Petua Kuruskan Badan Dalam 14 Hari08.04.14

Tahukah anda?

Mengurut dan memicit-micit lemak degil/selulit membantu memecahkan lemak. Air beralkali pula mengalirkannya keluar sambil mengurangkan asid dan toksik dari tubuh.

BAGAIMANA KEKAL LANSING DI BULAN PUASA?

1.Berbuka puasa dengan kurma & air
2. Makan sedikit lagi setelah anda solat maghrib (setengah jam setelah menjamah kurma)
3. Boleh makan lagi 2 jam sebelum anda tidur  (katakan anda akan tidur 6 jam iaitu dari jam 11 malam hingga sahur jam 5.00 pagi) kerana makan kerap tetapi sedikit-sedikit tidak membuat LEPTIN anda gila, malah ia menjadi lebih rasional.Apa itu LEPTIN?
LEPTIN adalah hormon di dalam tubuh badan kita dimana ia berfungsi sebagai “suis” bagi pembakaran lemak. LEPTIN memainkan peranan penting dalam banyak sistem yang berlainan dalam badan anda. LEPTIN sangat penting untuk menentukan penggunaan lemak dan mengatur selera makan secara menyeluruh
4. Bangun untuk bersahur dan makan sedikit lagi.
5. Diantara waktu-waktu yang anda tidak makan, minumlah air putih/air beralkali/jus beralkali seperti air kelapa ataupun air lemon.
6. Sebelum anda tidur, inilah masanya untuk anda membantu sistem limpatik anda bergerak dengan lancar, dengan cara membuat urutan badan. Jika anda mempunyai krim pelangsingan badan, waktu sebelum tidur adalah waktu yang terbaik untuk anda menyapukan krim pelangsingan ini dengan cara mengurut-urut tempat-tempat yang ada lemak degil.
7. Apabila anda bangun untuk bersahur nanti, percayalah, orang yang telahpun minum air beralkali dan membuat urutan, akan mengkumuhkan lebih banyak toksin daripada mereka yang tidak berbuat demikian.

Bulan puasa biasanya ada yang selera lagi luar biasa dari hari biasa.. namun bagaimana kita nak pecahkan lemak walaupun kita kuat makan


SET KURUS PALING MUJARAB

MEMPERKENALKAN RESHAPING BODY GEL

NAK KURUS dalam tempoh 21 HARi.. tapi TAK NAK diet ..TAK NAK makan ubat & minuman? TAK NAK senaman?TAK NAK SAUNA? Dengan Reshaping Body Gel .Kesan yang berbeza. Hanya sapu sahaja.!!
DIJAMIN 100% BERKESAN!!!

✔ Meningkatkan METABOLISM dengan berkesan
✔ Bakar lemak & Kalori dengan pantas
✔ Membantu mengurangkan selera makan
✔ 100% TIADA kesan sampingan
✔ Melancarkan pergerakan usus
✔ Membuang toksin yang merbahaya
✔ Melancarkan sistem aliran darah
✔ Buang angin dalam badan
✔ Mudah bangun tidur

=========================
CARA PENGGUNAAN TERBAIK
=========================
.
1. Hanya sapu pada bahagian berlemak.
2. Pakai waktu tidur sahaja
3. Banyak minum air suam/mineral (WAJIB) 3 Liter sehari.
4. Elakkan minum air sejuk/ais/manis

Sila TONTON cara terbaik pemakaian RESHAPING BODY GEL ini..
BAHAGIAN 1-PERUT
BAHAGIAN 2-PEHA

BAHAGIAN 3-LENGAN

CARA MEMESAN

SMS KOD < ZSG100> HANTAR KE 0125806029

Anda akan menerima sms dari kami untuk langkah seterusnya

secara automatik 24 jam

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Hilangkan Jerawat dan Tegangkan Kulit Dengan BC0403.13.14

Alhamdulillah.. seorang clagi cistomer kami berjaya hilangkan masalah jerawat dengan

formula Biochemic BC04

“Puan safiqah berjaya menghilangkan jerawat, jeragat dan parut
degil di wajah beliau dalam masa 3 minggu sahaja , sebelum ni beliau dah pakai macam-macam dan hampir putus asa”

Bosan dengan masalah jerawat

Setiap hari :

- Jerawat naik mendadak dan bertambah
- Termenung lama depan cermin memicit jerawat
- Parut makin hitam dan gelap
- Muka berlubang dan berkawah kesan picit jerawat
- Jalan menunduk sebab malu dengan kawan-kawan
- Pakai bedak tebal-tebal sebab nak cover jerawat dan jeragat
- Rasa down dan layu je sebab muka tak cantik
- Penat memikirkan macamana jerawat ni nak hilang
- Malas nak pakai baju lawa-lawa sebab muka tak lawa
- Kawan-kawan asyik tegur je muka, tambahan pula orang tersayang asyik komen muka tak ok
- Usia dah meningkat, sepatutnya jerawat dah tak wujud, tetapi makin teruk macam waktu muda-muda

Usah bimbang lagi..

Penemuan hebat perubatan Homeopathy telah menghasilakan
produk yang berasaskan gula tebu yang baik untuk menghilangkan jerawat

Kandungan Biochemic BC04 :

Cal.sulph – Berfungsi untuk membantu menghapus jerawat yang degil dan lambat untuk sembuh, kadang-kadang terjadi “letusan” (eruption) bernanah atau yang berwarna kekuningan

Kali.mur – Bertindak sebagai kolagen dan membantu menghapus bintik putih (whiteheads) dan bintik hitam (blackheads), menghapus jerawat dengan discaj atau nanah warna putih.

Kali.sulph – Melegakan “letusan” (eruption) yang berair berwarna kekuningan atau kulit yang kering serta mengelupas.

Silica – Remedi No.1 untuk menghapus jerawat dan parut akibat jerawat. Silica juga membantu menguatkan sel-sel kulit.

========================================

Kandungan :
Sebotol BC04 mengandungi 350 biji tablet dan tahan sebulan

Cara pengambilan :
4 biji 3 kali sehari di hisap seperti gula-gula.. mudah kan

Harga biasa RM100

Kini dengan hanya sms kod kupon diskaun anda layak
mendapat harga diskaun RM90

Opsss… tunggu dulu sempena promosi Raya Haji ini kami
Ingin memberi diskaun RM10 kepada mereka yang terawal..

Jadi harga promosi sekarang cuma RM80
( pos adalah percuma )

SMS < BC04 > ke 0125806029
( tawaran ini terhad untuk 50 orang yang pertama sahaja, ia akan kembali kepada harga asal setelah cukup 50 orang )

Bayangkan selepas ini :
- suami dan kekasih anda memuji wajah anda
- kawan-kawan anda tidak menegur muka anda berjerawat lagi
- Wajah anda makin cerah dan menawan
- Anda tak jalan menunduk lagi
- Anda dah tak malu nak pakai baju kesukaan anda
- Anak-anak anda memuji anda
- Mereka yang mengutuk wajah anda terpegun melihat perubahan
wajah anda
- Anda dah tak malu nak pergi office dan tampil di khalayak ramai
- Hidup anda makin ceria

Tapi semuanya akan berlaku sekiranya anda mengambil tindakan
sekarang

apa tunggu lagi

SMS < BC04 > ke 0125806029

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Menghilangkan Jeragat Dengan Cepat03.08.14

Melasma Free – Biochemic Untuk Hapus Jeragat (Melasma/Chloasma)

Masalah jeragat sering menganggu penampilan sesorang wanita, namun masalah jeragat jarang-jarang terjadi kepada lelaki. Ini ialah kerana jeragat atau melasma adalah berkaitan masalah hormon, dan boleh dikatakan wanita mengalami masalah ketidakstabilan hormon lebih kerap berbanding lelaki.   Kebanyakkan masalah kesihatan wanita adalah berpunca dari ketidakstabilan hormon seperti jeragat.

Kenapa Biochemic ?

Biochemic atau garam tisu adalah persediaan homeopathy di dalam bentuk mineral inorganic yang menyamai garam mineral yang terdapat di dalam tubuh manusia. Terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia, seperti yang telah dibuktikan oleh pengasas perubatan biokimia atau biochemic iaitu Dr Shuessler seorang doktor  Jerman yang mengkaji abu mayat pada akhir tahun 1880 dan mendapati terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia.

Pada pendapat Dr Shuessler 12 garam mineral ini amat penting untuk mengimbang aktiviti selular (cellular activity) dan kesihatan pada umumnya. Kekurangan garam mineral ini adalah amat kritikal untuk tubuh mengimbang sistem tubuh dan terjadi ketidakselesaan pada tubuh (dis-ease) . Penemuan ini telah memanfaatkan  jutaan orang dengan mengguna kaedah biochemic pada potensi rendah untuk membantu mempercepatkan penyerapan nutrient, proses ini akan menguatkan dan menambah tenaga kepada tisu-tisu yang hidup. Garam tisu akan memberi sokongan kepada fungsi sel yang lebih cekap mengekalkan tahap kesihatan pada tahap terbaik, menambah baik keadaan fizikal dan emosi.

Garam tisu akan membantu fungsi asas sel-sel termasuk mengimbang kuantiti air, penghadaman, menyahtoksin, elastisiti sel-sel, menambah oksigen, membekal nutrisi dan sodium-postasium pada kadar yang stabil. Kaedah ini telah terbukti berkesan lebih 200 tahun, malah amat selamat untuk bayi baru lahir, ibu mengandung dan dewasa. Melasma Free adalah gabungan beberapa remedi garam tisu yang digelar sebagai “bioplasma”. Bioplasma ini akan membantu mengimbang hormon dan akan menghapus jeragat atau melasma  yang menganggu penampilan anda.

Punca Jeragat (Melasma/Chloasma)

Punca terjadi melasma tidak dapat dikenalpasti sehingga kini, tetapi hasil dari kajian patologi (kajian penyakit), melasma mungkin berpunca dari pengambilan pil perancang, terapi penganti hormon (HRT dan progesterone), ubat penenang, sejarah di dalam keluarga dan  kerap terdedah kepada sinaran matahari. Kebanyakkan kes melasma atau  jeragat adalah berpunca kerana terdedah kepada sinaran uv yang terlalu kerap.

Kerap kali wanita mengandung juga akan mengalami jeragat, ia dipanggil chloasma. Wanita mengandung akan mengalami pertambahan hormon estrogen, progesterone dan melanocyte stimulating hormone (MSH) sewaktu trimester kedua dan ketiga. Begitu juga wanita yang mengambil terapi penganti hormon sewaktu pra dan selepas menopause, di mana hanya hormon estrogen yang menguasai tubuh wanita tersebut.

Jenis-Jenis Melasma

Centrofacial – di dahi, pipi, atas bibir, hidung dan dagu

Malar – bahagian atas pipi

Mandibular – di kawasan tulang rahang

Melasma Free dicadangkan untuk di ambil bersama-sama Sepia 200 secara selang seli, contohnya satu hari ambil Sepia 200 dan hari berikutnya Melasma Free. Kaedah ini akan mempercepatkan proses untuk menghapus melasma atau jeragat.

Cara pengambilan:

2-4 biji dikemam/hisap 3 kali sehari sebelum makan.

Bagaimana mendapatkan produk ini :

Kini anda boleh dapatkan pakej lengkap jeragat

Sabun merrygold(percuma) + melasma free + sepia200 cuma RM190

Tapi dengan sms kod kupon diskaun < melas150> ke 0125806029

anda layak mendapat harga RM130 sahaja

ataupun anda boleh tambah Krim Carmino

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Testimoni Ubat Kurus Homeopathy01.24.14

Awas jangan sampai jadi seperti insan di bawah ini

R79- Testimonial

Walaupun tanpa bahan merbahaya didalam formula Slimming Gel dan R79 (garlic) Dr Reckeweg, kesan kepada pengguna amatlah dikagumi. Tanpa perlu senaman yang berat dan diet yang melampau-melampau, berikut testimonial pengguna R79 yang dipakej bersama-sama R79 Dr Reckeweg

Shamsul, 38 Bandar Baru Bangi Selangor.

R79 ni pada mulanya saya ambil just nak try aje, tapi selepas 1 minggu mengambil saya terasa agak dahaga dan kerap minum air, selera makan pun berkurangan. Saya terus membeli alat timbang , dan amat gembira berat saya sudah kurang 2 kilo dalam 1 minggu. Berat saya 120 kilo dan akan berusaha untuk mendapatkan 80 kilo dulu.

Noor Azian, Ipoh Perak

Saya tak alami masalah gemuk , cuma rasa nak kuruskan sikit. Rasa bila pakai baju yang lama agak ketat. Saya memang telah lama amalkan remedi homeopati untuk migrain , dan kini dah ok migrain saya. Kini saya mencuba R79 dan rasa amat bagus. Berbaloi dalam seminggu saya dapat turunkan 2 kilo dan tak jadi macam ubat kurus yang lain-lain asyik nak buang air besar dan air kecil jer

Shahril, Kuala Lumpur

Lepas kahwin badan saya macam di pam-pam, dari 60 kilogram naik hingga 95 kilo. Jongging , main futsal dan terbaru main basikal pun payah nak turun berat badan. Lepas terbaca diblog saya order Slimming Gel dan doktor homeopathy mencadangkan saya ambil bersama garlic R79. Selama 3 bulan saya amalkan dengan disiplin tanpa henti-henti. Saya amat gembira bila dalam 3 bulan saya dapat turun 15 kilo lebih.

Iza, Alor Star Kedah

Mula-mula risau juga menjadi ke tidak R79 ni, lepas 15 hari pakai kesannya amat memuaskan hati saya, apa lagi kawan-kawan yang jadikan “bahan kajian” pun terus order 6 kotak sekaligus. Siap-siap nak raya ni kan.

Nik, Puchong Selangor

Saya ni suka bertanya sebelum membeli , biar faham betul-betul. Mujur la doktor rajin menjawab. Biasa la orang perempuan bila dah berkahwin dapat anak badan pun mula la membesar. Syukur R79 memberi kesan positif suami dan kawan-kawan tegur saya nampak kurus sikit sekarang

Ani, Bangsar

Ubat kurus yang pernah saya makan, sampai tak boleh tidur dibuatnya, serik saya. Tapi R79 ni lain dari ubat-ubat yang pernah saya makan. Saya dapat turunkan 4 kilo lebih dalam 2 minggu ok la kan kesan dia pun tak teruk. Cuma rasa dahaga , tapi elok juga kerana saya minum air kosong dengan banyak sekarang.

Klik gambar untuk maklumat produk

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Ubat Rawatan Buasir Berkesan12.30.13

ubat buasir berkesan

Salam sejahtera.

Artikel kali ini saya nak ulas tentang rawatan buasir yang berkesan kepada penghidap buasir sama ada tahap 1,2,3 atau 4. Rawatan tahap 1 dan 2 paling mudah dan cepat sembuh.Manakala bagi tahap 3 dan 4 makan masa lama sedikit dan harus betul-betul jaga makan dan berpantang sedikit untuk kesembuhan.

Antara remedy homeopathy yang berkesan merawat buasir adalah pilen. Pilen adalah gabungan lengkap terdiri daripada acidium nitricum, calcarea fluirica, hammamelis virginica. Kombinasi remedy yang digabungkan dalam satu remedy ini sesuai untuk semua jenis buasir sama ada luar dan dalam.

Selain daripada itu penghidap buasir digalakan menghindar makanan yang mempunyai zat besi seperti kurma,ikan bilis dan lain-lain lagi. Pisang juga hendaklah dielakkan supaya proses penyembuhan dapat berjalan dengan cepat dan berkesan.

Elakkan makanan seperti daging ayam,lembu dan lain. Amalkan minum jus lobak merah setiap hari sekurang-kurangnya 2 kali untuk memastikan sistem usus berada dalam keadaan baik.

Pengambilan tepung dan biskut seperti cream cracker juga hendaklah dielakkan. Bubur nasi bercampur lobak merah boleh diamalkan. Jika pantang ini dapat diikut nescaya proses penyembuhan buasir tidak kira berdarah dan kronik dapat disembuhkan dengan segera

Maklumat lanjut tentang produk buasir berkesan : Klik DISINI

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Bakar Lemak Perut Dengan Lebik Berkesan12.30.13

Assalamualaikum

Ramai yang kecewa kerana walaupun sudah mengambil beberapa ubat dan remedy serta melakukan exercise seperti berbasikal dan berlari lemak diperut masih lagi “membukit” dan perut terserlah keboroiannya.

Disini saya berikan beberapa tips agar anda mendapat perut idaman.Tips ini sesuai untuk semua jenis jantina samada lelaki dan perempuan.

1. Bagi mereka yang berat badan ideal dan bukan jenis overweight atau obes tetapi masih lagi perut buncit dan boroi. Anda seharusnya memerhatikan diet seharian anda.Kebanyakan mereka yang sukar menurunkan perut buncit disebabkan masalah kekurangan fiberdalam diet mereka.Oleh itu,sila pilih makanan yang berserat tinggi seperti oat atau whole grain pada sarapan pagi anda.

2. Kebanyakan mereka yang berperut buncit disebabkan masalah toksin yang banyak dalam usus dan badan mereka.Pengambilan makanan dan minuman anti oksida tinggi dapat membant masalah ini.Anda boleh mengambil green tea dalam diet anda.

3. Taboo yang mengatakan minum air masak atau mineral degan banyak akan menyebabkan perut buncit harus disingkirkan dalam minda anda. Kebanyakan mereka yang berperut buncit kurang mengambil air dalam diet mereka.Ambil air sekurang-kurang 3-5 liter sehari untuk menyingkirkan toksin dengan cepat.

4. Pengambilan kabohidrat yang tinggi dalam diet juga menyebabkan kesukaran untuk membakar lemak dibahagian perut.Oleh itu,kurang pengambilan kabohidrat dalam diet anda. Kak Zu ingatkan,bukan tidak mengambil kabohidrat tetapi kurangkan pengambilan dan gantikan dengan pengambilan kabohidrat sihat seperti beras perang dan lain-lain.

5. Metabolisme yang rendah juga menyukarkan pembakaran lemak dibahagian perut.Oleh itu dengan mengambil makanan yang tinggi L carnitine juga dapat membantu membakar lemak yang tersimpan sebagai tenaga. Tetapi harus berhati-hati,jangan ambil makanan berlebihan keperluan kalori anda seharian.Cadangan yang baik anda boleh ambil set phyto dalam diet anda. Phyto juga baik untuk kesihatan jantung.

6. Gantian penggunaan minyak sawit,kelapa dalam diet anda dengan penggunaaan minyak zaitun.Kalau boleh yang berorganik.1-2 sudu minyak zaitun dalam makanan anda akan mempercepatkan pembakaran lemak.

7. Lakukan aktiviti senaman sekurang-kurang 20-30 minit 3 kali seminggu seperti berbasikal,berjalan kaki atau membuat kerja-kerja rumah.Menaiki tangga lebih aik daripada anda menaiki lift.Kajian menunjukkan lelaki dan wanita berperut buncit adalah mereka yang kurang melakukan aktiviti kardio dalam hidup mereka.Oleh itu,tahap pembakaran lemak dalam badan mereka adalah yang paling perlahan.

8. Gantikan gula dan garam anda kepada gula yang lebih sihat dan semulajadi seperti stevia dan garam bukit. Kalori stevia adalah lebih rendah daripada gula pasir.

9. Pastikan anda cukup tidur, 6-8 jam sehari bagi dewasa.kajian menunjukkan mereka yang tidur mencukupi akan membakar lemak degan lebih cepat dan kurang mengalami tekanan yang menyebabkan mereka cenderung makan makanan yang manis dan kurang berkhasiat.

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Nak Kurus Dan Turun Berat Badan Cepat Macam Ni?12.30.13

kuruskan-badan-dengan-cepat

Ramai yang bertanya KAMI bagaimana nak kuruskan badan macam dalam gambar diatas tu.Bila lepas bersalin badan macam “dipam-pam” naik disebabkan perubahan hormon dan ini menyebabkan nafsu makan naik mendadak.Tambahan pula dengan gaya hidup yang tidak aktif dan pergerakan yang terbatas.

Menyedari hakikat nak kurus seperti diatas bukan jalan yang senang dan mudah jika tiada usaha dan azam yang kuat.Mengambil ubat pelangsing berasaskan kimia akan menambah buruk lagi kesan sampingan seperti perubahan kadar metabolisme.

Ubatan kimia bukan sahaja akan merubah kadar metabolisme badan menjadi lemah tetapi akan mengurangkan kebolehan badan membakar lemak secara semulajadi. Oleh itu beratus-ratus produk pelansingan badan sudah dicuba tetapi hasilnya hanya sementara.Bersifat turun naik,turun beberapa kg tetapi akan naik semula apabila tidak mengambilnya.

Lebih parah lagi kebolehan semulajadi badan membakar lemak apabila bersenam dan membuat kerja berubah menjadi perlahan.Ini menyebabkan walaupun kita aktif dan bersenam dan berdiet tetapi berat badan sukar turun.

Oleh itu kak Zu lebih suka pembaca blog Kak Zu mengamalkan gaya hidup sihat dan mengambil remedy semulajadi seperti biochemic dan homeopati kerana ia adalah semulajadi dan selamat.

Apa yang baiknya, biochemic dan homeopathy tidak dikelaskan sebagai ubat-ubatan dan hanya dianggap sebagai remedy atau dalam erti kata lain adalah persediaan semulajadi yang tidak menyebabkan kesan sampingan seperti ubat-ubatan berasaskan kimia yang bukan sahaja berkesan sementara dan lebih parah lagi bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan adalah menganggu DNA dan metabolisme badan.

Antara remedy terbaik yang bersifat biochemic untuk memecahkan lemak yang terkumpul adalah set anti selulit biochemic yang terdiri daripada persediaan biochemic berupa tablet manis yang perlu dikemam yang mengandungi bahan silica yang dapat memecahkan benjolan lemak hodoh diperut.peha,pinggang,punggung dan tempat-tempat sukar.

Apa yang bagusnya silica adalah persediaan homeopati dan biochemic yang memang sudah terkenal diseluruh dunia beratus-ratus tahun dahulu dan diuji bebas 100% kesan sampingan dan memang berkesan untuk masalah selulit.

Ada yang kata,kesannya lambat tetapi bagi mereka yang sudah mencubanya kesan penurunan adalah konsisten 2-3 kg dalam masa sebulan adalah berbaloi jika dibandingkan dengan kesan berkilo-kilo dalam masa singkat tetapi akan naik mendadak apabila tidak mengambilnya.

Tiada kesan “yo yo” menyebabkan persedian biochemic dan homeopati kini sudah menjadi satu “trend” yang besar bagai masyarakat barat disebabkan mereka sedar kaedah homeopati dan biochmic lebih selamat dan tiada kesan sampingan dan apa yang penting adalah berkesan.

Info remedy anti selulit dan pecah lemak anda boleh dapatkan disini—–> sila klik

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Mudah Selesaikan Masalah Parut dan Jerawat10.18.13

Masalah parut dan jerawat seringkali terjadi bukan sahaja kepada remaja tetapi juga kepada dewasa yang disebabkan banyak faktor.Antara faktor yang biasa adalah faktor hormon,masalah darah bertoksin,masalah hati bertoksin dan juga masalah kebersihan kulit.

Ramai yang bingung disebabkan masalah jerawat tidak sembuh-sembuh walaupun sudah menggunakan pelbagi jenis ubat sperti ubat jerawat dan juga ubat parut. Ada juga sudah puas makan pil antibiotik tetapi kesannya hanya sekejap sahaja dan apabila kesan antibiotik tersebut habis masalah jerawat akan timbul balik.

Antara punca yang terbesar masalah jerawat adalah disebakan hati yang bertoksin.Oleh sebab itu masalah jerawat tidak pernah kunjung sembuh dan sentiasa mengalami masalah jerawat. Ini kerana hati bertoksin hanya boleh diubati dengan persediaan remedy yang khusus seperti remedy homeopathy dan juga remedy biochemic.

Masalah parut dan jeragat antara yang biasa dialami oleh wanita terutamnya mereka yang sedang mengalami perubahan hormon dan menginjak usia 30 an dan 40 an. Ini adalah perkara biasa terjadi ,kadangkala masalah itu hanya bersifat sementara sahaja.

Masalah parut juga akan menyebabkan sesetengah orang akan berhadapan dengan masalah kurang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang ramai. Masalah jeragat dan parut jika dibiarkan berlarutan tanpa sebarang rawatan akan menyukarkan ia untuk dirawat kerana keadaan dan struktur kulit sudah kekurangan collagen dan sebagainya.

Oleh itu dalam menangani masalah ini beberapa rawatan dicadangkan,bagi merka yang mengalami masalah jeragat pengambilan krim spf50 yang digabungkan dengan BC04 adalah jakan yang terbaik. Selain itu pengunaan collagen seperti pink collagen juga amat membantu menyelesaikan masalah jeragat. Masalah jeragat ini harus ditangani dengan istiqamah iaitu kena berterusan sekurang dalam tempoh 5-25 minggu untuk kesan yang terbaik

Remedy yang berkesan untuk masalah parut adalah penggunaan remedy homeobotanical seperti set parut spf50 dan sepia200. Remedy adalah set lengkap rawatan parut jerawat dengan rawatan luaran dan dalaman. Rawatan luaran tanpa disusuli rawatan dalaman juga kurang berkesan. Oleh itu gabungan rawatan luaran dan dalaman adalah penting untuk menjamin kejayaan.

Melalui rawatan homeopathy,cara yang terbaik adalah penggunaan remedy seperti biochemic dan cream serta cleanser yang berasaskan homeopathy. Parut atau jeragat bergantung pada keadaan parut seseorang. Kebiasaan jika parut baru disebabkan jerawat tempoh rawatan diantara 2-5 minggu keatas.

Bagi parut yang sudah lama seperti parut berkawah dan berlubang kebiasaan tempoh rawatan menggunakan remedy homeopathy memakan masa 2-18 minggu bergantung pada keadaan sel-sel seseorang.

Remedy homeopathy yang berkesan merawat masalah jerawat yang paling laris sekarang adalah set SPF50


Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Tips Kuruskan Badan Dengan Cepat09.22.13

Assalamualaikum…

Ramai yang berasa kecewa kerana berat badan sukar turun setelah mengambil beberapa remedy dan produk penurunan berat badan.

Tips kali ini adalah mudah. Anda kena ambil air yang lebih setelah anda mengambil sebarang remedy kurus seperti phyto, l carnitine, garcinia extra dan lain-lain. Mengapa perlu mengambil air lebih? Berapa kuantiti air yang perlu diambil?

Baiklah, secara ringkasnya setiap 25 kg berat badan anda perlukan 1 liter air. Ini bermakna jika berat badan anda 75 kg anda perlu 3 liter air sehari. Jika berat badan anda 100 kg bermakna anda perlu 4 liter air sehari. Mengapakah memerlukan air yang baik banyak dan apa kaitannya dengan penurunan berat badan.

Setelah mengambil ubat kurus aatu remedy penurunan berat badan,herba atau remedy akan bekerja membuang segala bahan yang tidak diperlukan seperti toksin dalam badan. Jika anda kurang minum air, toksin tersebut lambat disingkirkan. Oleh itu minum air dengan kerap akan memudahkan proses penyingkiran toksin berlaku. Jika tidak percaya sila praktikan. Anda akan dapat lihat berat badan anda akan turun dengan cepat dibandingkan dengan kurang mengambil air minuman.

Air juga diperlukan oleh badan untuk membersihan segala kekotoran lain. Cara berkesan adalah setiap 1 jam anda ambil 2 gelas air kosong atau mineral. Selama 8 jam anda bekerja anda sudah minum 16 gelas air. Jika satu gelas air sukatannya 200ml. 16 gelas bersamaan 3.2 lite. Jadi jika berat badan anda 100kg . Anda perlu 20 gelas air sehari bersamaan 10 jam. Mudah bukan. Air juga berfungsi mengurangkan keinginanan anda untuk makan dan makan makanan yang manis dan berlemak.

Oleh itu bagi mereka yang kurang minum air. Sila minum air paling kurang 3 liter sehari atau 1 liter bersamaan 25 kg berat anda. Jika anda dapat amalkan selama 1-3 bulan anda akan terkejut dengan hasilnya.Anda juga akan berasa sihat dan bertenaga sepanjang hari kerana air juga akan membekalkan oksigen kepada otak unutk minda yang lebih segar dan sihat.

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Petua Menghilangkan Bekas Jerawat09.18.13

Petua menghilangkan bekas jerawat :

Petua 1 : Ambil sepotong ubi kayu. Kupas kulitnya. Buang kulitnya. Bersihkan. Parutkan. Perah untuk dapatkan airnya. Sapukan air perahan pada muka anda yang ada bekas jerawat. Lakukan setiap hari selama seminggu. Insya-Allah, kesannya memuaskan.

Petua 2 : Tumbuk beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan dengan sedikit air. Sapukan pada bekas jerawat. Amalkan selama seminggu.

Petua 3 : Ambil 10 helai daun sireh muda, Bersihkan dan tumbuk lumat. Muka hendaklah dibersihkan dengan air suam dan sapukan sireh pada muka terutama di bahagian bekas jerawat. Biarkan kira-kira setengah jam atau hingga kering. Cuci muka bersih-bersih dan lap kering. Amalkan 3 kali seminggu.

Petua 4 : Selain daripada ulam yang enak dan berkhasiat, pegaga juga boleh digunakan untuk menghilangkan tanda hitam parut jerawat di muka. Caranya ialah dengan mengisar daun pegaga dengan bedak sejuk dan air secukupnya. Pupukkan adunan tersebut di tempat tanda hitam parut jerawat di muka anda setiap hari atau setiap malam sebelum tidur. Campuran kisaran pegaga dan bedak sejuk tersebut boleh disimpan di dalam peti sejuk dengan memasukkannya ke dalam botol yang kering.

Petua 5 : Asah kulit kayu manis dan campurkan dengan madu lebah. Tempelkan pada muka yang berparut setiap malam. Esoknya, cucilah dengan air suam.

Petua 6 : Tumbuk sepuluh helai daun sireh muda. Tempelkan pada muka terutama bekas jerawat. Setelah kering, cuci muka dengan air bersih. Amalkan 3 kali seminggu.

Petua 7 : Kisar timun dan tapis airnya.Tampalkan hampas timun pada wajah yang berparut. Biarkan setengah jam. Kemudian cuci dengan air suam.

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Kau Gemuk..Kau Gemuk..Kau Gemuk…Hahaha09.27.12

Jika kata-kata di atas sering anda terima..awas anda mungkin memang gemuk..

Tapi usah bimbang…kami ada formula

Detox Untuk Kurus Sering kali mereka yang obes atau overweight akan menggunakan remedi homeopathy sebagai jalan terakhir selepas gagal untuk mendapat berat yang diidamkan.

Beribu ringgit sudah dilaburkan, untuk membeli pelbagai produk di pasaran. Kalau dilihat testimonialnya yang amat hebat, disertakan gambar sebelum dan selepas amat menyakinkan.

Tetapi bagi sesetengah orang sahaja, kerana setiap individu adalah berbeza!. Disebabkan setiap individu adalah berbeza, maka Homeopathy akan memberi fokus kepada “root of the problem” bukan kepada “diseases”. Maka “akar” kepada masalah itu perlulah dibaja, dineutralkan dan diimbangkan ketidakseimbangannya supaya sistem antibodi lebih cekap untuk bekerja.

Jika produk yang paling “power” pun gagal untuk bekerja, ini bermakna tubuh mereka atau “root of the problem” memang bermasalah.

Berkemungkinan besar tubuh mereka sudah di liputi dengan pelbagai jenis bahan atau “substances” yang terkumpul hasil dari pengambilan pelbagai produk sebelum ini dan berkemungkinan terdapat bahan-bahan kimia, dadah dan tidak ketinggalan vaksin yang diambil dari bayi sehinggalah ke dewasa.

Tubuh mereka sudah menjadi seolah-olah kubu yang terbina dengan kukuhnya untuk menahan segala serangan penyakit, termasuklah ubat-ubat kurus.

Tubuh anda sudah bertukar seperti “firewall” yang terdapat di dalam sistem pertahanan komputer anda!. Jika tidak “neutralkan” atau di alir keluar dari tubuh, ia akan menjadikan anda seorang yang akan gagal untuk kembali ramping dan menarik.

BC20 – Bio Slim Combo

Bio Slim Combo adalah persediaan 100% Biochemic ( garam mineral ) yang amat berkesan untuk mengawal berat badan kepada individu yang sudah mendapat mendapat berat badan yang ideal atau mengalami berat badan di paras “border”.

Gabungan 3 remedi yang hebat dan mendapat testimonial yang memberangsangkan untuk mengawal paras kolesterol, penghadaman dan menjaga kesihatan organ-organ penting otak, jantung, buah pinggang, kelopak mata, tulang, otot-otot dan ligament.

Gabungan 3 remedi Biochemic yang hebat ini ialah :

  • Kali.phos – Nutrisi semulajadi kepada saraf-saraf dari potassium phosphate yang sememangnya sudah terdapat di dalam sel otak dan tisu di saraf-saraf.
  • Cal.flour – Remedi ini untuk menjadikan otot dan tisu yang sesuai dan elastik. Calcium fluoride amat diperlukan oleh otak, jantung, buah pinggang, kelopak mata, tulang, otot-otot dan ligament. Fungsi paling utama remedi ini ialah untuk memastikan dan mengekalkan keadaan fiber tisu yang elastisiti, membolehkan fiber untuk meregang dan kembali kepada bentuk asalnya.
  • Cal.phos – bertindak sebagai pemangkin kepada penghadaman yang sihat di tahap selular. Ia juga membantu di dalam proses terjadinya sel darah baru yang terdapat di tisu-tisu penyambung dan jus-jus penghadaman, yang menjadikan bahan amat penting kepada nutrisi tubuh untuk memproses dari khasiat dari penghadaman. Ia merupakan tonik yang amat baik bagi semua peringkat umur untuk penyerapan tenaga.

Dos pengambilan

  • Ambil 4 biji setiap satu remedi mengikut waktunya, remedi perlu  kemam/hisap 15 minit sebelum mengambil makanan.
  • Tempoh masa yang perlu diambil – sekurangnya 2-3 bulan, boleh diambil bersama-sama Phytolacca Americana 3 in 1 dan R79 garlic Dr Reckeweg.

Secara amnya, obesiti merupakan pengumpulan lemak berlebihan yang menimbun di dalam badan seseorang.

Obesiti kini dianggap sebagai satu penyakit dan terjadi apabila tisu-tisu lemak menjadi keterlaluan. Lebih teruk lagi, obesiti boleh mengganggu dan mencederakan organ-organ badan dan seterusnya akan menyebabkan masalah kesihatan yang serius. Selain daripada mengehadkan kegiatan fizikal dan sosial, jangka hayat penghidapnya juga semakin pendek.

Siapa yang tergolong di dalam kategori obesity?

• Mempunyai berat badan sekurang-kurangnya dua kali lebih berat berbanding ukuran ideal;
• Mempunyai berat badan sekurang-kurangnya 45 kilogram melebihi berat badan sepatutnya;
• Indeks Jisim Badan (BMI) melebihi 40 atau 35 (sila lihat di bawah untuk bagaimana mengira BMI);
• Mengalami beberapa penyakit seperti tekanan darah tinggi atau diabetes (kencing manis); dan
• Gagal mengekalkan berat badan yang sihat dalam jangka panjang sekalipun mengikut diet yang disarankan oleh pakar-pakar pemakanan.

Cara mengira BMI

Indeks Jisim Badan (BMI) (bahasa Inggeris: Body Mass Index) merupakan formula untuk menilai berat badan serta berkait rapat dengan ketinggian seseorang itu.

BMI merupakan pengukuran tidak langsung komposisi badan kerana ia amat berkaitan dengan lemak yang terdapat dalam berat badan serta ketinggian seseorang individu itu.

Indeks Jisim Badan

Status BMI

Kurus Kurang 20.6
Normal 20.7 – 26.4
Gemuk 26.5 – 30.9
Obesiti 31.0 – 45.2
Bahaya Lebih 45.3

Jika anda ingin tahu berat badan serta ketinggian anda itu menepati ciri-ciri berat badan yang ideal atau tidak, anda boleh menggunakan pengiraan BMI seperti berikut:
Ukur berat badan anda dalam kilogram (kg) dan tinggi dalam meter (m):

BMI = berat(kg)
——————————
tinggi(m) x tinggi(m)

Setelah mendapat keputusan BMI, anda bolehlah melihat carta di sebelah kanan bagi menentukan sama ada anda tergolong dalam kategori gemuk atau terlalu kurus.

Homeopathy adalah konsep perubatan yang lembut, boleh diharapkan dan berkesan. Ia bukan hanya “target” kepada masalah seperti obes, tetapi ia merawat seluruh sistem tubuh. Konsep Homeopathy mudah dan jelas, rawat “root of the problem” bukan hanya merawat penyakit semata-mata.

Harga

Phytolcca Americanna = RM110

R79=RM80

Bc20=RM80

Jika Anda beli secara pakej ketiga tiga produk di atas cuma RM190 sahaja

CARA MEMESAN

SILA TAIP

PAKEJ Phytolacca +Bc20 | NAMA PENUH | ALAMAT | NO TELIFON

DAN HANTAR KE

012-5806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Himpunan Cara Dan Petua Menurunkan Berat Badan, Menguruskan Badan Gemuk , Menguruskan Badan,Membuang lemak , Membuang Kolestrol07.08.12

Kenapa Wanita Di Malaysia Ramai Yang Gemuk

http://notakosong.com/wp-content/uploads/2011/09/pauline-potter-perempuan-paling-gemuk-1.jpg

1. Tenaga yang tidak seimbang di dalam badan.

Untuk memastikan bahawa berat anda berada pada BMI atau berat normal yang ideal, anda perlu memastikan bahawa nilai tenaga yang ada di dalam tubuh anda berada pada kadar yang normal dan seimbang.

Seimbang ini bermakna nilai kalori dan tenaga yang anda perolehi mestilah berada pada kadar yang sama dengan jumlah tenaga yang anda keluarkan.

Tenaga atau kalori akan diperoleh melalui pemakanan manakala ianya akan dikeluarkan melalui aktiviti-aktiviti, senaman dan sebagainya.

Justeru, pastikan bahawa anda sentiasa menyeimbangkan nilai kalori dan tenaga yang ada di dalam tubuh anda.

Banyakkan aktiviti riadah, kurangkanlah pengambilan kalori.

2. Gaya Hidup yang kurang aktif.

Ini ramai yang buat. Ramai di kalangan kita yang sering mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat. Ringkasnya, gaya hidup yang tak aktif.

Mengikut kajian, dengan menonton televisyen atau berada di hadapan komputer selama dua jam sehari secara berterusan, boleh dikaitkan dengan risiko penambahan berat badan!

Betul, kita tak boleh nak elakkan hal ni. “Dah aku kerja memang menghadap komputer, nak buat macamana?” Ya, sebab itu gaya hidup ini juga memainkan peranan yang cukup besar sekali dalam menentukan berat badan anda.

Kalau kita lihat juga dengan pembangunan ekonomi negara kita dan dunialah secara amnya, kita memang tidak boleh nak menyangkal bahawa dunia semakin mengorak ke depan dan maju. Gaya hidup pun dah semakin jauh berubah.

Kalau dulu, datuk dan nenek kita mampu berjalan beratus-ratus meter untuk ke kebun, kita hari ni bagaimana pula? Ke kedai nak beli surat khabar pun naik kereta. Itulah dunia.

3. Genetik dan faktor keluarga.

Yang ini semua tak boleh nak elak. “Dah emak saya badan besar, dah bapa saya gemuk, nak buat macam mana? Kena terimalah. Redha sajalah apa yang ada” Tapi, ingat.. anda juga perlu berusaha!!

Ya, kebarangkalian untuk anda menjadi gemuk adalah jauh lebih tinggi jika kedua ibu bapa anda turut gemuk.

Hasil kajian mendapati genetik juga mempengaruhi kadar pembetukan lemak di dalam tubuh anda. Ia juga mempengaruhi di mana dan bagaimana lemak-lemak itu bakal terkumpul di dalam anggota tubuh. Semua ini bergantung pada faktor keluarga dan genetik.

4. Faktor kesihatan.

Beberapa jenis penyakit juga dikaitkan dengan faktor kegemukan. Antaranya ialah hypothyroidism (kekurangan hormon tiroid di dalam tubuh), cushing syndrome dan polycstic ovarian syndrome.

Kekurangan hormon tiroid di dalam tubuh akan merendahkan kadar metabolisme di dalam badan. Ini akan mengurangkan lagi nilai-nilai tenaga yang akan dikeluarkan, dan secara langsung akan meningkatkan berat badan anda.

5. Ubat-ubatan.

Ubat yang anda gunakan juga boleh mempengaruhi akan berat badan seperti antidepresi, corticosteroid dan sebagainya. Sesetengah ubat yang diambil boleh merendahkan kadar pembakaran kalori di dalam tubuh kita.

Ada juga yang secara tidak langsung mampu meningkatkan selera makan dan meningkatkan pengumpulan jumlah air di dalam tubuh.

6. Faktor emosi.

Emosi juga memainkan peranan. Bila emosi kita terganggu, biasanya keseluruhan hidup kita juga akan terganggu,benar bukan?

Bila anda tertekan, marah, stress, boring dan sebagainya, ini secara langsung akan mempengaruhi kadar pemakanan anda.

Ramai orang yang sedang berada di dalam keadaan ini akan mengambil lebih makanan untuk cuba meredakan tekanan hidup, untuk menghilangkan stres mereka ketika itu.

7. Merokok.

Ya, ini untuk mereka yang merokok. Boleh juga dikatakan berita gembira buat mereka semua.

Mengikut kajian, merokok ini dapat mengurangkan berat badan seseorang. Ini kerana nikotin yang terkandung di dalam rokok itu dapat meningkatkan lagi kadar pembakaran kalori di dalam tubuh.

Ha, sebab itulah kita selalu lihat ramai kawan-kawan kita yang berhenti merokok ni banyak selera makan. Sebab apa, ya? Ini kerana apabila mereka berhenti merokok, badan mereka akan membakar kalori dengan kadar yang lebih rendah, lebih lambat berbanding sebelumnya. Lemak-lemak pun lebih lambat untuk dibakar.

Kalau semasa dulu mereka merokok, ada nikotin untuk meningkatkan pembakaran kalori, sekarang sudah tidak ada lagi. Kalau dulu nikotin boleh membantu untuk jadi kurus, sekarang telah tiada.

Jadi, sebab itulah mereka lebih gemuk selepas berhenti merokok, kerana mereka membakar nilai kalori lebih rendah setelah berhenti merokok.

Walau bagaimanapun, merokok merupakan salah satu tabiat yang amat berbahaya di dalam kesihatan dan kehidupan kita. Berhentilah merokok, kerana merokok itu lebih berbahaya jika dibandingkan dengan risiko penambahan berat badan.

Dengan merokok, anda akan meningkatkan kebarangkalian yang lebih berganda-ganda untuk mendapat pelbagai jenis penyakit dan kanser. Sebut apa sahaja kanser dan penyakit di dunia, hampir keseluruhan risikonya ada kaitan dengan merokok.

Maka, berhentilah merokok.

8. Umur

Bila anda semakin berusia, anda akan mula kehilangan nilai dan kuantiti otot-otot anda, lebih-lebih lagi bagi mereka yang kurang aktif. Kekurangan otot-otot secara tidak langsung akan merendahkan kadar pembakaran kalori di dalam tubuh dan seterusnya meningkatkan lagi risiko penambahan berat badan.

Justeru, jika anda gagal untuk menurunkan nilai kalori yang ada di dalam tubuh anda, anda adalah lebih berisiko untuk mendapat kegemukan.

9. Mengandung (Hamil).

Mengandung juga mempengaruhi kadar kegemukan anda. Ketika wanita hamil, mereka memerlukan lebih tenaga dan kalori untuk turut sama diperolehi anak mereka di dalam kandungan.

Ramai wanita-wanita yang mengadu bahawa mereka sukar untuk mengembalikan berat badan mereka yang ideal selepas melahirkan anak.

10. Kurang tidur.

Ya, kurang tidur pun adalah satu punca bagi masalah kegemukan. Apabila anda kurang tidur, anda turut mengalami risiko pertambahan berat badan.

Hormon yang dikeluarkan oleh tubuh semasa anda tidur akan mengawal kadar selera makan anda, juga akan mengawal kadar penggunaan tenaga yang ada di dalam tubuh anda.

Contohnya, hormon insulin akan mengawal kandungan gula di dalam tubuh anda ketika anda tidur. Justeru, apabila anda kurang mendapat tidur, jangan terkejut jika nilai kandungan tenaga dan gula yang ada di dalam tubuh anda berada hampir sama dengan penghidap penyakit diabetes.

Apabila anda mendapat kurang tidur secara berterusan, anda juga akan memiliki sejenis hormon yang tinggi di dalam badan yang dipanggil sebagai ghrelin. Hormon ghrelin ini merupakan hormon yang bertanggungjawab untuk meningkatkan kadar selera makan anda.

Pada masa yang sama, apabila kurang tidur, anda juga akan memiliki kandungan hormon leptin yang rendah di dalam tubuh. Hormon leptin ini bertanggungjawab untuk menahan selera makan anda. Apabila kandungan hormon leptin ini rendah, selera makan anda akan bertambah!

=============================================================================

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Kan Best Dapat Body Macam Kat bawah Ni….01.11.12

Assalamualaikum….

Mana-mana wanita pun yang di tanya tentang bentuk badan, pasti mereka nak badan yang cantik,ramping dan menawan…..

ramai yang ingin memakai pakaina yang mereka suka tanpa memikirkan lemak dan saiz badan

Bayangkan bentuk badan anda macam di bawah ini

Body Shape and Bridesmaid Dresses

http://1.bp.blogspot.com/_oZxmAOJfYr4/Sp3rbiETyMI/AAAAAAAABBI/opyxPbuc6i8/s400/P7080756.JPG

http://farm3.static.flickr.com/2011/2110438343_129da3e3dd_o.jpg

http://mstar.com.my/archives/2011/3/31/mstar_hiburan/rozita%20che%20wan%20-%20ok.jpg

INGINKAN BADAN SEPERTI MEREKA

TERKINI PAKEJ UBAT KURUS YANG BARU DI LANCARKAN

Klik gambar produk di bawah

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Jom Musnahkan Lemak Anda..12.28.11

gemuk

Kegemukan!!! Ini memang masalah utama masyarakat Malaysia. gemuk,banyak lemak ,tinggi kolesterol dan sebagainya.

Makanan masyarakat malaysia yang tinggi lemak dan kolesterol menyebabkan ramai yang mengalami masalah kegemukan. Kegemukan jika tidak dikawal akan menyebabkan penampilan diri dan masalah kesihatan.

Ramai yang bertanya apakah pendekatan yang  paling baik. Bagi saya kalau nak selamat daripada kesan sampingan dikemudiaan hari remedy yang terbaik ialah R79 dan Phytolacca. R79 contoh banyak fungsi,ia membuang lemak secara semulajadi tanpa ada kesan sampingan. Mengawal kadar kolesterol dalam badan serta menyihatkan jantung. Begitu juga dengan phytolacca .

TERKINI PAKEJ UBAT KURUS YANG BARU DI LANCARKAN

Klik gambar produk di bawah

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Phytolacca..Testimoni Terbaru10.13.11

Klik gambar produk di bawah

Walaupun tanpa bahan merbahaya didalam formula Phytolacca , kesan kepada pengguna amatlah dikagumi. Tanpa perlu senaman yang berat dan diet yang melampau-melampau, berikut testimonial pengguna Phytolacca :

Shamsul, 38 Bandar Baru Bangi Selangor.

Phyto ni pada mulanya saya ambil just nak try aje, tapi selepas 1 minggu mengambil saya terasa agak dahaga dan kerap minum air, selera makan pun berkurangan. Saya terus membeli alat timbang , dan amat gembira berat saya sudah kurang 2 kilo dalam 1 minggu. Berat saya 120 kilo dan akan berusaha untuk mendapatkan 80 kilo dulu.

Noor Azian, Ipoh Perak

Saya tak alami masalah gemuk , cuma rasa nak kuruskan sikit. Rasa bila pakai baju yang lama agak ketat. Saya memang telah lama amalkan remedi homeopati untuk migrain , dan kini dah ok migrain saya. Kini saya mencuba Phytolacca  dan rasa amat bagus. Berbaloi dalam seminggu saya dapat turunkan 2 kilo dan tak jadi macam ubat kurus yang lain-lain asyik nak buang air besar dan air kecil jer

Shahril, Kuala Lumpur

Lepas kahwin badan saya macam di pam-pam, dari 60 kilogram naik hingga 95 kilo. Jongging , main futsal dan terbaru main basikal pun payah nak turun berat badan. Lepas terbaca diblog saya order Phytolacca  dan doktor homeopathy mencadangkan saya ambil bersama garlic R79. Selama 3 bulan saya amalkan dengan disiplin tanpa henti-henti. Saya amat gembira bila dalam 3 bulan saya dapat turun 15 kilo lebih.

Iza, Alor Star Kedah

Mula-mula risau juga menjadi ke tidak Phytolacca ni, lepas 15 hari pakai kesannya amat memuaskan hati saya, apa lagi kawan-kawan yang jadikan “bahan kajian” pun terus order 6 kotak sekaligus. Siap-siap nak raya ni kan.

Nik, Puchong Selangor

Saya ni suka bertanya sebelum membeli , biar faham betul-betul. Mujur la doktor rajin menjawab. Biasa la orang perempuan bila dah berkahwin dapat anak badan pun mula la membesar. Syukur Phytolacca memberikesan positif suami dan kawan-kawan tegur saya nampak kurus sikit sekarang

Ani, Bangsar

Ubat kurus yang pernah saya makan, sampai tak boleh tidur dibuatnya, serik saya. Tapi Phytolacca ni lain dari ubat-ubat yang pernah saya makan. Saya dapat turunkan 4 kilo lebih dalam 2 minggu ok la kan kesan dia pun tak teruk. Cuma rasa dahaga , tapi elok juga kerana saya minum air kosong dengan banyak sekarang.

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Petua Orang Tua10.12.11

Petua Orang Tua

  • Petua Cepat Dipinang (Ringan Jodoh)

Hendaklah dibacakan Surah Yusuf pada sebekas air yang bersih sebanyak 3 kali pada malam Jumaat. Air itu hendaklah dimandikan tiga pagi berturut-turut dan diminum 7 kali setiap hari selama tiga hari berturut-turut.

  • Penawar Resdung

Petua yang paling mudah dan berkesan ialah dengan mengamalkan menyedut air ke dalam hidung (seperti sebelum kita berwuduk).Kemudian picit sebelah hidung dan hembuskan sekuat hati. Buatlah berulang-ulang kali sehingga selesai kedua-duanya. Selepas itu basuhlah muka dengan bersih. Lakukan ini setiap kali setelah sampai ke suatu destinasi, baik ke pejabat, bersantai, beriadah atau pulang ke rumah malah ke mana saja. Kesannya sungguh menakjubkan.

  • Melicinkan dan Memerahkan Kulit Muka

Ambil sebiji buah tomato masak, lecek hingga halus. Kemudian pupurkan di seluruh muka. Biarkan mengering selama 20 minit. Bilas dengan air bersih. Amalkan seminggu 2/3 kali.

  • Menegangkan Kulit Muka

Ambil tepung ubi kayu dan mentimun. Timun itu hendaklah di sagat/dihancurkan terlebih dahulu atau dilumatkan. Kemudian campurkan kedua-duanya dengan air sedikit. Kacau rata dan jangan terlalu cair.. Selepas itu, sapukan ke muka dan biarkan ia kering. Kemudian basuh. Dengan cara ini ia dapat menegangkan kulit muka serta menampakkan keputihan di muka dan menjadikan kulit kita segar.

  • Menghilangkan Cagu

Perahkan sedikit air limau kepada kuku yg mencengkam pada daging (cagu). Biarkan selama beberapa minit. Jika boleh, potonglah kuku yg termasuk dalam daging tersebut. Lakukan 2 kali sehari dgn menitikkan air limau pada cagu. Cagu akan beransur pulih.

  • Menyerikan Wajah

Wanita yang inginkan wajahnya sentiasa berseri apabila dipandang bolehlah mengamalkan amalan di setiap pagi iaitu selawat sebanyak tiga kali sebelum mencuci muka dan sapukan air itu ke muka. Insyaallah akan berserilah wajah anda. Selamat mencuba.

  • Menghaluskan Kulit

Buah tomato dikisar halus. Lumurkan pada muka seberapa ketika. Sebaiknya dilakukan pada waktu malam kerana tiada gangguan. Setelah agak lama, cuci muka dgn air suam. Amalkan selalu. Buah tomato ini juga berfungsi utk membersihkan kulit.

  • Menghilangkan Bau Badan

Potongkan limau kasturi dan buangkan bijinya. Kemudian makanlah kulit limau kasturi itu bersama airnya. Amalkan selalu. Badan Ringan Dan Bertenaga Minum air rebusan serai dan halia (yg dititik), kulit kayu manis dan lada hitam. Jika kita meminum air rebusan ini pagi dan malam insyaAllah badan akan menjadi ringan dan bertenaga. Selain itu utk meningkat tenaga wanita, amalkan pengambilan 4 biji telur mentah sehari.

  • Melembutkan Rambut

Ambil secekak kangkung dan bersihkan. Masukkan dlm bekas. Bubuh enam camca air suam dan ramas kangkung hingga mengeluarkan lendir. Lendir itu sapukan pada seluruh rambut dan biarkan seketika. Kemudian bilas rambut dengan air bersih. Lakukan selama dua minggu.

  • Merawat Kulit Berkedut

Parut sebatang lobak merah yang telah dibersihkan, lalu dicampurkan bersama sesudu tepung jagung dan sebiji kuning telur. Sebatikan bancuhan itu lalu dioleskan kepada kulit sekali sehari. Amalkan sehingga berkesan.

  • Melentikkan Bulu Mata

Ambil daun lidah buaya Sebelum masuk tidur, sapukan lendirnya pada bulu mata Amalkan selalu hingga bulu mata semakin lentik Menghilangkan Parut Ambil sedikit asam jawa, kemudian ramas dgn mencampurkan sedikit air. Jangan terlalu cair. Selepas itu, sapukan pada tempat yg berparut. Biarkan sehingga kering. Seelok-eloknya lakukan pada waktu malam sebelum tidur. Insyaallah ia amat berkesan utk menghilangkan parut.

  • Melebatkan Rambut

Ambil daun bunga raya yg bersih, ramas sehingga keluar lendir. Ambil lendirnya dan campurkan dgn sebiji telur ayam kampung beserta satu sudu madu lebah. Gaulkan sekata dan sapukan pada rambut anda. Perap dgn tuala lebih kurang 10 minit dan kemudian cuci dan bilas rambut sehingga kering. Amalkan dua kali seminggu.

  • Awet Muda

Semasa berdandan di waktu pagi baca selawat Nabi di kedua tapak tangan dan raup ke muka berserta niat dalam hati supaya di indahkan wajah seperti Nabi Yusuf.. Amalkan setiap pagi. Merawat Senggugut Ambil segenggam halia dan tumbuk lumat. Masukkan ke dalam segelas air suam. Apabila halia mendap barulah diminum dgn dimulai dengan selawat. InsyaAllah, senggugut akan hilang.

  • Kulit Cerah dan Licin

Ambil sebiji limau nipis dan dibelah dua Semasa mandi, gosokkan pada muka dan seluruh badan Insyaallah, kulit akan cerah, licin dan harum.

  • Rambut

Setelah selesai makan, basuh tangan dengan air sehingga bersih. Selawat 3 kali. Tangan yg masih basah itu segera disapukan ke seluruh rambut.

  • Mengurangkan Dengkur

Tumbuk lumat tujuh biji badam dan campurkan ke dalam segelas susu panas. Minumlah beberapa minit sebelum tidur.

  • Menghilangkan Ketuat

Sapukan getah dari pelepah betik yang dipetik terus dari pokoknya. Titiskan getah itu kepada ketuat dan biarkan ia kering sendiri. Lakukan beberapa kali. Ketuat akan mengering dan luruh sendiri.

  • Mengempiskan Perut

1) Ambil air limau nipis dan campur dengan kapur sirih . Sebatikan lalu disapu pada perut kemudian ikat perut seperti perempuan yang baru lepas bersalin (bengkung) Jika tidak mahu bengkung, lumurkan atau sapu dekat perut sahaja, amalkan setiap malam.

2) Asam jawa dan garam dibancuh dengan segelas air panas. Embunkan semalaman. Esok paginya minum air tersebut sebelum membasuh muka atau membuang air kecil. Mengelak perut buncit Sekiranya anda makan nasi, jangan disulami dengan air. Minum air setelah selesai makan Sebaik-baiknya minum 1/2 jam – 3 jam kemudiannya. Petua ini dapat mengelakkan perut buncit.

  • Mengekalkan Kecantikan

Kalau mahukan wajah sentiasa cantik amalkan surah Yusuf setiap malam. Di samping itu, untuk mengekalkan kecantikan, tadah air embun malam Jumaat dan sapukan ke wajah, dibuat air mandi ataupun minuman.

  • Menghasilkan Kulit Cantik

Amalkan meminum air campuran pucuk pegaga dan lobak merah yg telah dihancurkan .

  • Mengatasi Senggugut

Senggugut memang perkara biasa yang dialami oleh wanita . Namun terdapat cara yang senang untuk mengatasi senggugut . Petua ini saya amalkan dan kesannya memang menakjubkan berkat izin Allah

1) Campurkan halia yang telah ditumbuk dengan serbuk lada hitam. Kuantiti sama banyak antara kedua-dua bahan. Makan dalam 1 @ 2 minggu sebelum haid .Cara nak telan tu tak kisahlah macam mana pun. Tapi saya gunakan kapsul kosong lebih kurang 2biji sekali makan. Tapi kenalah cepat menelannya sebelum ia lembik. Sekali makan anda tidak akan dapat senggugut selama 3 bulan berturut-turut. Ini adalah pengalaman saya.

2) Setelah saya berada di kampus amat susah bagi saya nak amalkan petua tersebut , tapi saya amalkan minum air suam. Kesannya tanpa sedari dah lama saya tak dapat senggugut.

  • Menegangkan Kulit Muka Dan Menghilang Jerawat

Rebus segenggam biji kani (manjakani atau kani boleh dibeli di kedai2 India) di dalam periuk tanah sehingga menggelegak dan pekat. Apabila suam, sapukan pada wajah atau bahagian kulit yg anda inginkan. Tunggu sehingga kering dan cuci sehingga bersih. Amalkan setiap hari. InsyaAllah kulit tegang jerawat tiada.

  • Menyegarkan Mata Gatal dan Letih

Ambil beberapa helai daun sirih muda. Kemudian, cuci bersih. Ramas daun sirih muda tersebut dan masukkan ke dalam air suam. Selepas itu, tapis airnya. Selanjutnya rendamkan mata sambil kerdipkan berulang kali. Lakukan selalu dan hasilnya anda akan merasai perubahannya.

  • Menyegarkan Mata

Ambil timun yg telah dihiris Lekapkan pada kelopak mata Pejamkan mata utk berapa ketika. Anda akan berasa kesegarannya selepas itu.

  • Menaikkan Seri Muka

Basuh muka anda dengan menggunakan air basuhan beras yang ketiga. Bilas dengan air bersih setelah sepuluh minit. Merawat Panau Ambil sepotong halia, tumbuk lumat dan tempelkan pada tempat berpanau. InsyaAllah, anda akan melihat hasilnya.

  • Mengelak Rambut Gugur

Ambil beberapa helai daun bunga raya dan lidah buaya. Basuh hingga bersih dan kisar hingga hancur. Perap ramuan di atas kepala selama sejam. Lakukan 2 kali seminggu. Insyaallah anda akan memperoleh rambut lebat, hitam dan berkilat semula jadi.

  • Mengurangkan Air Pada Faraj

Tumbuk hingga halus pucuk dan buah manjakani dan hati pinang muda. Gaulkan dengan minyak bijan dan kemudian kukus. Ramuan tersebut hendaklah dimakan ketika tengah malam.

  • Sihat Tubuh Badan

Setelah solat Subuh, lakukan senaman ringan. Hirup udara segar di luar dan jalan tanpa memakai kasut (Mandi embun).Geselkan kaki di atas rumput yg masih berembun.

  • Melangsingkan Tubuh

Dua biji lobak merah dan sebiji timun diparut dan diperah airnya. Campur dgn sebiji air limau nipis dan bancuh hingga sebati. Minum dua kali sehari. Amalkan sehingga mencapai berat badan ideal

  • Menghilangkan Parut di Kulit

Tumbuk kulit kayu manis sehingga lumat. Campurkan serbuk ini dengan sedikit air.. Bancuh bersama dengan bedak sejuk. Setelah sebati, sapu rata di bahagian berparut. Lakukan sekerap yg mungkin. Lama-kelamaan, parut akan beransur hilang. Petua ini juga sesuai untuk menghilangkan bintik-bintik hitam dan jerawat di wajah.

  • Mengelak Keguguran Rambut

Ambil lemak ayam dan masak sehingga menjadi minyak. Sapukan ke kulit kepala seeloknya pada waktu malam. amalan ini juga dapat mencegah kelemumur.

  • Menghilangkan Bau Ketiak

Amalkan semasa mandi, gosok ketiak di atas kepala lutut. Selain itu, setiap kali lepas mandi, sapu dengan belakang tapak tangan pada bahagian bawah ketiak.

  • Menghilangkan Kelemumur

Perahkan air limau purut/ nipis di atas kulit kepala Lumurkan rata-rata dan biarkan beberapa jam Utk hasil yg baik, biarkan rambut anda diperapkan dgn tuala. Basuh dgn air suam. Selain itu, petua ini juga berguna utk mengurangkan pening kepala.

  • Rambut Gugur

Rendamkan kacang hijau semalaman. Tapis dan gunakan airnya bagi disapu atas kulit kepala sambil dipicit perlahan2. Amalkan selalu hingga rambut baru kelihatan tumbuh. Di samping itu, elakkan mengikat rambut dgn getah.

  • Menghilang Sakit Kepala

Ambil daun lemuni (batang yg lembut sahaja) lebih kurang sekilogram. Masukkan ke dalam sarung bantal dan tidurlah menggunakan bantal tadi. Amalkan 2-3 hari dan insyaAllah anda akan berasa segar dan ringan kepala.

  • Menghilang Ketumbit Mata

Gesel 2 batang sudu. Sapukan bahagian yg digesel di tempat ditumbuhi ketumbit Lakukan sekali sehari sehingga ketumbit hilang.

  • Menurunkan Berat Badan

1) Ambil 3 sudu besar serbuk teh cina dan rendam dalam air. Tapis dan campurkan dengan air perahan limau nipis. Amalkan selalu meminumnya 2 kali sehari iaitu sebelum sarapan dan sebelum tidur. Menurunkan Berat Badan

2) Sediakan dua biji limau nipis atau limau kasturi setiap hari. Perah airnya ke dalam gelas yg berisi air sejuk. Masukkan ke dalam peti ais. Amalkan minum selepas makan tengah hari atau selepas makan malam.

  • Mengatasi Tumit Pecah

Gosokkan tumit kaki dengan menggunakan belimbing buluh. Kemudian berus tumit kaki dengan berus lembut. Amalkan sebelum mandi.

  • Awet Muda

1) Amalkan memotong kuku atau rambut pada hari-hari yg baik iaitu Isnin, Khamis dan Jumaat. Selain itu, amalkan menanam kuku/rambut yang dipotong atau gugur.

2) Sejurus bangun pagi, sebelum mandi dan gosok gigi, amalkan petua ini. Urutkan wajah anda dgn air dari bawah dagu hingga ke atas dahi diiringi selawat nabi 3 kali. Amalkan setiap hari urutan ini.

  • Mudah Bangun Pagi

Sebelum tidur, tepuk bantal tiga kali sambil berselawat ke atas Nabi s. a. w. Niat dalam hati utk bangun pagi Insya-Allah, esok terjaga dengan sendirinya.

  • Menghilangkan Jerawat

Campur bedak sejuk dan asam jawa. Selawat pada Nabi 3 kali. Sapukan di muka dan di tempat jerawat Insyaallah, jerawat akan beransur hilang.

  • Meluruskan Rambut Kerinting

Perah sebiji kelapa dan ambil patinya sahaja Campurkan dgn air limau nipis. Simpan santan pekat ini di dalam peti ais sehingga atasnya menyerupai krim. Gunakan krim ini utk disapukan pada kulit kepala dan rambut keseluruhannya. Tutup kepala dgn tuala sehingga 1 jam barulah dibilas dgn bersih. Lakukan 3 kali seminggu. Anda akan dapati rambut kerinting akan lurus sedikit demi sedikit.

  • Menghaluskan Kulit Muka

Bancuh sedikit asam jawa bersama air dan sesudu tepung ubi. kacau sehingga ia menjadi larutan pekat. Pupurkan kepada muka yang telah dibersihkan. Biarkan ia mengering lebih kurang lima belas minit. Selepas itu barulah dibilas.

  • Memerahkan Bibir

Sapukan madu asli pada bibir tiap2 malam sebelum masuk tidur. Amalkan selalu. Insyaallah bibir anda akan merah seperti memakai gincu.

  • Memutih dan Mengilatkan Gigi

Ambil beberapa helai daun kelapa kering. Bakar hingga jadi abu. Gosokkan gigi anda dengan abu daun kelapa tersebut. Lakukan berulang kali dan insyaallah gigi anda putih berkilat.

  • Tegangkan Payudara

Amalkan meminum air kanji (air didih nasi)sebelum tidur malam. Insyaallah mujarab.

  • Menghaluskan Kulit Muka

Didihkan susu segar atau pun susu tepung bercampur air. Biarkan ia sejuk. Lalu disapukan kepada muka. Biarkan kering lalu dibasuh dengan air bersih.

  • Mengembalikan Seri Muka Selepas Bersalin

Rebus beberapa tangkai daun inai dan minum airnya tiga kali seminggu. Seeloknya pada waktu pagi dan malam. Menguatkan Gigi Selepas membuang air besar, anda berdiri seketika. Kemudian, duduk bertinggung sambil dua tapak tangan mengetuk urat paha tiga kali .Semasa mengetuk paha dengan dua tapak tangan, cengkam gigi sekuat tenaga. Selepas itu, kumur air di mulut hembuskan pada dua tapak tangan ke arah muka.

  • Menghilangkan Bau Mulut

Tumbuk lumat sepuluh kuntum bunga cengkeh dan tiga ulas bawang putih. Kemudian gosokkan kepada gigi dan berkumur hingga bersih. Lakukannya tiga hari sekali.

  • Menghilangkan Lebam Mata

Teh uncang yg telah digunakan jangan buang. Lekap pada mata dan biarkan semalaman. Lakukan 3 kali seminggu ketika hendak masuk tidur.

  • Menghapuskan Urat Timbul Di Kaki Sewaktu Mengandung

Belah beberapa ulas bawang putih lalu ditenyeh kepada urat yang mula timbul. Amalkan selalu.

  • Mengelak Santau

Untuk mengelakkan santau melalui makanan, pastikan sebelum menjamah makanan ,rasa lelangit kita dengan lidah. Kalau lelangit tu terasa kesat tanpa rasa geli, jangan makan makanan/minuman atau pun tutup kedua-dua belah telinga kalau tak dengar bunyi berdengung, berhati-hatilah dgn keadaan sekeliling. Untuk mengelakkan santau melalui angin, jangan amalkan tidur bertentangan dengan pintu.

  • Meminimumkan Gangguan Semasa Tidur

Biasakan bangun awal pada waktu pagi kerana boleh menyebabkan seseorang itu cepat merasa mengantuk pada waktu malam. Lakukan senaman kerana ia menjadikan seseorang itu cepat letih dan mengantuk. Hilangkan segala masalah dengan mempraktikkan hobi anda seperti membaca, bermain atau berjenaka dengan anak dan isteri. Ingatlah Allah sebelum tidur dan bertawakal kepada Nya setelah kita yakin dengan segala kerja disiang hari itu adalah ibadat.

  • Menghilangkan Sakit Kepala

Ambil sebiji bawang putih, hiris nipis dan tampal pada kiri dan kanan pelipis. Bawang tadi akan menyedut bisa pada kepala tadi dan biarkan semalaman. Hirisan bawang tadi akan tanggal sendiri apabila mengering dan sakit akan beransur hilang. Pelipis akan berwarna merah kehitaman tetapi akan mengelupas dalam sehari dua.

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

PHTO BANTU TURUNKAN BERAT BADAN10.05.11

http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2008/0416/Kosmo/Kesihatan/ke_01.1.jpg

Kurus dan berat badan ideal menjadi idaman wanita dan lelaki. Dengan peningkatan gaya hidup masa kini menyebabkan masalah obesiti (kegemukan) bukan sahaja dialami oleh orang dewasa. Malah masalah kini kian meruncing kepada kanak-kanak dan remaja.

Diet yang tidak seimbang dan diburukkan lagi dengan gaya hidup yang membudayakan makanan ringan dan makanan segera. Pengambilan makanan seperti burger,ayam dan lain-lain lagi yang tidak terkawal telah menyebabkan masalah kegemukan dikalangan remaja dan kanak-kanak di tahap membimbangkan sehingga Kementerian Pelajaran sendiri telah menganjurkan program makanan sihat dan mengenal pasti masalah kegemukan ini di sekolah. Ini menunjukkan masalah obesiti adalah masalah yang kian meruncing pada masa kini.

Apabila badan kita gemuk, ia akan menimbulkan masalah bukan sahaja pada penampilan diri tetapi pada masalah kesihatan. Orang gemuk (obesiti) akan terdedah kepada pelbagai jenis penyakit kronik seperti masalah darah,jantung,alahan dan pelbagai lagi penyakit kronik. Masalah kegemukan ini perlu diatasi dengan diet terkawal,amalan bersenam dan pengambilan ubat kurus juga perlu berhati-hati dan pastikan ubat yang bebas kesan sampingan.

http://www.jomdiet.com/wp-content/uploads/2010/07/masalah-obesiti-262x300.jpg

Dipasaran banyak ubat kurus kerana disebabkan permintaan untuk menguruskan badan tinggi pada masa kini. Dalam memilih ubat yang boleh membantu kita menguruskan berat badan kita sebagai pengguna harus bijak. Perkembangan masa kini, menuntut kita prihatin dengan masalah pemilihan ubat. Ubat kurus yang paling selamat adalah ubat kurus yang tidak menggunakan bahan kimia dan bahan terlarang yang boleh memudaratkan kesihatan badan dikemudian hari.

Penemuan teknologi homeopathi yang terkini, telah memberi harapan baru kepada mereka yang  mengalami masalah obesiti. Sebagaimana yang kita ketahui ubat homeopathy atau biochemic bebas kesan sampingan. Ubat kurus dan mengurangkan badan homeopathy seperti phytolacca adalah rumusan yang paling selamat dan bagus untuk mereka menurunkan berat badan secara konsiten tanpa kesan “yoyo”. Disamping itu pengambilan phytolacca dalam tempoh 3 bulan awal adalah penting unutk membersihkan segala sisa-sisa toksin didalam badan kita supaya proses menurunkan berat badan dapat dilakukan. Ramai yang gagal dalam menurunkan berat badan disebabkan toksin dalam badan tidak dapat dinyahkan.

Faktor ini menyebabkan mereka sukar menurunkan berat badan walaupun berpuluh ubat diambil tetapi kesan penurunan tidak berlaku. Dalam rawatan homeopathy tempoh 3 bulan pertama adalah penting kerana dalam bidang homeopathy punca segala penyakit harus ditangani dahulu sebelum rawatan seterusnya diteruskan. Ramai yang tidak sanggup menunggu lama,tetapi hasilnya mereka juga sering gagal disebabkan penurunan berat badan hanya terjadi sementara dan tidak kekal lama.

Phytolacca bukan sahaja ubat menurunkan berat badan,. Ia juga berfungsi sebagai agen anti kanser yang bagus. Malahan kajian terbaru juga menunjukkan remedy ini juga berkesan merawat penyakit AIDS. Oleh itu dalam memilih ubat kurus atau produk menguruskan badan .Faktor kesan sampingan juga haruslah dititik berat.

TERKINI PAKEJ UBAT KURUS YANG BARU DI LANCARKAN

Klik gambar produk di bawah

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

PETUA KURUS DAN LANSING DENGAN SELAMAT08.14.11

Perkara utama untuk kelihatan langsing dan mempunyai berat badan yang ideal, bukanlah untuk kecantikkan semata-mata. Mempunyai kandungan lemak yang berlebihan di dalam tubuh bukan sahaja menjadikan seseorang itu tidak menarik malah mengundang pelbagai penyakit untuk “menumpang” di tubuh mereka.

Pelbagai penyakit gemar untuk mendampingi orang-orang yang obes, terutamanya;
1. Darah tinggi (hypertension)
2. Kencing manis jenis 2 (diabetic type 2)
3. Masalah koronari jantung (coronary heart disease)
4. Stroke
5. Gangguan pada pundi hempedu (gallbladder disease)
6. Sukar tidur dan masalah pernafasan
7. Pelbagai kanser seperti kanser payudara dan usus.

Seseorang itu boleh di kategorikan obes bila berat badan telah melebihi 10-25% dari berat normal. Obesiti juga melalui keturunan dan akibat dari kelenjar tiroid. Selalunya obesiti terjadi akibat dari cara hidup dan pemakanan yang tidak sihat, masa terluang tidak digunakan untuk bersenaman, dengan adanya kemudahan tv, komputer yang berinternet dan lain-lain lagi, membuat kes obesiti meningkat setiap tahun tidak kira pada orang dewasa mahupun kanak-kanak.

http://3.bp.blogspot.com/_kGCYUw9WQPI/SnBhNtqWzLI/AAAAAAAAAmA/aMhcwxv37X8/s400/gemuk.jpg

Ramai yang sedar tentang kesan sampingan yang boleh membawa maut akibat dari ubat-ubatan konvensional mahupun tradisional (yang menggunakan bahan terlarang dan diharamkan) untuk menjadi langsing. Media elektronik dan bercetak sering membuat liputan mengenai kesan yang terjadi kepada pengguna, tetapi masih ada yang tertipu dengan iklan-iklan yang menjanjikan kesan yang pantas untuk pengguna kembali langsing tanpa perlu bersenaman, tanpa diet dan lain-lain lagi. Adakah wajar kita menggadai nyawa demi kecantikkan?.

Perubatan alternatif terutama Homeopathy (produk yang menggunakan 100% konsep Homeopathy) adalah selamat, tidak ada kesan yang memudaratkan malah menyihatkan lagi. Penawar Homeopathy bertindak dengan memperbetulkan sistem didalam tubuh seperti sistem penghadaman, metabolisma dan menyingkir bahan-bahan lebihan di dalam tubuh seperti air berlebihan dan lemak-lemak secara semulajadi.

Penawar-penawar adalah dari pokok-pokok, daun, buah, akar, dan bahan mineral yang telah diproses dengan kaedah Homeopathy, definisi Homeopathy “Natural form of medicine that uses immeasurably small doses of medicines to stimulate the body’s own defense and healing process. Homeopathy focuses on bringing the entire body back into homeostasis, or balance.”

(Perubatan dari bahan semulajadi, yang menggunakan dos yang amat kecil untuk merangsang sistem pertahanan ditubuh dan merangsang proses penyembuhan. Homeopathy memberi tumpuan untuk mengembalikan tahap asal, atau mengimbang tahap kesihatan seseorang pada tahap yang terbaik)

Homeopathy menawarkan penawar-penawar yang selamat dan hampir sifar kesan sampingan, Kementerian Kesihatan Malaysia juga telah membuat kajian dan menyatakan seperti di bawah:

Berita Harian, Sabtu – 20 Februari 1999 Kuala Lumpur (Malaysia) – Pihak Berkuasa Kawalan Dadah (PBKD), Kementerian Kesihatan telah membuat keputusan mengecualikan ubat homeopati daripada didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan. Keputusan ini dibuat kerana bahan aktif tunggal yang terdapat dalam ubat homeopati adalah bahan yang sudah diproses mengikut kaedah homeopati dan tidak mengandungi bahan molekul ubat, jadi ianya tidak mengandungi bahan kimia dan kesan sampingan.

Setiap manusia dilahirkan mempunyai perbezaan begitu juga masalah obesiti, contohnya A mengalami obesiti dengan masalah gemar makan bila dilanda masalah, gemar makanan ringan, tubuh kelihatan lembik dan mengelebeh, besar di bahagian pinggul kebawah sementara B pula obesiti dengan masalah gemar pada makanan panas, makanan yang dibakar, telur, tidak sembelit, tubuh kelihatan padat dan keras.

A dan B mempunyai dua masalah unik yang berbeza, oleh itu untuk merangsang kepada penurunan berat badan A dan B perlu mendapatkan penawar yang berbeza. Penawar popular Homeopathy untuk mengatasi obesiti seperti Calc.Carb, Phytolacca Berry Q, Nat.Mur dan banyak lagi pilihan penawar-penawar untuk mengawal obesiti.

Mengikut amalan pengamal Homeopathy, akan merawat obesiti mengikut simptom-simptom obesiti, seperti Calc.Carb amat sesuai untuk kes obesiti yang gemarkan makanan panas, tidak dapat mengawal nafsu makan, gemar makan untuk menenangkan fikiran, lambat hadam dan sembelit.

Calc.Carb boleh digabungkan dengan 1 atau 2 penawar lain untuk lain-lain simptom seperti Phytolacca Berry Q yang amat baik untuk mengatasi masalah sembelit dan membuang bahan-bahan yang tidak dikehendaki didalam tubuh dan beberapa penawar lagi bagi menangani beberapa simptom yang berlainan.
Hasil dari pemerhatian dan kes yang telah kami preskripsikan, penawar-penawar Homeopathy mampu mengekang nafsu makan berlebihan, membuang lemak dan toksik didalam tubuh, membuang cecair yang berlebihan di mana tubuh seseorang itu obes dan lembik akibat air berlebihan dan membuat seseorang itu merasa lebih sehat dari sebelumnya.

Senaman juga perlu dilakukan sekurang-kurangnya 15 minit atau lebih pada kadar 3 hari berturut-turut (sekurang-kurangnya), boleh dilakukan didalam rumah tanpa perlu bersusah payah keluar rumah untuk bersenaman, lakukan senaman yang mampu mengeluarkan peluh seperti menggunakan basikal senaman, aerobik dan lain-lain.
Anda perlu disiplin dengan kekerapan senaman tersebut, kerana tanpa kombinasi senaman yang teratur impian anda untuk langsing agak sukar. Cara pemakanan yang sihat, senaman yang teratur dan penawar Homeopathy, impian anda untuk langsing akan menjadi kenyataan. Tidak ada yang mudah di dunia ini termasuklah mendapat bentuk badan yang cantik!

Mengikut kajian oleh Kementerian Kesihatan Malaysia, 1:5 dari orang dewasa di Malaysia adalah obes atau mempunyai berat badan berlebihan (overweight).
Asians may look thinner than Westerners but they have more fat in their bodies, health experts told a World Health Organisation (WHO) forum” .

Wanita-wanita di Malaysia terutamanya , begitu ghairah untuk menjadi langsing dan kelihatan cantik sehingga ada yang mengalami kesan sampingan yang serius dari ubat-ubat langsing yang terdapat dipasaran.
“The Government has banned Bestrim, a slimming product found to contain the harmful substance fenfluramine besides nicotinamide and caffeine, which are disallowed in the preparation of traditional products.” (Sumber The Star, June 5, 2002)

TERKINI PAKEJ UBAT KURUS YANG BARU DI LANCARKAN

Klik gambar produk di bawah

Posted in Uncategorizedwith 2,978 Comments →

APA PERISAI ANDA DI BULAN PUASA DAN MENJELANG HARI RAYA08.03.11

SALAM RAMADHAN BUAT ANDA YANG SEDANG MENJALANI IBADAH PUASA… DAN BAKAL MENYAMBUT HARI RAYA…

Melihat juadah berbuka pasti semua tak tahan…daoat pula jalan-jalan di bazar ramadhan..seharian berpuasa pasti badan penanat dan nafsu utnuk makan pasti tidak dapat di bendung…saya juga begitu…

Garisan ( selulit)mudah timbul untuk mereka yang bertambah berat badan

Buat apa nak tipu…memang ramai di kalngan kita akan makan sepuas hati bagi memenuhkan perut yang kosong sepanjang bulan ramadhan ini…

Apa jadi…ramaia dikalangan kita cepat naik berat badan…tapi yang penting anda mempunyai perisai atau pemotong lemak-lemak yang dibina oleh anda sendiri..hehehe…

Tahniah saya ucapkan kepada anda yang telah memiliki produk phytolacca saya yang kini hampir kehabisan stok oleh kerana sambutan yang hangat setiap bulan…kerisauan saya stok ini tidak cukup untuk akhir bulan puasa ini…

Dengan mengambil Phytolacca setiap hari atau 2 kali sehari pada bulan puasa ini ia dapat memecahkan lemak-lemak yang di bina setiap hari oleh badan kita…testimoni menujukkkan pada bulan puasa yang lalu..ramai customer saya yang kuat makan dapat maintain berat badan meraka…alhamdulillah…. Jadi dapat la pakai baju raya mengikut saiz baju yang di beli…

Yela sape yang tak nak badan macam siti norhaliza ni…

Yang penting baju anda tak ketat dan sendat sebelum menyambut Hari Raya

Moga anda slim di Hari raya tahun ini

KLIK GAMBAR DI BAWAH JIKA ANDA DAH BERSEDIA TURUNKAN BERAT BADAN

TERKINI PAKEJ UBAT KURUS YANG BARU DI LANCARKAN

Klik gambar produk di bawah

Posted in Uncategorizedwith 2,930 Comments →

UBAT PARUT & JERAGAT BERKESAN07.23.11

http://drrozmey.files.wordpress.com/2010/02/jerawat.jpg

http://zuzila.com/blog/wp-content/uploads/2011/04/muka-berjeragat.jpg

Bagaimanakah ingin menghilangkan parut jerawat terutamanya parut berlubang dan jeragat yang menganggu keceriaan dan seri air muka.

Baiklah, masalah parut jerawat seperti parut berlubang sebenarnya bergantung kepada keupayaan sel-sel badan manusia unutk rebuild sel.Jika sesetengah orang mempunyai keupayaan unutk rebuild sel yang cepat maka proses dan keupyaan kulit muka mereka untuk sembuh daripada parut jerawat seperti parut jerawat berlubang akan mempercepatkan proses pemulihan. Kebiasaannya proses ini mengambil masa diantara 5-25 minggu bergantung pada keadaan kulit seseorang.

Ramai yang bertanya, apakah produk yang terbaik unutk masalah parut jerawat berlubang ini. Saya mencadangkan pada mereka mengamalkan BC04 iaitu sejenis biochemic produk yang menggunakan garam tisu mineral. BC04 biochemic ini mudah diambil kerana remedy ini dalam bentuk tablet manis seperti ubat minda homeopathy dipasaran. Bc04 ini berfungsi menguatkan kembali keanjalan kulit muka dan memberikan collagen semulajadi dan baik unutk mengatasi masalah jeragat di muka.

Pengambilanya mestilah istiqamah.Ini kerana bagi wanita yang berusia 30 an keatas keupayaan dan fungsi kulit mula menurun disebabkan pelbagai faktor seperti pengingkatan tekanan,gangguan alam , dan keupayaan collagen dikulit muka mulai menurun.

Bagi masalah parut  jerawat berlubang penggunaan kombinasi remedy seperti penggunaan cleaser bio t3 forte dan cream bio t3 forte juga akan memudarkan masalah parut jerawat yang berlubang. Kombinasi diperlukan dan jangka masa rawatan bergantung pada tahap kulit dan keupayaan sel-sel untuk dibina semula.

Oleh itu, apa yang penting dalam pemilihan produk merawat parut dan jeragat,pilih produk atau remedy yang bebas kesan sampingan. Supaya kulit muka kita dapat mempunyai struktur yang semulajadi dan bukannya kesan penipisan yang disebabkan oleh produk yang berasaskan bahan kimia.

Jegarat disebabkan  kulit tidak mendapatkan bekalan nutrien yang diperlukan. Jergat juga berpunca daripada kulit yang tidak sihat,faktor persekitaran dan juga faktor genetik.

Merawat jeragat memerlukan kecekalan dan istiqamah ini kerana jeragat memerlukan masa berbanding masalah lain yang berkaitan kulit.Bagi merawat jeragat dengan lebih berkesan dua cara perlu digunakan seperti cream dan juga ubat makan yang terdiri daripada nutrien tambahan yang baik untuk perkembangan sel kulit. Anda boleh menggunakan cream zarraz, bc04 dan etrienol. Kombinasi ketiga-tiga produk ini akan dapat memulihkan dan merawat masalah jeragat.

Penggunaan cream luaran sahaja akan mengambil masa yang lama tanpa sususlan atau dibantu oleh nutrien tambahan.Kulit memerlukan rawatan luaran dan dalaman. Oleh itu adalah lebih baik diamalkan mengambil bc04 berterusan kerana bc04 adalah persediaan biochemic yang sungguh berkesan merawat pelabagai masalah kulit dan menjaga kulit supaya cantik berseri-seri.

Semoga artikel kali ini akan meberi anda panduan yang tepat dan bersesuaian dalam merawat masalah parut jerawat seperti parut jerawat berlubang dan masalah jeragat yang terjadi dimuka.

UNTUK MELIHAT PRODUK YANG HEBAT MENGHILANGKAN JERAWAT,JERAGAT,KULIT BERKEDUT,KUSAM DAN BERMINYAK  SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith 2,938 Comments →

CARA SELAMAT DAN BERKESAN TURUNKAN BERAT BADAN..07.15.11

Phytolacca Americana

Phytolaca americana 3 in 1 kini sudah terbuti berkesan untuk menurunkan berat badan secara semuajadi menggunakan rumusan homeopathy dan diproses menggunakan teknologi terkini. Phytolacca americana juga berfungsi mengurangkan selera makan secara semulajadi tanpa mennggalkan kesan keletihan dan kesan sampingan yang boleh membahayakan kesihatan.

Remedy homeopathy memang sejak dahulu lagi terbukti berkesan dapat mengurangkan berat badan dan ini sudah terbukti berkesan dengan banyak testimonial dan pengakuan diterima. Oleh itu dalam mencari ubat kurus atau pil kurus mestilah memastikan ia bebas kesan sampingan yang merbahaya dan bersifat sementara

tip-kurus badan

Kali ini kita membincangkan tentang cara yang selamat dan berkesan untuk menurunkan berat badan dan bebas kesan sampingan.

Terdapat banyak produk dipasaran yang boleh menguruskan berat badan.Persoalannya adakah produk tersebut selamat dalam jangka masa panjang? Jadi dalam memilih produk yang berkesan dan selamat.Kita sebagai pengguna haruslah bijak. Ada yang hendak kesan yang cepat dan kalau boleh sepantas kilat.

Produk berasaskan homeopathy adalah pilihan terbaik sebab sudah terbukti produk homeopathy bebas kesan sampingan dan tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Ini menunjukkan remedy homeopathy ini selamat dan bebas kesan sampingan. Kini pengetahuan dan pandangan masyarakat telah berubah,mereka sudah pandai memastikan produk yang baik untuk mereka.

Oleh itu, adalah menjadi tanggungjawab bersama dalam membuat pilihan tepat. Produk homeopathy seperti phytolacca americana,R79 dan lain-lain lagi sudah terbukti selamat dan bebas kesan sampingan. Ini kerana produk ini diformulasi dengan kaedah homeopathy dan bebas segala kesan sampingan yang memudaratkan. Beza produk homeopathy dan produk lain adalah cara pengambilannya. Biasa homeopathy atau biochemic diambil semasa perut kosong dan ini membuktikan produk ini selamat kerana tiada tindak balas seperti pedih ulu hati,perut memulas dan sebagainya ketika diambil semasa perut kosong.

KLIK GAMBAR DI BAWAH JIKA ANDA DAH BERSEDIA TURUNKAN BERAT BADAN

TERKINI PAKEJ UBAT KURUS YANG BARU DI LANCARKAN

Klik gambar produk di bawah

Posted in Uncategorizedwith 2,937 Comments →

TESTIMONI PHYTOLACCA AMERICANNA- UBAT KURUS PALING MUJARAB06.19.11

Walaupun tanpa bahan merbahaya didalam formula Phytolacca , kesan kepada pengguna amatlah dikagumi. Tanpa perlu senaman yang berat dan diet yang melampau-melampau, berikut testimonial pengguna Phytolacca

Shamsul, 38 Bandar Baru Bangi Selangor.
Phyto ni pada mulanya saya ambil just nak try aje, tapi selepas 1 minggu mengambil saya terasa agak dahaga dan kerap minum air, selera makan pun berkurangan. Saya terus membeli alat timbang , dan amat gembira berat saya sudah kurang 2 kilo dalam 1 minggu. Berat saya 120 kilo dan akan berusaha untuk mendapatkan 80 kilo dulu
Noor Azian, Ipoh Perak
Saya tak alami masalah gemuk , cuma rasa nak kuruskan sikit. Rasa bila pakai baju yang lama agak ketat. Saya memang telah lama amalkan remedi homeopati untuk migrain , dan kini dah ok migrain saya. Kini saya mencuba Phytolacca dan rasa amat bagus. Berbaloi dalam seminggu saya dapat turunkan 2 kilo dan tak jadi macam ubat kurus yang lain-lain asyik nak buang air besar dan air kecil jer
Shahril, Kuala Lumpur
Lepas kahwin badan saya macam di pam-pam, dari 60 kilogram naik hingga 95 kilo. Jongging , main futsal dan terbaru main basikal pun payah nak turun berat badan. Lepas terbaca diblog saya order Phytolacca  dan doktor homeopathy mencadangkan saya ambil bersama garlic R79. Selama 3 bulan saya amalkan dengan disiplin tanpa henti-henti. Saya amat gembira bila dalam 3 bulan saya dapat turun 15 kilo lebih.
Iza, Alor Star Kedah
Mula-mula risau juga menjadi ke tidak Phytolacca ni, lepas 15 hari pakai kesannya amat memuaskan hati saya, apa lagi kawan-kawan yang jadikan “bahan kajian” pun terus order 6 kotak sekaligus. Siap-siap nak raya ni kan.
Nik, Puchong Selangor
Saya ni suka bertanya sebelum membeli , biar faham betul-betul. Mujur la doktor rajin menjawab. Biasa la orang perempuan bila dah berkahwin dapat anak badan pun mula la membesar. Syukur Phytolacca memberikesan positif suami dan kawan-kawan tegur saya nampak kurus sikit sekarang
Ani, Bangsar
Ubat kurus yang pernah saya makan, sampai tak boleh tidur dibuatnya, serik saya. Tapi Phytolacca  ni lain dari ubat-ubat yang pernah saya makan. Saya dapat turunkan 4 kilo lebih dalam 2 minggu ok la kan kesan dia pun tak teruk. Cuma rasa dahaga , tapi elok juga kerana saya minum air kosong dengan banyak sekarang.

Walaupun tanpa bahan merbahaya didalam formula Phytolacca , kesan kepada pengguna amatlah dikagumi. Tanpa perlu senaman yang berat dan diet yang melampau-melampau, berikut testimonial pengguna Phytolacca :

Shamsul, 38 Bandar Baru Bangi Selangor.
Phyto ni pada mulanya saya ambil just nak try aje, tapi selepas 1 minggu mengambil saya terasa agak dahaga dan kerap minum air, selera makan pun berkurangan. Saya terus membeli alat timbang , dan amat gembira berat saya sudah kurang 2 kilo dalam 1 minggu. Berat saya 120 kilo dan akan berusaha untuk mendapatkan 80 kilo dulu.

Noor Azian, Ipoh Perak
Saya tak alami masalah gemuk , cuma rasa nak kuruskan sikit. Rasa bila pakai baju yang lama agak ketat. Saya memang telah lama amalkan remedi homeopati untuk migrain , dan kini dah ok migrain saya. Kini saya mencuba Phytolacca dan rasa amat bagus. Berbaloi dalam seminggu saya dapat turunkan 2 kilo dan tak jadi macam ubat kurus yang lain-lain asyik nak buang air besar dan air kecil jer

Shahril, Kuala Lumpur
Lepas kahwin badan saya macam di pam-pam, dari 60 kilogram naik hingga 95 kilo. Jongging , main futsal dan terbaru main basikal pun payah nak turun berat badan. Lepas terbaca diblog saya order Phytolacca  dan doktor homeopathy mencadangkan saya ambil bersama garlic R79. Selama 3 bulan saya amalkan dengan disiplin tanpa henti-henti. Saya amat gembira bila dalam 3 bulan saya dapat turun 15 kilo lebih.

Iza, Alor Star Kedah
Mula-mula risau juga menjadi ke tidak Phytolacca ni, lepas 15 hari pakai kesannya amat memuaskan hati saya, apa lagi kawan-kawan yang jadikan “bahan kajian” pun terus order 6 kotak sekaligus. Siap-siap nak raya ni kan.

Nik, Puchong Selangor
Saya ni suka bertanya sebelum membeli , biar faham betul-betul. Mujur la doktor rajin menjawab. Biasa la orang perempuan bila dah berkahwin dapat anak badan pun mula la membesar. Syukur Phytolacca memberikesan positif suami dan kawan-kawan tegur saya nampak kurus sikit sekarang

Ani, Bangsar
Ubat kurus yang pernah saya makan, sampai tak boleh tidur dibuatnya, serik saya. Tapi Phytolacca ni lain dari ubat-ubat yang pernah saya makan. Saya dapat turunkan 4 kilo lebih dalam 2 minggu ok la kan kesan dia pun tak teruk. Cuma rasa dahaga , tapi elok juga kerana saya minum air kosong dengan banyak sekarang.

UNTUK MELIHAT PRODUK HOMEOPATHY BERKESAN MENURUNKAN BERAT BADAN KLIK GAMBAR DI BAWAH

TERKINI PAKEJ UBAT KURUS YANG BARU DI LANCARKAN

Klik gambar produk di bawah

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

ADAKAH ANDA MASIH BOLEH KURUS..???06.17.11

Assalamualaikum…

Salam sejahtera..salam ceria buat semua rakyat malaysia yang sentiasa bersemangat dan tidak mudah putus asa dalam menjalani kehidupan ini..

Saya terpanggil untuk membincangkan topik yang sangat penting ini iaitu isu “badan Gemuk”

atau berat badan naik.

http://bajufashionkorea.files.wordpress.com/2010/06/langsing-vs-gemuk.jpg

Masih ada harapankah untuk mereka yang berbadan gemuk atau berat badan dah naik.Jawapan saya

mudah pasti ada harapan jika anda masih mempunyai harapan dalam diri anda.

3 minggu yang lepas saya melihat sebuah rancangan di Astro yang sangat menarik dan menarik

jutaan yang menonton rancangan ini iaitu rancangan Oprah yang mana pengacranya ialah seorang

wanita paling kaya di dunia iaitu Oprah. Dalam rancangan tersebut ia membincangkan

bagaimana kita boleh menurunkan berat badan kita.

Dalam rancangan tersebut terdapat ramai testimoni yang telah menurunkan berat badan mereka

dalam jumlah yang bayak dalam masa yang singkat dan mengagumkan. Ada yang turun 100kg dalam

masa 4 bulan,3 bulan,2 bulan…ada juga yang naik mendadak berat badannya selepas turun

beratis kg…apa yang berlaku..bagaimana mereka melakukannya…

Jadi masih ada harapankah bagi anda yang berbadan gemuk…

Dalam rancangan tersebut mereka yang berjaya menurunkan berat berat beratus kilo menyatakan

untuk turunkan berat badan anda sendiri yang mengawalnya. Kadang-kadang kita tahu jika kita

makan banyak berat akan naik. Jadi kawallah pemakanan anda.kerana dari pemakana lah badan

kita akan naik. jika kita tahu bersenam boleh turunkan berat badan maka bersenam lah.

Masalah yang kita hadapi ialah kita tahu apa yang buruk untuk kesihatan kita tapi kita

lakukan juga.Kita tahu jika tak kawal makan berat akan naik,tetapi kita makan juga tanpa

kawalan..tetapi mereka menyatakan jika anda tak mahu kawal pemakanan anda pun boleh..tapi

kenalah bersenam…jadi anda boleh makan apa jua yang anda inginkan dengan syarat anda tahu

begaimana cara tak nak bagi gemuk. Contoh anda jenis yang suka makan,tapi anda harus ambil

ubat atau bersenam untuk kawal badan anda tanpa menjejaskan selera makan anda.

Tapi yang menariknya ada yang menurunkan berat badan beratus kilo dengan mengambil ubat

ubatan dan menjalankan terapi. Tetapi persoalannya ada ramai di kalngan kita yang telah

mengambil ubat tetapi masih belum berjaya. Mengapa jadi begitu..???

Salah seorang dari testimoni memberitahu dengan mudah..mungkin anda tak berjaya lagi sebab

belum cukup jumlah ubatan yang anda ambil…mungkin anda perlu ambil dalam masa 3 bulan baru

berkesan..tetapi ramai yang tak bejaya kerana menggunakan produk hanya sekejap sahaja.

Kebanyakan kita meletakkan keuputusan gagal terlebih awal. Bukan masalah kewangan yang

menjadi kekangan tetapi keinginan yang tidak kuat. Salah seorang testimoni memberitahu saya

memnag tiada wang tetapi di sebabkan keinginan yang kuat untuk menurunkan berat badan maka

saya cari juga wang. Saya hanya fokus badan saya akan kurus dalam sesuatu masa yang saya

tetapkan..Dalma masa yang sama saya kawal emosi..akhirnya saya berjaya…segala stress saya

hadapi..hanya yang berjaya tahu erti perjuangan…anda juga boleh melakukannya..

MENGAPA ANDA MASIH ADA HARAPAN…???????

Seoranga billionaire dunia berkata “anda akan dapat apa yang anda fokus”..tetapi ramaia yang

tak capai apa yang mereka inginkan kerana mereka fokus apa yang mereka taknak ndalam hidup.

Kebanyakan kita fokus apda benda yang kita tak inginkan daripada apa yang kita inginkan..

contohnya ramai di antara kita fokus pada

- kena keluar duit banyak
- kena tunggu masa lama
- orang ketawa dengan apa yang aku lakukan
- mesti penat kalau bersenam

tetapi kenapa kita tak fokus pada benda yang kita inginkan

- orang akan sayang aku jika aku slim
- emosi aku akan lebih baik jika berat badan aku turun
- aku boleh pakai pakaian yang aku inginkan
- perut aku tak besar lagi,tak buncit lagi
- peha kau tak menggelebeh lagi
- konfiden akau akan naik bila berat badan aku dah turun

- aku tidak jalan menunduk lagi

-aku tidak mengasingkan diri lagi

- aku tidak perlu malu lagi dengan bentuk badan kau bila aku dah kurus..

Jadi sekarang anda sudah tahu bagai mana ingin turunkan berat bada..mudah sahaja…

Fokus apa yang anda inginkan

Bayangkan yang anda telah pun kurus pada sekian-sekian waktu…

Jadi segalanya di tangan anda..lakukan apa jua cara yang penting aku kurussss……

ingat kata-kata saya

“BILA WUJUD SEMANGAT SEGALA YANG MUSTAHIL PASTI KANA MENJADI KENYATAAN”

UNTUK MELIHAT PRODUK HOMEOPATHY BERKESAN MENURUNKAN BERAT BADAN KLIK GAMBAR DI BAWAH

TERKINI PAKEJ UBAT KURUS YANG BARU DI LANCARKAN

Klik gambar produk di bawah

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

MUKA LICIN DAN BERSERI TANPA JERAWAT DENGAN BIOCEMIC06.02.11

http://4.bp.blogspot.com/_CFAbV0jJRkQ/TT04jzFRfEI/AAAAAAAAAQE/HYGx7ChJ7Ms/s1600/kulit_jerawat.jpg

Kebiasaanya produk biochemic ini dibuat daripada sukrosa (gula-gula manis). Biochemic atau garam tisu sebenarnya sudah lama diamalkan oleh pengamal homeopathy dan kebelakangan ini begitu popular disebabkan perubatan allupathy atau ubat yang berasaskan bahan kimia tidak berkesan untuk merawat penyakit secara holistik.

Kebiasaan perubatan allupathy hanya menahan sakit,memendamkan simptom penyakit hanya buat seketika. Bila habis sahaja ubat, penyakit akan datang kembali dan berulang-berulang.

Dalam revolusi komestik, ramai yang inginkan muka cantik dan berseri-seri tanpa memikirkan produk komestik dipasaran kebanyakannya mengandungi bahan kimia seperti bahan pemutih yang merbahaya pada manusia dalam jangka masa panjang. Ramai yang terpengaruh kerana kesannya cepat. Tetapi dalam jangka masa panjang anda juga terdedah kepada kanser kulit dan sebagainya.

Oleh itu, kesedaran masyarakat sudah mula beralih kepada perubatan homeopathy dan biochemic yang 100% bebas daripada kesan sampingan.Walaupun kesan ubat atau remedy homeopathy ini memakan masa tetapi berkesan dan selamat. Ramai penghidap jerawat,parut dan masalah kulit sembuh beransur-ansur setelah menggunakan produk biochemic seperti bio acne scar,biochemic with collagen dan sebagainya.

Cara makan yang cukup mudah.Hanya perlu dikemam dibawah lidah.Rasanya manis seperti gula membuat ia disukai oleh semua orang. Biochemic ini juga sesuai unutk kanak-kanak walaupun berumur 4 bulan.Ini menunjukkan remedy ini cukup selamat.

Jerawat dan parut berlubang sering menyebabkan kita berasa rendah diri,tension dan pelbagai tekanan lagi. pelbagai produk yang sudah digunakan namun hasilnya tetap sama.Hilang sekejap tetapi berulang kembali.

Perlu anda ketahui ubat dipasaran yang berasas benzote atau bahan kimia hanya memendam jerawat itu dibawah kulit buat kulit buat sementara. Itu sebab jerawat akan datang kembali setelah bahan kimia tersebut sudah tidak berkesan lagi. Jika digunakan berterusan risiko untuk menghidap kanser kulit adalah tinggi.

Oleh itu, sudah sampai masanya kita beralih kepada perubatan biochemic dan homeopathy yang terbukti selamat. Homeopathy tidak memendam penyakit seperti perubatan allupathy.Ia membongkar penyakit terlebih dahulu dan selepas itu baru merawatnya. Tetapi salah satu cabang homeopathy seperti biochemic adalah lebih lembut dan tidak membongkar penyakit tetapi menggunakan kaedah rawatan holistik.Iaitu menyeimbangkan kekurangan tisu garam dan mineral didalam badan manusia secara semulajadi.

Oleh sebab itu jerawat dan parut yang sudah bertahun-tahun hilang dan sembuh dengan perubatan ini. Jadi apa tunggu lagi .Dapatkan segera produk berasaskan biochemic dan homeopathy untuk merawat jerawat dan parut berlubang anda. Ramai yang sudah berjaya.

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

  • You Avatar
  • Wak-Doyok-Mohammad-Azwan-Shah-for-Fairuz-Ramdan
  • Anda Boleh Cek Tarcking Number Poslaju Produk Yang Telah di Pos Disini

    Tracking No Tarikh 8/9/2014 Isnin

    EF213551268MY - Nurul hidayah
    EF213551325MY - Azmira bt. Mohamed Daud
    EF213551311MY - Nurliyana Mohd Noor
    EF213551308MY - Rosni Abd. Ghani
    EF213551299MY - Fadlullah Yusop
    EF213551285MY - Mazni Suhana Hj Mahali
    EF213551387MY - Noratika Marsat
    EF213551360MY - Ilyana Ismail
    EF213551356MY - Normah Mohd Yusof
    EF213551342MY - Nurul Madhirah Rosli
    EF213551339MY - Hasbullah Husin
    EF213551373MY - Sariah Simat
    EF213551395MY - Suryani Jaafar
    EF213551400MY - Zenudin Aziz
    EF213551427MY - Zawiyah Yudin
    EF213551413MY - Marzitah
    EF213551271MY - Nurul Izza Osman

  • KEPADA ANDA YANG TELAH MEMBELI PRODUK HOMEOPATHY KAMI BUAT KALI PERTAMA,KEDUA DAN KE TIGA JUTAAN TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN.UBAT PALING MUJARAB IALAH KEYAKINAN PADA DIRI SENDIRI DAN TIDAK PUTUS ASA

  • SILA KLIK GAMBAR PRODUK UNTUK LIHAT KETERANGAN PRODUK

  • SENARAI PAKEJ JERAWAT DAN PARUT

  • KLIK GAMBAR UNTUK PAKEJ JERAWAT EKONOMI PALING LARIS

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET HOMEOPATHY KOMPREHENSIF MENGHAPUS JERAWAT,PARUT & JERAGAT

  • PAKEJ JERAWAT Hepar Sulphuris Calcareum (HSC30)

  • CARA MUDAH MILIKI BADAN RAMPING TANPA LEMAK

  • CARA MUDAH MILIKI ZAKAR BESAR,KUAT,PANJANG DAN TAHAN LAMA

  • KLIK GAMBAR UNTUK PRODUK MEMBESAR, MEMADAT DAN MEMANTAPKAN PAYUDARA

  • SUSAH NAK BERAK,PERUT SAMPAI KEMBUNG DAN TERPAKSA MENERAN

    [DRReckeweg_gen2350_100_4685.jpg]

  • DAMIANA GOLD SEHEBAT VIAGRA

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET RAWATAN RAMBUT GUGUR DAN BOTAK HOMEOPATHY

    http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPJJa5RLn8I/AAAAAAAAApg/fA45cJ5F1bU/s1600/bio%2Bbotak%2B200px.JPG
  • Alfalfa Tonic GINSENG uNTUK TAMBAH SELERA MAKAN DAN BADAN KURUS *GEMUKKAN BADAN*

  • RAHSIA ANAK PINTAR DENGAN HOMEOPATHY

    http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/SwQZlRaWNuI/AAAAAAAAASo/uzQHlhCl-hQ/s1600/Iq+and+eq+Booster.JPG
  • ANDA KURANG DARAH,PENAT MELAMPAU DAN SUSAH TIDOR..?

    http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg
  • PRODUK UNTUK MASALAH LELAH

  • Produk Untuk Penyakit Psoriasis

  • PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS SHOP

    JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"
  • PRODUK ANDA AKAN DI HANTAR( COURIER) PADA HARI BEKERJA MENGGUNAKAN KHIDMAT POS LAJU MALAYSIA.PRODUK AKAN SAMPAI DALAM MASA 1 KE 3 HARI.(tidak termasuk cuti am dan cuti umum).
  • UNTUK PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

  • JOM LIKE FACEBOOK SAYA

  • jika anda ingin wajah yang cantik..berusahalah seperti insan dalam video ini…saya tak kisah berapa bayak produk anda pakai..yang penting selagi anda berusaha dan tidak putus asa..anda akan dapat apa yang anda inginkan..percayalah..lakukan sesuatu luar dari kebiasaan anda..percayalah anda boleh cantik dan sihat seperti yang anda inginkan

  • Meta