang tidak tegang seperti biasa. Ia juga adalah jenis mati pucuk. Ada yang mengelarnya sebagai lemah syahwat atau lemah tenaga batin. Jenis ini akan di hadapi oleh semua lelaki.

===========================================================

Sebelum tuan buat keputusan membeli Saya Nak share satu kajian temubual yang di Buat kepada 10,000 orang lelaki yang mempunyai masalah lemah Shahwat Dan mati Pucuk serta cepat pancut…

1. ISTERI mereka melawan cakap mereka dan degil

2. isteri mereka secara senyap-senyap mencari lelaki di luar untuk memuaskan nafsu mereka yang tak kesampaian

3. Isteri lebih berminat kepada laman sosial seperti Facebook

4. Isteri mula malas membantu suami di rumah

5. Isteri mula malas menjaga anak Dan me jadikan alasan kelemahan lelaki untuk tidak patuh kepada suami

6. Ada kes di mana isteri memotong Dan mencederakan kemaluan suami

7. Ramai isteri yang kerap Kali malah setiap Hari memerli Suami tentang saiz Dan tak tahan lama… Kecik la.. Dan berma am lagi…

8. Kes berat ramai yang bercerai ..jangan terkejut mereka bercerai pada usia tua

9. Ada isteri yang menjadi muram dan tidak happy sepanjang perlahwinan

Masalah mati pucuk dan cepat pancut ini menjadi pembunuh senyap hubungan Suami isteri

Jadi mahukah kita menjadi seperti mereka…

Dan mungkin kita sedang menghadapi kesan2 di atas Kita Boleh Beli Baju mahal, seluar mahal, tukar sportrim..

Tapi untuk kesihatan diri kita kita berkira-kira… Bila keadaan jadi teruk… Dah tidak berguna..

Jom bertindak sekarang

Jadilah lelaki yang hebat di mata isteri anda… SEKARANG !!

==========================================================

Anda Main Tak Sampai 5 Minit?

Anda Mengalami Pancutan Pramatang?

-           INGIN MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS BERULANG KALI BERSAMA PASANGAN ANDA.

-           ISTERI YANG INGINKAN PASANGAN ANDA HEBAT KETIKA MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN ANDA

-           ISTERI YANG INGINKAN SUAMI ANDA  DAPAT MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN ANDA SEHINGGA ANDA PUAS

-           ISTERI YANG INGINKAN SUAMI ANDA HEBAT MELAYANI HUBUNGAN SEKS SEPERTI MULA-MULA KAHWIN DULU..

-           ISTERI YANG TIDAK MERSA PUAS DENGAN HUBUNGAN SEKS ANDA

USAH RISAU LAGI KERANA KAMI ADA JALAN KELUAR UNTUK MASALAH ANDA DI ATAS…

MEMPERKENALKAN PRODUK HEBAT UNTUK LELAKI YANG INGINKAN ISTERI DAN PASANGAN ANDA MERASA BAHAGIA KETIKA MENIKMATI HUBUNGAN SEKS BERSAMA ANDA…

BAYANGKAN ISTERI ANDA TERSENYUM SELEPAS MELAYARI HUBUNGAN INTIM BERSAMA ANDA

MEMPERKENALKAN PRODUK HEBAT MASA KINI….

KAMAherbs sudah menjadi bualan di kedai-kedai kopi malah di Koptiam juga, di lobi hotel pun sudah mula terdengar-dengar bisik-bisik para hartawan dan konglomerat yang inginkan stamina mereka seperti mereka sewaktu muda-muda dahulu. Mereka juga sudah cuak dengan “pil biru”, yang boleh membuat mereka “mati di atas perut”.

“Tak nak lah saya Dato’… tiba-tiba mati atas perut , keluar TV3”, saya terdengar seorang hartawan yang sedang berbual di lobi hotel terkemuka sewaktu sedang bercuti tempoh hari.”Ko surf internet ada produk baru budak aku bagitau, KAMA apa tah KAMAherbs gitulah namanya, katanya power” Dato tersebut menjawab separuh berbisik. Saya tersenyum sendirian , famous juga KAMAherbs ni yer . Tiba-tiba dicubit oleh isteri “ Ha tu senyum-senyum ada apa tu “. Saya jawab ringkas “syyy nanti abang bagi tau yer”.

Soalan cepu emas yang sering ditanya oleh pembeli ialah “berapa lama nak nak nampak kesan?.” KAMAherbs bukanlah herba yang boleh menjanjikan satu minit atau 1 jam untuk membolehkan anda “beraksi”. Ia adalah rumusan seratus peratus herba-herba hebat bukan herba-herba magis yang dicampur dengan Sildenafil atau Taladafil. Oleh itu ia merawat bukanlah untuk membantu merangsang.

Hasil dari maklum balas oleh para pembeli , tujuh puluh peratus (70%), mengatakan mereka mula merasa kesan baik dari KAMAherbs seperti ereksi yang mantap dan bertenaga, tahan lama dari sebelum mengambil KAMAHerbs, penis “bangun” diwaktu pagi setelah beberapa lama ia tidak begitu, kuantiti sperma yang banyak walaupun baru bersama isteri didalam 1-2 hari, sakit pinggang berkurangan atau hampir tidak sakit pinggang langsung sewaktu bangun dari tidur, mudah tidur diwaktu malam, emosi lebih tenang, merasa saiz penis lebih besar dari sebelum ini,mereka merasa perubahan ini selepas satu atau dua minggu (1-2 minggu) mengambil KAMAherbs sebagai makanan kesihatan secara teratur dan kesan lebih pantas sekiranya tidak merokok dan melakukan masturbasi.

Oleh itu saya tidak menggelar KAMAherbs sebagai herba magik tetapi ia adalah herba hebat!!. Ramai sudah menikmati kehebatan produk ini..ANDA BILA LAGI….

JANGAN TUNGGU SAMPAI ISTERI ANDA LARI…

Meningkatkan testosterone

Meningkatkan fungsi serta tumpuan seksual

Meningkatkan kepekaan saraf zakar

Memudahkan ereksi serta berpanjangan

Meningkatkan ejakulasi

Meningkatkan kekerapan ereksi

Mempercepatan pemulihan tenaga selepas bersama

Merangsang deria seksual Meningkatkan stamina dan keinginan seksual

Meningkatkan pengalaman orgasm beberapa kali

Meningkatkan psikologi keyakinan serta kelegaaan seksual

Herba Kamaherbs  ini akan memperbaiki hubungan seksual anda dengan pasangan anda. Istimewanya, herba kamaherbs  ini membantu menggalakkan perjalanan darah ke dalam organ seksual lelaki tanpa memberi kesan mempercepatkan kadar denyutan jantung, gementar atau letih, sekaligus menjadikan ereksi zakar lebih selesa.

Menurut kajian saintifik, penggunaan tumbuhan herba ini secara berterusan dapat mengembalikan keremajaan dan membantu merawat masalah kesihatan yang berkaitan dengan penuaan. Sediaan daripada tumbuhan herba ini didapati dapat membantu meningkatkan fungsi ereksi di kalangan lelaki yang mengalami masalah ‘erectile dysfunction’ (ED) / disfungsi erektil tanpa memberi kesan toksik. man-happyHerba ini juga akan membantu anda mendapatkan ereksi yang lebih kuat secara semulajadi.

Keinginan seksual yang tinggi akan muncul semula dan anda akan berasa segar kembali. Anda tidak akan memerlukan rangsangan yang begitu banyak. Ambil perhatian : Jika anda mengambil kamaherbs selepas memakan makanan yang tinggi kandungan lemak (lemak kambing atau lemak daging lembu atau sebagainya), herba ini akan menyerap lebih perlahan ke dalam badan serta akan mengurangkan keberkesanannya dan ia juga akan mengambil masa yang lebih lama untuk mula bekerja. Rangsangan seks diperlukan untuk herba ini bekerja. Anda tidak akan mendapatkan ereksi hanya dengan mengambil herba ini tanpa rangsangan seks.

Dos terlepas : Jika anda tertinggal satu dos kapsul, ambillah seberapa segera yang boleh. Jika sudah hampir masa untuk dos seterusnya, abaikan dos yang tertinggal dan kembali kepada jadual dos biasa anda. Penyimpanan: Simpan kapsul butea superba pada suhu bilik, antara 68-77 ° F (20-25 ° C). Simpan jauh daripada haba, kelembapan, dan cahaya matahari yang langsung. Jauhi kapsul butea superba daripada jangkauan kanak-kanak. Apabila dibuka, penggunaan terbaik adalah dalam masa 8 bulan. Tutup penutup selepas penggunaan.

AMARAN DAN LANGKAH BERJAGA-JAGA :-

Jangan gunakan Kapsul Kamaherbs  ini jika :-

Anda sangat alah kepada beberapa herba lain atau ubat-ubat herba.

Jangan gunakan ubat-ubatan kimia atau rawatan untuk mati pucuk semasa anda mengambil herba ini. Ia mungkin mempunyai kesan buruk kepada rawatan semulajadi alternatif atau rawatan kimia lain anda.

Anda telah dinasihatkan oleh doktor anda untuk mengelakkan aktiviti seksual kerana masalah jantung (sila ambil perhatian serius). Anda mengambil nitroglycerin (Nitrostat, Nitrolingual, Nitro-Dur, Nitro-Bidaan, Minitran, Deponit, Transderm-Nitro). Anda mengambil dinitrate isosorbide. (Dilatrate-SR, Isordil, Sorbitrate).

===========================================================

Sewaktu di “online” kan KAMAherbs ni ramai yang tertanya-tanya, herba apa la pula ni kan … KAMA di depannya macam ayat yang “common” je kan. Betul la macam korang fikir tu “KAMASUTRA” , kenapa Kamasutra? Jawapannya mudah , kerana herba-herba yang digunakan ialah Indian Ginseng dan Indian Viagra yang tersohor di seantero dunia. Malah nama herba hebat Ashwaganda telah tertera didalam kitab KAMASUTRA, sebagai raja herba dari pelbagai herba yang terdapat didalam kitab tersebut. Maka tidak keterlaluanlah jika diberi nama KAMAherbs Indian Ginseng atau Ashwaganda, nama saintifiknya ialah Withania Somnifera dan Safed musli atau nama saintifiknya Chlorophytum borivillianum yang telah dilapurkan mempunyai permintaan melebihi bekalan. Kerajaan India menggalak para petaninya untuk mengusahakan Ashwaganda secara intensif, dengan memberi kemudahan kepada para petani untuk memohon bantuan pinjaman bagi mengusahakan penanaman Ashwaganda dan Safed Musli atau “Indian Viagra”.Ashwagandha,

Ashwa bermaksud kuda , manakala ganda bermaksud wangian, ini merujuk kepada kekuatan seksual bak seekor kuda.

Bahan aktif yang dapat dikesan didalam Ashwaganda

Withaferin, Withanolides, Withanine, sitoindosides, Somniferine, Alkaloids dan Ethanolides. Withanolides dipercayai mempunyai pelbagai fungsi perubatan . Herba ini menstimulasi sistem sel imun seperti lymphocytes ( sel darah putih dan sistem imun vetebrate). Ashwaganda mengawal inflamasi (jika terjadi) dan mempertingkatkan memori atau minda. Pengambilan Ashwaganda dan Safed musli secara serentak akan membaikpulih sistem tubuh terutama sistem reproduksi lelaki. Aswaganda juga terkenal sebagai tonik atau herba adoptogen.

Bagaimana KAMAherbs berfungsi ?

Sekiranya ada produk yang boleh menjanjikan bahawa anda akan mendapat ereksi selepas 30-60 minit, pada pandangan saya ia mempunyai bahan-bahan perangsang seperti sidenafil, macam kes yang dilapurkan baru-baru ini, patut la “power” semacam je lepas minum kopi tersebut, rupa-rupanya kopi tersebut telah dicampur dengan sidenafil, bahan yang digunakan didalam Viagra. Nasihat saya kepada insan-insan yang inginkan kesan yang pantas, hentikanlah keinginan yang boleh membawa malapetaka ini dan kembalilah ke jalan yang agak jauh tetapi anda boleh mendapat manfaat yang kekal.

Konsep penyembuhan KAMAherbs adalah sama seperti lain-lain produk, Viagra , Vimax dan pelbagai nama lagi dipasaran. Ramuan herba yang berkualiti tinggi didalam KAMAherbs akan bertindak mengawal stres yang menjadi masalah utama kepada individu yang mengalami ED. Hasil kajian menunjukan stres adalah punca utama kepada ED, ereksi pra-matang, kehilangan libido (nafsu seksual) dan pelbagai masalah kesihatan lain seperti obesiti, kesuburan, kemurungan, darah tinggi, jerawat dan lain-lain.

KAMAherbs akan merawat ED dengan memberi kesan secara semulajadi, yang membolehkan otot di antara dinding arteries (saluran yang membawa darah beroksigen) didalam penis membesar atau tidak mengecut (ia releks). Ini membolehkan saluran itu membesar dan membenarkan lebih banyak darah melaluinya dan membolehkan erection (penis mengeras) dan menjadikan penis lebih besar.

http://4.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-VY6ZzHLkI/AAAAAAAAAe8/15tY8BWv9hg/s1600/penistransverse.jpg

Zakar atau penis lelaki mempunyai 2 saluran, salah satunya Corpora Cavernosa , Corpora Cavernosa ialah saluran diatas penis sementara Corpus Spongiosum dibahagian bawah penis .Urethra ialah saluran kencing dan pengeluaran sperma. Bila saluran ini tidak relek atau mengecut maka bekalan darah tidak dapat memasuki penis dan terjadi ED. Herba-herba ini membantu untuk kedua-dua saluran ini menampung lebih banyak darah, tidak mustahil penis anda mendapat ereksi yang padu, bertenaga dan menjadikan penis anda lebih panjang dan besar.

http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-Vbzo3XwqI/AAAAAAAAAfE/sIACx7tnaVI/s1600/corpa.jpg

APA BAHAN YANG TERKANDUNG DALAM KAMAHERBS…????

Bahan-bahan utama KAMAherbs

http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-Vhc2qffuI/AAAAAAAAAfM/gbn_5S252oo/s1600/ashwagandha2.jpeg

Ashwaganda adalah tumbuhan yang tumbuh di India, Paksitan dan Sri Lanka, menyerupai pokok tomato dan satu species dengan pokok tomato. Pakar Ayurvedic telah mendapati Ashwaganda telah tertulis didalam kitab KAMASUTRA sebagai tumbuhan yang amat hebat diantara tumbuh-tumbuhan aphrodisiac yang tercatat didalam kitab tersebut. Ashwaganda juga digelar dengan pelbagai nama seperti Indian Ginseng, Winter Cherry, Ajaganda, Sam Al Ferakh dan lain-lain lagi mengikut bahasa Negara masing-masing. Ashwaganda

Ashwaganda adalah herba adoptogen, istilah ini digunakan oleh herbalist (ahli herba bertauliah) sebagai merujuk kepada herba semulajadi yang membantu menguatkan ketahanan tubuh kepada stress, trauma, kerisauan melampau dan keletihan melampau. Kesemua herba adoptogen adalah anti-oxidant (antioxidants berfungsi melawan dan mempertahankan tubuh dari serangan unsur tidak baik sehingga boleh merosakkan tubuh manusia). Herba adoptogen juga adalah bebas toksik.

http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-VhdJVrIaI/AAAAAAAAAfU/NZXEaneHcyc/s1600/Chlorophytumborivilianum.gif

Safed Musli juga dianggap tumbuhan “ajaib” hingga digelar “wonder crop”, “herbal Viagra” dan “root of gold” kerana kesan terapuetik yang mempunyai nutirisi tonik seperti 25 bahan alkaloid, protein, karbohidrat, steroid dan polysaccharides yang boleh dimanfaat oleh sistem tubuh manusia. Herba hebat ini telah dikaji dan disahkan mampu,

v Safed Musli mempunyai kesan anti-ageing. Kesan ini membolehkan herba hebat ini menyegarkan tubuh dan minda tanpa kesan sampingan

v Selain Ashwaganda , Safed Musli juga di anggap “teman baik bagi lelaki” . Ia adalah herba aphrodisiac yang amat hebat untuk merawat system reproduksi lelaki seperti mati pucuk, pancutan pra-matang dan kuantiti sperma yang tidak mencukupi.

v Merawat keletihan mental dan fizikal

v Menaiktaraf sistem ketahanan badan.

v Ia juga digunakan sebagai herba untuk merawat kencing manis dan sakit-sakit sendi (arthritis)

Ginseng adalah tumbuhan adoptogen seperti Ashwaganda yang biasanya boleh didapati dinegara Asia yang beriklim sejuk dan biasanya di tanah tinggi seperti digunung yang biasanya di Negara China, Korea dan Jepun. Ginseng adalah tumbuhan yang lambat untuk membesar menjadikan ginseng amat berharga dipasaran. Sebagai herba adoptogen Ginseng bertindak hampir sama kesannya dengan Ashwaganda. Gandingan Ginseng dan Ashwaganda akan memberi kesan “double impact” dimana kedua-dua ginseng ini mempunyai kesan ginsenosides (steroid semulajadi) yang berbeza-beza.

Selain itu juga kami upgrade kamaherbs ini dengan bahan -bahan tempatan lain yang khas untuk meningkatkan tahap ketahan seksual lelaki iaitu :

- tongkat ali

- rancang besi

- rancang tembaga

- selayat

- api 3 selungguk

- teja lawang

- payung ali

- ubi jaga

- mentua maki

- galak tua

HARGA

Harga termasuk penghantaran : RM200 RM150

JIKA NAK LAGI DISKAUN JOM WHATSAPP/SMS KAMI SEKARANG !!

BUKAN RM150 tapi RM……

sms/whatsapp < kamaherbs > ke 0125806029

nyatakan berpa unit anda inginkan

TAPI MUNGKIN ANDA BERFIKIR BANYAK KALI

UNTUK MEMBELI PRODUK INI……

NILAI RM150 ADALAH KECIL JIKA DI BANDINGKAN DENGAN KEPUTUSAN YANG ANDA PEROLEHI NANTI..

- BAYANGKAN ISTERI ANDA TERSENYUM SELEPAS BERSAMA DENGAN ANDA….

- KEYAKINAN ANDA BERTAMBAH

- ANDA TIDAK MERASA RENDAH DIRI LAGI UNTUK BERSAMA ISTERI ANDA…

- KEPUASA TERPAMPANG DI WAJAH ISTERI ANDA

- ISTERI ANDA MEMUJI ANDA…..”ABANG POWER LA”….”TERIMA KASIH ABANG…..”

SEGALA KENIKMATAN DI ATAS TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT…

HIDUP HANYA SEKALI….JANGAN SAMPAI SUDAH TERLEWAT BARU ANDA MEMBUAT TINDAKAN……

HARI ESOK BERMULA DENGAN APA YANG KITA LAKUKAN HARI INI……

Opsss Tunggu dulu ……
antara kelebihan lain Kamaherbs ialah

- melancarkan kencing tak lawas

- menghilangkan kebas-kebas terutama ketika bersila

- memudahkan buang air besar

- menghilangkan sakit-sakit urat dan menjaga saraf

- menghilangkan masalah pitam dan badan tak seimbang( badan tak balance)

- menyeimbangkan hormon testeron

- Menajamkan mata

- Menguatkan akar rambut agar tidak gugur

- Menghilangkan penat dan semput

APA TUNGGU LAGI……

SAYA NAK ODER SEKARANG JUGA…

CARA MEMBUAT PESANAN DAN PEMBAYARAN

Untuk membeli produk yang bermutu, selamat dan tanpa kesan sampingan ini sila ikuti langkah-langkah seperti dibawah:

STEP 1 = SILA SMS NAMA PRODUK , NAMA PENUH ANDA, ALAMAT , EMAIL DAN NO TELIFON

(CARA-CARA SMS)

<Nama Produk> <Nama anda> <Alamat anda>

<Email> <No Telifon>

(CONTOH SMS)

KAMAHERBS SAMAD BIN ANUAR NO.30 JLN LINTANG,70450 SEREMBAN N9,samad@yahoo.com,0178564412

Hantar Maklumat  melalui SMS ke

sms < kamaherbs > ke 019 270 4337

STEP 2. Selepas saya menghantar SMS kepada anda untuk membuat pengesahan yang anda betul-betul ingin mendapatkan produk tersebut anda perlu membuat pembayaran di Maybank atau CIMB, terdapat 2 cara untuk pembayaran iaitu melalui pembayaran online atau di mesin deposit wang tunai di Maybank atau CIMB.

* Lakukan Pembayaran anda ke akaun

MOHD AZHAAN  BIN MD NOR

Akaun Maybank – 162 674 063 441

Akaun CIMB – 7009500266

STEP 3. SELEPAS ANDA MEMBAYAR DI BANK SILA SMS  KEPADA SAYA

(CARA-CARA SMS)

<Nama anda><Produk>  <Jumlah bayaran> <Waktu bayaran> <Tarikh bayaran>

SAMAD BIN ANUAR , KAMAHERBS , RM150 , 16:45 , 15.01.08

SIMPAN RESIT & SEGALA BUKTI untuk semakan dan

Pihak kami akan menyediakan pesanan anda dan akan dikurierkan terus ke alamat anda ia akan mengambil masa 2-3 hari bekerja (tidak termasuk cuti am dan cuti umum). Kami akan menggunakan perkhidmatan POS LAJU. Sekiranya stok mencukupi atau destinasi berdekatan bandar-bandar besar biasanya 1 hari bekerja sahaja.

SEGALA PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI KAMI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK ANDA SAMPAI KEPADA ANDA

TERIMA KASIH

019 270 4337

Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di kedua bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR dan BATIN terhadap isteri anda dilaksanakan sebaiknya.

Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya tidak puas…

Renungkan sebentar…..anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri. Lihatlah dengan mata hati anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun atau cuma melebihkan keperluan zahir dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?

Anda lelaki yang dayus jika terus membiarkan isteri anda kegersangan…..

Jangan sampai isteri anda mula makan luar dan curang terhadap anda. Jadi jangan salahkan isteri jika mereka menyalahkan SUAMI walaupun isteri sendiri yang berlaku CURANG!

Cuba renungkan kisah-kisah di bawah ini :

Isteri Curang

Isteri_Kecewa

Isteri_Kecewa

Di bawah ini adalah fakta-fakta hasil dari online survey yang diperolehi dari 586 isteri dan wanita dan kami temui beberapa kebenaran yang mengejutkan…..

Sila baca fakta-fakta yang merisaukan ini :

Tick 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.

Tick 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka.

Tick Hanya 15% isteri yang mencapai orgasme lebih sekali dalam seminggu.

Tick 78% daripada isteri mengaku yang mereka lebih suka dibelai-belai sahaja dari melakukan seks memandang mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

ANDA PERCAYA ATAU TIDAK, FAKTA TETAP FAKTA

Keluhan isteri yang tidak puas dalam hubungan seks

Penafian: Ilustrasi ini adalah untuk penerangan kami semata-mata

Fakta ini dikira serius dan kebanyakan lelaki yang tidak mengendahkan masalah mereka ini & kurang mencari penyelesaiannya kerana malu atau ego lelaki mereka yang menebal walaupun semua permasalahan bermula daripada para suami.

Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan mereka untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata. Tak tercabarkah ego anda?.

ANDA dibelenggu dengan gejala ini….

ANDA buntu memikirkannya…

ANDA malu dan segan..

ANDA mahu penyelesaian segera.

Jadilah Suami Idaman Sekarang!

Kecapi Nikmat Kepuasan Seks Sebenar Bersama Isteri Anda

Usah Risau..Kami Ada Penyelesaianya!

SAYA NAK ODER SEKARANG..SILA KLIK BUTON DI BAWAH UNTUK CARA MENDAPATKAN PRODUK

TIPS DAN INFO BERGUNA BUAT PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS

TAJUK:FUNGSI ZAKAR DAN TANGGAPAN WANITA

Apakah bahagian-bahagian yang terdapat pada zakar lelaki? Bagaimana zakar anda membesar dan apakah fungsi disetiap zakar lelaki

Di sebatang zakar lelaki ada beberapa struktur kuasa yang memberangsangkan lelaki apabila disentuh dan ianya juga akan memberikan keseronokan dan nikmat yang dapat dirasakan oleh wanita. Antara bahagian yang terdapat di zakar lelaki ialah buah zakar, batang zakar, takuk zakar, kepala zakar, biji zakar, lubang zakar gigi zakar, ekor pari dan urethra.

Buah zakar berfungsi sebagai tempat menyimpan air mani dan ia amat sensitif apabila tersentuh dengan benda keras dan kasar. Sebab itu andainya anda menyentuh dengan benda keras atau kuat kepada buah zakar suami anda, suami anda akan berkata sakit. Maka di bahagian ini, jika anda berminat membelainya, berhati-hatilah dan berikan sentuhan yang lembut dan ianya pasti menyeronokkan suami anda.

Batang zakar adalah -berfungsi untuk mengeras dan panjang daripada ukuran biasa pada keadaan lelaki itu tidak mempunyai nafsu sahwatnya. la akan mula menegang apabila seseorang lelaki itu mencapai sahwatnya. Jika saiz zakar pada peringkat seseorang lelaki itu belum datang kemuncak sahwatnya adalah kecil dan pendek serta kelihatan lembik. Apabila seseorang lelaki itu mula datang sahwatnya, saiz zakar akan mula membesar dan menegang panjang.

Jika saiz pada kendur dari 3 inci, zakar ini boleh membesar dan memanjang sehingga 6 inci. Jika saiz zakar semasa kecilnya ukuran lilitnya kurang dari 2.5 inci, maka apabila membesar saiznya akan membesar 5 inci. Kepadatan mula dilihat apabila zakar cukup tegang dan keras. Kedudukan zakar akan menegak hingga 45 darjah dari paras pusat. Sewaktu inilah kesesuaian untuk zakar menyusuk kedalam kemaluan perempuan boleh dilakukan. Zakar yang lembik tidak boleh menyusuk masuk kedalam kemaluan perempuan. Jika anda selidiki secara terperinci, anda akan dapat melihat batang zakar akan bergegar dan ini berlaku sewaktu zakar didalam kemaluan Ianya menghasilkan kepuasan seksual apabila zakar bergegar di dalam kemaluan anda. Belailah batang zakar ini dan anda akan merasakan kehangatan yang amat menyeronokkan.

Fungsinya adalah terlalu sedikit sewaktu di dalam kemaluan berbanding dengan batang zakar yang memanjangkan geselan apabila dilakukan sorong tarik sewaktu bersetubuh. Takuk zakar berada dihujung zakar yang kelihatan seperti lekuk. Lekukan ini adalah terjadi kerana hujung kepala zakar agak menguncup sedikit iaitu lebih kecil daripada batang zakar. Lekukan ini terbentuk bagi memudahkan zakar nenyusuk masuk kedalam kemaluan perempuan.

Kepala zakar adalah penting bagi lelaki khususnya. la boleh membesar lebih daripada-batang zakar. la akan membesar sewaktu menyusuk masuk kedalam lubang dan membesar sewaktu menarik zakar keluar dari kemaluan. Apabila kepala zakar membesar, anda akan terasa seperti sesuatu benda sedang membesar di dalam kemaluan anda dan lebih menyeronokan. lanya berfungsi secara langsung untuk membentuk gigi zakar lebih kembang dan apabila zakar ditarik sorong ia seperti menarik dinding lubang kemaluan anda dan anda pasti lebih seronok dengan geselan ini. Lelaki amat gemar jika perempuan menggigit lembut dan menghisap kepala zakamya kerana di sini ada keseronokkan yang luar biasa bagi lelaki dan fungsinya samalah dengan biji kelentit perempuan.

Biji zakar tidak begitu berfungsi untuk memberikan kepuasan kepada lelaki dan ianya terletak seperti biji kelentit dan tidak mudah dilihat dengan mata kecuali anda menyentuhnya. Terdapat sedikit bonjol kecil pada hujung kepala zakar apabila anda sentuh.

Lubang zakar berfungsi untuk mengeluarkan air kencing dan pancutan air mani. Ianya seperti lubang air kencing perempuan. Seperti kita ketahui perempuan mempunyai dua lubang pada kemaluannya iaitu lubang untuk persetubuhan dan lubang untuk membuang air kecil.

Gigi zakar adalah tempat yang paling penting. Gigi zakar ini memberikan keseronokkan kepada setiap gesel di dalam lubang kemaluan anda. Lelaki juga akan merasakan seronok. Tidak semua zakar lelaki kelihatan gigi zakarnya banyak atau besar. Beruntunglah jika anda mendapat zakar suami yang mempunyai gigi zakar yang banyak dan besar. Kepuasan anda akan lebih tercapai dengan cepat.

Ekor pari terbentuk pada sepanjang batang zakar yang berfungsi sebagai tempat pengaliran air mani daripada buah zakar. Ekor pari ini amat sensitif dan seronok bagi lelaki apabila geselan sewaktu melakukan sorong tarik di dalam kemaluan anda. la juga memberikan keseronokan yang luar biasa sepanjang melakukan sorong |tarik bagi perempuan. Apabila pancutan air mani berlaku, ekor pari akan membesar dan menyendatkan lagi lubang kemaluan anda sehingga keperingkat kemuncak. Disinilah lelaki amat seronok jika anda bermain dengan zakar suami anda, sama ada membelainya, mengolomnya atau melakukan jilatan dengan lidah anda.

Leave a Reply

  • You Avatar
  • Menangi Jam Tangan BONIA Sekarang. Klik DiSini

  • Wak-Doyok-Mohammad-Azwan-Shah-for-Fairuz-Ramdan
  • Anda Boleh Cek Tarcking Number Poslaju Produk Yang Telah di Pos Disini

    Tracking No Tarikh 31/7/2016 Jumaat

    EP024068798MY - Surina
    EP024068824MY - Akramshah
    EF213551311MY - Nurliyana Mohd Noor
    EF213551308MY - Rosni Abd. Ghani
    EF213551299MY - Fadlullah Yusop
    EF213551285MY - Mazni Suhana Hj Mahali
    EF213551387MY - Noratika Marsat
    EF213551360MY - Ilyana Ismail
    EF213551356MY - Normah Mohd Yusof
    EF213551342MY - Nurul Madhirah Rosli
    EF213551339MY - Hasbullah Husin
    EF213551373MY - Sariah Simat
    EF213551395MY - Suryani Jaafar
    EF213551400MY - Zenudin Aziz
    EF213551427MY - Zawiyah Yudin
    EF213551413MY - Marzitah
    EF213551271MY - Nurul Izza Osman

  • KEPADA ANDA YANG TELAH MEMBELI PRODUK HOMEOPATHY KAMI BUAT KALI PERTAMA,KEDUA DAN KE TIGA JUTAAN TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN.UBAT PALING MUJARAB IALAH KEYAKINAN PADA DIRI SENDIRI DAN TIDAK PUTUS ASA

  • SILA KLIK GAMBAR PRODUK UNTUK LIHAT KETERANGAN PRODUK

  • SENARAI PAKEJ JERAWAT DAN PARUT

  • KLIK GAMBAR UNTUK PAKEJ JERAWAT EKONOMI PALING LARIS

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET HOMEOPATHY KOMPREHENSIF MENGHAPUS JERAWAT,PARUT & JERAGAT

  • PAKEJ JERAWAT Hepar Sulphuris Calcareum (HSC30)

  • CARA MUDAH MILIKI BADAN RAMPING TANPA LEMAK

  • CARA MUDAH MILIKI ZAKAR BESAR,KUAT,PANJANG DAN TAHAN LAMA

  • KLIK GAMBAR UNTUK PRODUK MEMBESAR, MEMADAT DAN MEMANTAPKAN PAYUDARA

  • SUSAH NAK BERAK,PERUT SAMPAI KEMBUNG DAN TERPAKSA MENERAN

    [DRReckeweg_gen2350_100_4685.jpg]

  • DAMIANA GOLD SEHEBAT VIAGRA

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET RAWATAN RAMBUT GUGUR DAN BOTAK HOMEOPATHY

    http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPJJa5RLn8I/AAAAAAAAApg/fA45cJ5F1bU/s1600/bio%2Bbotak%2B200px.JPG
  • Alfalfa Tonic GINSENG uNTUK TAMBAH SELERA MAKAN DAN BADAN KURUS *GEMUKKAN BADAN*

  • RAHSIA ANAK PINTAR DENGAN HOMEOPATHY

    http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/SwQZlRaWNuI/AAAAAAAAASo/uzQHlhCl-hQ/s1600/Iq+and+eq+Booster.JPG
  • ANDA KURANG DARAH,PENAT MELAMPAU DAN SUSAH TIDOR..?

    http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg
  • PRODUK UNTUK MASALAH LELAH

  • Produk Untuk Penyakit Psoriasis

  • PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS SHOP

    JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"
  • PRODUK ANDA AKAN DI HANTAR( COURIER) PADA HARI BEKERJA MENGGUNAKAN KHIDMAT POS LAJU MALAYSIA.PRODUK AKAN SAMPAI DALAM MASA 1 KE 3 HARI.(tidak termasuk cuti am dan cuti umum).
  • UNTUK PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

  • JOM LIKE FACEBOOK SAYA

  • jika anda ingin wajah yang cantik..berusahalah seperti insan dalam video ini…saya tak kisah berapa bayak produk anda pakai..yang penting selagi anda berusaha dan tidak putus asa..anda akan dapat apa yang anda inginkan..percayalah..lakukan sesuatu luar dari kebiasaan anda..percayalah anda boleh cantik dan sihat seperti yang anda inginkan

  • Meta