Set Rawatan Rambut Gugur, Rambut Botak dan Lebatkan Rambut10.30.14

anigif emma

Botak atau hair loss dalam bahasa perubatan di sebut alopecia ( a~lu~pi~sia ), Set ini mengandungi shampoo,minyak sapu dan ubat makan jenis cecair. Rawatan dalam masa 2-3 bulan akan meninggalkan kesan yang memberansangkan. Set ini merawat botak daripada dalam hingga kepada fizikal luaran. Katakan tidak pada botak dan rambut gugur. Baiki penampilan diri anda kepada yang lebih baik dan penuh keyakinan diri

Botak atau Alopecia akan terjadi pada lelaki dan wanita sehingga menyebabkan ketidakstabilan psikologi. Rasa malu untuk bersosial, perasaan rendah diri dan akan menyebabkan terjadinya perubahan gaya hidup yang mendadak.

Mengapa tejadinya botak (Alopecia) ?

Jenis

Bergantung kepada bahagian tubuh yang terjejas, Alopecia boleh dikategorikan sebagai:

  • Alopecia areata monolocularis – mengalami kehilangan rambut atau botak di satu kawasan sahaja
  • Alopecia areata multilocularis – mengalami kehilangan rambut atau botak lebih di satu kawasan
  • Alopecia areata totalis – mengalami kehilangan rambut atau botak diseluruh kepala (scalp)
  • Alopecia areata universalis – mengalami kehilangan rambut di seluruh tubuh termasuk rerambut di kemaluan

[img1_hairloss_class.gif]

Penyebabnya

  • Autoimmune, di mana sistem tubuh bertindak bertentangan dengan fungsinya dan mula mentafsir folikel rambut sebagai tisu atau bahan asing di tubuh, ia bertindak memberhentikan proses terjadinya pertumbuhan rambut baru.
  • Faktor keturunan dan psikomatic juga memainkan pernanan penting
  • Bagi lelaki , ia berkaitan hormone testosterone yang terlalu sensitive
  • Penggunaan produk pengayaan rambut yang merosakkan kulit kepala.
  • Rawatan kimoterapi (Chemotherapy) juga menyebabkan alopecia.

Sel sistem imun yang dipanggil sel darah putih akan menyerang secara berterusan sel-sel yang tumbuh didalak folikel rambut. Apabila proses ini tejadi folikel rambut akan menjadi kecil dan secara mendadak akan memperlahankan proses pertumbuhan rambut. Namun sel stem akan berterusan membekal folikel dengan sel baru, oleh itu dengan bantuan remedi ia dapat menguatkan sistem imun dan akan memberi harapan untuk folikel baru tumbuh. Maka tidak mustahil bagi mereka yang mengalami keguguran dan botak akan mendapat penampilan yang menarik semula.

[alopecia2_edit.JPG]

Botak Di Usia Muda

Man bertubuh tegap, tinggi dan berwajah yang cukup “handsome”, berumur 38 tahun tetapi merasa rendah diri kerana dia sudah botak sebahagian atas kepalanya. Teman rapatnya ialah baseball cap tetapi bila ke pejabat teman rapatnya tidak mampu untuk menutup kepalanya yang botak kerana etika berpakaian di pejabatnya tidak membenarkan Man memakai baseball cap. Man telah alami masalah alopecia areata semenjak 3 tahun lepas. Masalah Man bermula bila rambutnya mula gugur dan meninggalkan kesan (berbentuk bulat setempat) botak setempat yang kecil. Man pada mulanya tidak memperdulikan masalah tersebut sehinggalah bulatan tersebut mula membesar sehingga sekarang bahagian atas kulit kepalanya mula terjadi botak.

Bagi wanita pula kerap kali akan terjadi rambut gugur hingga menampakkan kulit kepala selepas bersalin , seperti Moon berumur 23 tahun, selepas melahirkan anak yang pertama, rambutnya yang dahulu lebat dan bersinar kini telah menipis dan amat merisaukan Moon sehingga terjadi stress.Mengapa ini terjadi?

Tahukah Anda ?

Setiap hari secara purata terdapat lebih 100 helai rambut yang akan gugur dan akan diganti dengan rambut baru, kitaran ini akan terjadi setiap hari. Folikel rambut akan melalui 3 fasa iaitu fasa anagen (long growing phase), fasa catagen (short transitional phase) dan telogen (short resting phase). Apabila terjadi gangguan kitaran ini akan terjadilah proses rambut gugur berlebihan dan rambut baru gagal dihasilkan maka terjadilah alopecia atau botak.

Pelbagai sebab yang mengakibatkan botak terjadi, antara mitos yang paling popular ialah disebabkan oleh tabiat memakan mee segera. Genetik juga memainkan peranan utama namun beberapa lain yang kenal pasti ialah ialah akibat kekurangan zat besi, jangkitan thyroid dan pelbagai sebab dan ada yang tidak diketahui akibatnya.

Rawatan Mengguna Kaedah Homeopathy.

Hasil dari pengalaman lepas, saya telah merawat hampir ratusan kes-kes alopecia areata yang kerap terjadi kepada lelaki muda yang berumur di antara semuda 18 dan 38 tahun. Statistik kejayaan juga amat membanggakan dengan peratusan hampir 99% kes telah sembuh. Berita yang kurang enak ialah 99% ini ialah dari kes-kes yang baru bukanlah kes-kes yang telah lama. Kes-kes botak yang lama memang sukar untuk disembuhkan dan mengambil masa tetapi tidak mustahil untuk berusaha, terdapat hanya 5% dari kes lama yang tidak botak keseluruhan tetapi mengalami rambut nipis dan menampakkan kulit kepala telah mendapat pertambahan rambutnya.

Biochemic atau garam tisu adalah remedi yang telah menunjukkan statistic tertinggi didalam kes penyembuhan, remedi atau garam tisu yang telah digunakan ialah seperti dibawah;

· Cal.phos – rambut gugur selepas demam, Cal.phos merupakan remedy utama untuk pelbagai masalah rambut

· Silicea – remedi untuk mengembalikan kesuburan rambut, remedi ini adalah remedi combo (gabungan terbaik bagi setiap simptom rambut gugur)

· Kali carb – untuk rambut kering dan nipis

· Kali sulphuricum – individu yang mempunyai kelemumur berwarna kuning, lembab dan melekit. Mengakibatkan rambut akan gugur setempat dan meninggalkan tompok botak.

· Nat mur – rambut gugur akibat kelemumur, kelemumur akan kelihatan memutih di kulit kepala. Di hujung rambut kelihatan berminyak

· Selenium – Kulit kepala akan terasa sakit bila disentuh. Rambut akan gugur dari kulit kepala dan di tubuh.

Selain Biochemic atau garam tisu , beberapa remedy lain boleh membantu masalah alopecia, seperti;

· Flouric.ac – masalah rambut yang rapuh dan mudah putus

· Lycopodium – rambut beruban sebelum waktunya (premature), rambut gugur selepas bersalin dan seringkali terjadi eczema di belakang telinga.

· Phosphorus – rambut gugur segumpal, remedy ini juga boleh diambil setiap 6-8 jam untuk mengurangkan tekanan akibat terjadinya botak atau keguguran rambut.

Setiap kes saya sering memberi remedi secara single remedi (remedi tunggal) dan sekiranya terdapat lebih dari satu remedy digabungkan, remedi gabungan akan diambil selepas 30 minit mengambil remedi pertama, dan 30 minit selepas itu untuk remedi ketiga sekiranya ada.

Semua remedi disediakan didalam bentuk tablet manis (seperti produk BC01,BC04 dan BC16 untuk jerawat). 4 biji dikemam atau dihisap dan dibiarkan melarut ke dalam mulut 3-4 kali sehari.

Selain dari ubat makan istilah mudahnya untuk remedi oral terdapat juga produk kegunaan luar seperti Shampoo dan Arnica Oil dengan gabungan Jaborandi untuk menguatkan akar-akar rambut.

Remedi combo yang dicadangkan :

· Cal.phos dan Selenium

· Cal.phos dan Silicea

· Cal.Phos dan Lycopodium untuk rambut gugur selepas bersalin

· Silicea dan remedi yang menyamai simptom masalah anda

Setiap remedi combo ini akan diberi secara percuma Shampoo dan Arnica Oil.

Harga pakej : RM150 – 2 botol remedi oral, 1 botol Shampoo Arnica dan 1 botol Arnica Oil.

Harga sebotol : RM80

Total RM80+RM80 +RM80 +RM80 = RM320

Tapi dengan sms Kod Diskaun < rambut150 > ke 0125806029 anda hanya perlu bayar RM150

Penghantaran : Percuma ke seluruh Malaysia

http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPJJa5RLn8I/AAAAAAAAApg/fA45cJ5F1bU/s1600/bio%2Bbotak%2B200px.JPG

Bagaimana Set Rawatan Ini Dapat Membantu ?

Set rawatan ini disediakan dengan kaedah homeopati dan biochemic, formula yang selamat dan tanpa kesan sampingan ini merawat akar umbi yang menyebabkan Alopecia (botak) dan akan mengembalikan proses pertumbuhan rambut dengan semulajadi.

Bagaimana remedi ini bekerja ?

  • Remedi ini akan membaikpulih sistem Autoimmune yang mengalami kecelaruan. Apabila system Autoimmune pulih ia secara semulajadi akan menghasilkan folikel-folikel rambut baru.
  • Merawat sistem perjalanan darah dan mengimbang serta mengekalkan electrolyte di seluruh tubuh
  • Remedi ini akan memberi signal supaya sistem imunisasi menjaga serta mengekalkan kesuburan folikel rambut

CARA GUNA

    • Shampoo – Titis dalam 5-10 titis dan basahkan rambut gosok2 ke kulit kepala dan biar dlm 1-2 minit dan bilas.
    • Minyak – Sapu dalam 2-5 titis di area rambut yang gugur atau botak dan urut-urut guna minyak tu sebelum tidur atau bila-bila masa senang
    • Drop – 10-15 titis campur dengan sedikit air 3-4 kali sehari.Sebelum makan

CARA MEMESAN

SILA TAIP

RAMBUT150 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Akak Ada Masalah JERAGAT Bertahun-Tahun Ke?10.30.14

……
MASALAH JERAGAT BERTAHUN- TAHUN BUAT AKAK SEKALIAN RASA BOSAN DAN NAK MARAH …???
……

Tawaran HEBAT MONEY BACK GUARANTEE 30 Hari

SET JERAGAT KOMBO BANTU ANDA PUDARKAN JERAGAT
SEAWAL 7 HARI

SMS/WASSUP KOD < BIOkombo> ke 0125806029

Adakah Akak sekalian mengalami situasi dibawah???

tompok hitam jelas di pipi, hidung dan dahi

terpaksa pakai bedak tebal-tebal untuk tutup jeragat

muka bertampung-tampung dan tak sekata

akak kena pakai tudung macam bumbung khemah untuk
cover jeragat yang makin hitam

rasa tak confident untuk bercakap dengan orang lain

rasa tak selesa dan terpaksa menunduk bila jumpa orang

dah cuba macam-macam namun jeragat makin gelap dan jelas

Di sebabkan JERAGAT Yang umur 30 tahun nampak macam 43 tahun…yang umur 40an nampak macam 50an… baju dah cantik, tapi di sebabkan jeragat kulit nampak kusam,kering dan kehitaman..

KINI AKAK SEKALIAN RASA PUTUS ASA DAN BIAR SAHAJA JERAGAT TU MAKIN HITAM DAN BERTAPAK DI MUKA KITA

JANGAN BEGITU..

HANYA YANG TAK PUTUS ASA SAHAJA AKAN BERJAYA.. CUMA KITA TAK JUMPA CARI YANG BETUL..

KINI AKAK SEMUA MESTI BERSEMANGAT SEMULA..

SEBAB KAMI DAH JUMPA JALAN KELUAR BAGI SEMUA MASALAH JERAGAT DAN BINTIK HITAM DIWAJAH KITA

.
.

Kebanyak JERAGAT ni kena terutama pada wanita atas sebab

Akak nak tahu kenapa jeragat boleh timbul ?

Jeragat terjadi disebabkan oleh faktor hormon, genetik,cuaca dan penggunaan alat kosmetik yang mengandungi pengelupasan.

Faktor umur adalah faktor utama. Kebiasaan jeragat terjadi kepada wanita yang berusia 25 tahun keatas. Perubahan hormon yang berlaku kepada mereka menyebabkan jeragat terjadi.

===========================================

Jeragat akan terjadi seperti spot di dalam beberapa bentuk, secara klinikal jeragat ini akan di kategorikan sebagai;

Centrofacial; terjadi di dahi, pipi, hidung dan di atas bibir

Malar; di pipi dan hidung

Lateral; terjadi di pipi

Mandibular; kawasan rahang

Kemerahan dan meradang yang juga dipanggil erythrosis pigmentosa faciei.

Poikiloderma of Civatte; kemerahan dan terjadi di bahagian tengkuk, kerap kali terjadi kepada pesakit yang berumur 50 tahun ke atas.

Brachial cutaneous dyschromatosis; yang terjadi di bahagian dada dan bahagian atas lengan.

Jadi cara paling berkesan untuk menghapuskan jeragat ini adalah dari DALAM dan LUAR kulit

Oleh itu kami syorkan anda menggunakan SET KOMBO ANTI JERAGAT

SETKOMBO ini terdiri dari :

1. Biowhite (ubat makan)
2. BioFree (ubat makan)
3. Serum
4. Free sabun

SET LENGKAP INI BERTINDAK MENGHAPUSKAN JERAGAT DENGAN :

❥ memudarkan JERAGAT seawal 7 HARI

❥ menutup pori-pori terbuka dan mengurangkan cela di wajah

❥ mencerahkan wajah dan memudarkan kawasan kulit yang gelap
dari bawah lapisan kulit

❥ membantu menegangkan kulit agar garis halus diwajah hilang

❥ anti kanser dan anti penuaan

❥ mengimbangi kelembapan kulit agar tidak kering dan kusam

❥ pipi bertambah licin dan halus serta lembut

❥ kulit manjadi makin gebu dan nampak muda

================

CR Pengambilan dan Penggunaan SET KOMBO :

➤ bersihkan wajah dengan sabun 2 kali sehari
➤ pakaikan serum di tempat yang berjeragat dan boleh ratakan ke seluruh wajah
➤ ambil 3 biji Biowhite dan di hisap seperti gula-gula
➤ besoknya ambil pula BioFree berselang seli dengan BioWhite

Mudah kan….

SET KOMBO INI SANGAT BERKESAN KERANA IA BERTINDAK DARI LUAR DAN DALAM..

APA TUNGGU LAGI…..

JOM DAPATKAN SEKARANG !!!!!

HARGA

1. Biowhite (ubat makan) : RM80
2. BioFree (ubat makan)  : RM80
3. Serum  RM60
4. Free sabun RM40

Total RM260 RM170 sahaja (diskaun RM90)

(terhad untuk 50 pembeli terawal sahaja)
- FREE POSTAGE
- FREE GIFT (sabun beharga RM40)

SMS/WASSUP KOD < BIOkombo> ke 0125806029

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Mengatasi Masalah Buasir10.26.14

APA ITU PENYAKIT BUASIR

Saya ingin bertanya kepada anda, pernahkah

anda mengalami situasi seperti dibawah:

-          Sentiasa sakit ketika membuang air besar & najis terlalu keras?

-          Rasa tidak selesa pada dubur seperti sakit dan gatal?

-          Keluar darah ketika membuang air besar?

-          Sukar untuk anda berjalan atau duduk disebabkan buasir?

-          Anda sentiasa mengalami sembelit dan jarang sekali membuang air besar?

-          Anda telah mencuba pelbagai cara termasuk membeli pelbagai jenis ubat dan krim untuk menghapuskan buasir namun ianya gagal dan sia-sia?

-          Setiap kali selepas membuang air besar anda terpaksa ‘memasukkan’ semula benjolan

yang keluar dari lubang anus?

Jika anda jawab YA, maka anda memang berada di tempat yang betul. Laman ini akan membongkarkan cara bagaimana anda boleh merawat penyakit buasir yang sedang anda alami dengan selamat, cepat & berkesan. Nak tahu lebih lanjut, baca sampai habis apa yang bakal disampaikan dalam laman web ini …

Buasir

Buat pertama kali aku ingin berkongsi mengenai kesihatan kita dalam Info Sihat. Kali ini aku nak memberi info mengenai buasir. Penyakit buasir ni atau hemmoroid iaitu penyakit yg boleh terjadi kat bahagian dubur. Sama ada bahagian dalam ataupun luar.

Kebiasaan tanda-tanda awal ia sewaktu kta meneran ataupun korang bagi tekanan semasa membuang air besar. sehinggakan rsa sangat2 sakit kalau nk keluar. so, buasir ni adalah pembengkakan sel2 pada melapisi saluran dubur itu. so, bila dah membengkak, t**k nak keluar akan bergesel ngan buasir nie. so, memang sakit dan perit yg amat.

Tanda-Tanda Buasir

Najis campur darah petanda awal

RAMAI antara kita pernah mengalami masalah pendarahan apabila buang air besar. Gejala najis bercampur berdarah ini sebenarnya petanda penting yang menunjukkan badan kita ada masalah kesihatan yang perlu mendapat rawatan segera.

Pendarahan ketika buang air besar dikategorikan sebagai masalah biasa yang berlaku dalam masyarakat kita terutama di kalangan golongan muda pada peringkat umur produktif iaitu antara 20 hingga 30 tahun.

Masalah ini lebih kerap berlaku pada individu yang terlalu banyak mengambil karbohidrat yang diproses, daging dan kurang makan sayur-sayuran serta buah-buahan. Karbohidrat yang diproses bermakna sumber karbohidrat dibersihkan daripada kekasaran luaran melalui kaedah penulenan.

Dalam proses ini, hampir semua vitamin, galian serta serat turut terbuang dan yang tinggal hanya kalori. Untuk menjadikan ia berkhasiat, sesetengah produk diperkayakan dengan memasukkan semula zat yang terbuang tadi. Antara contoh karbohidrat proses ialah roti putih, gula atau bahanyang dibuat daripada tepung.

Inilah sebabnya bagi individu yang mengamalkan pemakanan kaya karbohidrat proses lebih kerap mengalami masalah sistem perkumuhan terutama jika mereka juga kurang mendapat bekalan serat, air dan jarang bersenam.

Ada banyak punca yang boleh menyebabkan pendarahan ketika buang air besar. Punca yang paling lazim ialah buasir dan kanser usus selain rekahan pada kulit saluran dubur (masalah biasa dan menyakitkan, disebabkan sembelit atau mengeluarkan najis secara paksa), polip pada rektum dan usus besar serta ulser.

Masalah ini juga dipanggil pendarahan rektum (bahagian akhir usus besar) kerana rektum terletak betul-betul di atas lubang dubur. Kebanyakan pendarahan rektum pada usus besar, hujung usus besar atau dubur. Usus besar ialah sebahagian daripada saluran gastrointestin; iaitu laluan makanan selepas ia dicerna dalam usus kecil.

Usus besar bertanggungjawab menyingkirkan air daripada makanan yang tidak tercerna dan menyimpannya sehinggalah ia dibuang sebagai najis. Rektum pula adalah bahagian terakhir usus besar (15 sentimeter dari dubur). Manakala esofagus, perut, duodenum dan usus kecil dipanggil saluran gastrointestin atas.

Menurut Perunding Pembedahan Gastroenterologi, Dr Abdul Hamid Mat Sain, walaupun ramai yang menganggap ia agak memalukan tetapi gejala berbahaya tidak boleh dipandang ringan dan perlu diberikan perhatian segera bagi mengesan punca sebenar menyebabkan pendarahan.

Sikap tunggu dan lihat sebenarnya boleh menyebabkan masalah ini bertambah berat kerana ramai yang menganggap ia bukanlah perkara membimbangkan apabila pendarahan berhenti selepas beberapa ketika tanpa mendapatkan sebarang rawatan.

Warna darah juga sebenarnya berbeza dan secara umum warna ia boleh memberikan gambaran kasar kepada punca, penyakit dan lokasi pendarahan. Jika warna darah yang keluar bersama najis itu merah cerah bermakna penyakit berada dekat dengan kawasan dubur (di bahagian usus yang hampir dengan kulit). Ia mungkin disebabkan masalah pada saluran menyebabkan salur darah bengkak dan pecah seperti yang berlaku pada pesakit buasir.

Jika warna darah merah gelap bermakna pendarahan berlaku pada bahagian usus yang lebih dalam. Penyakit pada umumnya lebih berbahaya seperti kanser usus. Ini adalah punca pendarahan rektum yang paling lazim.

Warna najis yang hitam dan melekit seperti tar (dipanggil melena) pula menandakan ada pendarahan pada bahagian lebih atas (pangkal) usus, esofagus, perut atau duodenum (usus kecil). Melena atau najis tar ini terhasil apabila pendarahan berlaku terlalu lama dalam usus besar yang memberikan peluang bakteria bertindak dan menghuraikannya kepada bahan dipanggil hematin yang berwarna hitam dan berbau sangat busuk. Inilah sebabnya apabila berlaku pendarahan rektum kali pertama, pesakit perlu menjalani pemeriksaan segera.

Selain warna, kuantiti darah juga boleh menjadi petanda tahap penyakit atau masalah yang dialami seseorang. Biasanya pendarahan rektum sederhana dikategorikan apabila banyak darah keluar setiap kali buang air besar. Jika kuantiti ini lebih banyak, bermakna pendarahan sudah mencapai tahap serius.

Pendarahan rektum juga boleh menyebabkan pesakit berasa lesu, pening atau pitam khususnya bagi mereka yang mengalami pendarahan serius. Kadang kala pesakit juga boleh mengalami simptom tekanan darah rendah terutama apabila berdiri selepas lama duduk di tandas.

Buasir ni ada 4 peringkat, jika ada tanda-tanda macam kat bawah nie, korang boleh jumpa Dokter cepat2 untuk mengelakkan berlarutan

Tahap 1
Berlaku pendarahan dan bengkak menonjol keluar.
Tahap 2
Disebabkan oleh pergerakan usus, bengkak akan keluar tetapi secara spontan akan masuk balik kat dubur tue.
Tahap 3
Keadaan yang sama seperti tahap dua, tetapi bengkak tersebut akan hanya berada di dalam setelah ditolak masuk secara fizikal, maknanya korang kena la tolak pakai tangan.memang sakit la
Tahap 4:
Darah pekat keluar, menyebabkan rasa sakit dan susah untuk meneran. Buasir akan berada di luar kawasan dubur. Memang sakit dan perlu berdah kalau dah macam nie.

FAKTOR-FAKTOR PENYEBAB BUASIR

1. regangan yg optimum/terlampau semasa pergerakan usus atau dalam bahasa mudahnya perut korang rasa cam dipulas2
2. cirit birit kronik. memang selalu keluar masuk tandas.
3. korang kurangnya pengambilan makanan berserat dalam diet harian cam sayur dan buah-buahan
4. mengandung atau bersalin.

Simptom-simptom penyakit buasir ni pulak ;


1. rasa sakit yang berdenyut-denyut.
2. pendarahan berlaku selepas dan sebelum membuang air besar.
3. darah menitis dan tersembur keluar dari saluran dubur.
4. dalam tempoh pendarahan ini, pesakit itu boleh mengalami kekurangan darah.
5. ada yang tidak mengalami pendarahan, tetapi dikenali sebagai pembengkakan dubur.

PRODUK HOMEOPATHY BOLEH MEMBATU MENYEMBUHKAN BUASIR

[DRReckeweg_gen2350_100_4685.jpg]

Saya tertarik dengan satu email yang bertanyakan tentang remedi dan produk-produk untuk merawat buasir. “saya takut untuk buang air besar kerana risau akan sakit atau berdarah selepas itu” , salah satu ayat yang sering saya dengar atau terbaca dari pesakit-pesakit saya sewaktu mereka datang bertemu saya atau di online.

Selain dari remedi seperti Hamamelis, Aesculus, Aloe, Graphite dan lain-lain yang telah berjaya menyembuhkan pesakit-pesakit buasir. Saya juga telah berjaya merawat puluhan pesakit dengan remedi yang diimpot dari Jerman yang diberi nama Dr.Reckeweg yang mempunyai rangkaian remedi hampir untuk semua penyakit.

Produk Dr.Reckeweg semuanya bermula dengan kod R, gabungan remedi-remedi ini telah berjaya mencatatkan rekod penyembuhan yang tinggi sepanjang 10 tahun saya mengamalkan Perubatan Homeopathy. R1, R13, R30 dan R37.

[DRReckeweg_gen2350_100_4685.jpg]

Indikasi Remedi/Produk

  1. R1 – Pesakit buasir akan mengalami simptom di mana akan terjadi ketidakselesaan di abdomen (perut) seperti kembung, berangin dan pedih-pedih atau disebut localised inflammation in cases of acute hemorrhoids. R1 bertindak melegakan ketiadakselesaan inflamasi yang terjadi di perut.
  2. R13 – Remedi ini bertindak melegakan kesakitan yang terasa seperti terbakar dan pedih di dubur, dubur terasa terkeluar dan gatal-gatal.
  3. R30 atau Krim Hamamelis atau Krim Aesculus – Krim-krim ini bertindak sebagai agen melegakan kesakitan secara luaran dan mempercepatkan pengecutan inflamasi yang terjadi di dubur seperti berdarah, membengkak dan terkeluar.
  4. R37 – Remedi ini akan bertindak melembutkan najis atau meregulasikan najis (regulate the stool) supaya buasir tidak akan terjadi lagi.

Remedi ini dipanggil combination remedy (remedi kombinasi) , ia menggabungkan beberapa remedi yang amat berkesan untuk merawat buasir didalam 1 produk. Kombinasi remedi ini disediakan didalam dos yang amat rendah dan tidak terdapat sebarang aduan komplikasi kesan sampingan.

Kebaikan combination remedy , ia dapat merangsang penyembuhan mengikut keserasian remedi-remedi didalam satu masa berbanding single remedy.

Presentasi produk ialah di pek didalam botol kaca 22ml kecuali R30 ia didalam bentuk ointment (krim) 85g* dalam bekas plastik.

* R30 selain dapat mengecut dan meredakan inflamasi buasir ia juga boleh menyembuhkan jerawat, sakit atau sengal sendi, terseliuh dan inflmasi kulit. Ia adalah krim pelabagai guna.

[R30.gif]

JANGAN TUNGGU SAMPAI BUASIR ANDA MENJADI TERUK BARU ANDA INGIN LAKUKAN TINDAKAN…

HARGA

R1 = RM65

R13 = RM65

R37 = RM65

R30=RM80


CARA MEMESAN PRODUK


SILA TAIP

R1 ATAU R13 ATAU R30 ATAU R37 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Badan Terlalu Kurus, Nak Tambah Berat Badan ???10.26.14

Alfalfa Tonic With Ginseng R95 100 ml

Penawar untuk mereka yang kurus dan tambahkan berat badan

Salam dan salam sejahtera pada semua pembaca blog yang setia, R95 bukanlah produk terbaru.

Sudah lama saya preskripsikan pada individu yang Anemia (kurang darah), individu yang tidak ada selera makan, terlalu kurus termasuk kanak-kanak dan gandingan kepada IQ & EQ Booster untuk menjadikan minda kanak-kanak mahupun dewasa menjadi semakin cergas.

Tidak terkumpul oleh saya segala testimoni kerana telah lebih 10 tahun saya mempreskripsikan Alfalfa Tonic With Ginseng R95. Saya sendiri mengamalkan Alfalfa Tonic With Ginseng R95 dan Vita-C 15 dan Vita-C 15 Forte untuk mengekalkan kecergasan minda, tubuh dan mengawal stress.

http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg

Vita-C 15 250 ml

Alfalfa Tonic With Ginseng R95 dan Vita-C 15 adalah selamat untuk semua peringkat umur, termasuklah bayi dan kanak-kanak dengan mengikut sukatan yang telah ditetapkan.

FUNGSI PRODUK

Indikasi: Anemia (kurang darah) yang kronik, kepenatan melampau akibat tertalu kuat bekerja, amat sesuai bagi individu yang didalam proses penyembuhan selepas sakit yang lama, membantu menghilang letih-letih selepas demam, kehilangan darah akibat penyakit, surgery atau selepas bersalin. Kanak-kanak yang bantut tumbesaranya dan pada sesiapa yang ingin menambah tenaga secara semulajadi.

Indications: Chronic conditions of anemia, anxiety due to overwork, exhaustion; ideal for use during convalescence, especially for those recovering from debilitating fever, illness or surgery; after pregnancy; following weight loss or growth spurts in children; for anyone wanting to naturally increase energy level.

Harga :

Alfalfa Tonic With Ginseng R95 100 ml – RM120RM100

Vita-C 15 250ml – RM170 RM150

CARA MEMESAN

SILA TAIP

Alfalfa Tonic With Ginseng ATAU Vita-C 15 |NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

bayang badan anda naik dan sihat seperti mereka

Tiada apa yang mustahil…..


Bertindak sekarang .!!!!

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Mengatasi Masalah Kulit Psoriasis10.26.14

j

Kesimpulan Laporan Penelitian Mengatasi Penyakit Psoriasis 3

cvb

Tawaran Harga Pengenalan:

Psorolin Oitment 100g RM75 @ 1 botol
777 Oils 100ml RM75 @ 1 botol

Psorolin Ointment
777 Oil
1 unit @ RM75
1 unit @ RM75
2 unit @ RM135
2 unit @ RM135
3 unit @ RM210
3 unit @ RM210
4 unit @ RM285
4 unit @ RM285
5 unit @ RM360
5 unit @ RM360

* Sekiranya anda memesan 1 botol Psorolin Ointment dan 1 botol 777 Oil, harga keseluruhan ialah RM135 termasuk penghantaran diseluruh Semenanjung , Sabah dan Sarawak.

Krim yang telah dibuktikan keberkesanannya menangani psoriasis, ia amat efektif sekiranya digunakan bersama 777 Oils. Psorolin Oitment telah membantu lebih 100,000 orang diseluruh dunia. Psoriasis telah mengakibatkan 3% iaitu 400,000 ribu orang penduduk Malaysia sendiri menderita.Kajian dan laporan yang dilakukan di India, Produk ini telah menjalani kaji selidik di India dan hasilnya amat menggalakkan.

Apa itu psoriasis?

Psoriasis adalah penyakit kulit yang kronik, yang mengakibatkan tubuh badan seseorang pesakit itu mengalami perubahan warna seperti merah, putih atau bersisik pada kulit. Ia sering menyerang semua bahagian tubuh, kulit kepala (scalp) dan kuku.

Pesakit psoriasis akan merasa rendah diri, tidak dapat melakukan rutin harian dengan tenang. Malah terdapat kajian di Amerika Syarikat penyakit psoriasis akan memendekkan umur pesakitnya.

Adakah Psorolin Ointment dan 777 oils menyembuhkan psoriasis?

Psorolin Ointment dan 777 oils bukanlah bertindak menyembuhkan tapi ia bertindak merencatkan atau menghalang sel-sel psoriasis dari terjadi, ia boleh digunakan pada jangka waktu yang panjang kerana Psorolin Ointment dan 777 oils adalah selamat dan tanpa kesan sampingan.

Cara menggunakannya:

Gunakan jari dan sapukan Psorolin Ointment dengan lapisan yang agak tebal pada kawasan psoriasis, bagi mendapat kesan yang lebih efektif guna 777 Oils sebagai lapisan atas dan berjemur pada matahari pagi selama 15 minit dan sebelum tidur, ia digunakan selepas mandi. Adalah digalakkan mengunakan sabun dan pencuci yang semulajadi seperti sabun herba.

Produk ini hendaklah disimpan pada suhu bilik,

Psorolin Oitment dan 777 Oils membantu pesakit psoriasis kearah kehidupan yang normal semula
230975_556142311096897_1450051270_n (1)
Sebelum dan Selepas 20 minggu

Selamat Untuk Kanak-Kanak

images (13) images (12)
Sebelum
Selepas 32 minggu

Atau

Sabun + 777Oil + Psorolin Ointment = Rm165 Sahaja

CARA MEMESAN

SILA TAIP

1 @ 2 @3 @4 @5 UNIT Psorolin Ointment | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

ATAU

Sila Taip

Sabun + 777Oil + Psorolin Ointment

Hantar ke

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Penawar Masalah Kelenjar Prostat10.26.14

Erectile Dysfunction (ED)

Prostate Remedy

Remedi Prostat R25

Remedi homeopathy bagi mengawal prostat yang membesar. Beberapa masalah kelenjar prostat ini ia juga di sebut Benign prostatic hyperplasia dan Prostate cancer

Prostat adalah dari perkataan Greek, secara amnya kelenjar prostat hanya terdapat pada lelaki sahaja. Bila terjadi inflamasi atau Benign prostatic hyperplasia (BPH) membuat seseorang itu merasa sukar untuk membuang air kecil, kerap kencing atau bila ada keinginan untuk membuang air kecil menjadi lambat untuk keluar. Ini terjadi kerana kelenjar itu membesar dan menghalang atau menyempit saluran kencing atau urethra.

Bagi mengawal dan mengecutkan inflamasi R25 amat sesuai diambil, dengan ramuan Chimaphila umbellata 6X, Clematis vitalba 6X, Conium maculatum 6X, Ferrum picricum 6X, Pareira brava 6X, Populus tremuloides 6X, Pulsatilla 6X dan Sabal serrulata 6X ia merangkumi kawalan bagi BPH dan kanser prostat. Ia adalah persediaan 100% dari bahan homeopathy

1. 22ml 1 unit – 3 minggu RM70
2. 22ml 2 unit – 6 minggu RM130
3. 22ml 3 unit – 9 minggu RM190
4. 22ml 4 unit – 12 minggu RM250

CARA MEMESAN

SILA TAIP

PROSTAT R25| NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Tak Boleh Sikat Rambut Kerana Gugur Dan Botak ??09.29.14

Assalamualaikum…

Ramai Di antara kita yang mengalami masalah rambut gugur dan botak..

Kini anda tak perlu bimbang lagi kerana formula hebat gabungan perubatan modern dan

alternatif homeopathy mampu menyelesaikan masalah  rambut gugur, botak dan bertompok-tompok

Kini ramai customer kami telah tumbuh semula rambut selepas menggunakan pelebat rambut kami yang begitu hebat

NEVER GIVE UP “HAIR MASK” 500ml

FUNGSI

Merupakan langkah ke-2 sebagai agen pelembut yang di formulakan dalam bentuk masker bagi mendapatkan kesan kebaikan maximum untuk si pemakai.

Untuk kesan yang terbaik, setiap kali menggunakan HAIR SHAMPOO ZARRAZ,anda amat digalakkan memakai HAIR MASK ini.
Selain bagi rawatan rambut gugur, ia sangat bagus digunakan bagi mengatasi masalah kulit kepala yang gatal,kelemumur , dan yang sering menghadapi masalah pening kepala atau migrain kerana masker ini amat sejuk . Ia dapat melegakan urat saraf kepala anda.

Ia dapat membantu memperbaiki struktur rambut yang rosak akibat daripada kerosakan kimia seperti mewarnakan rambut,mengerinting ( permed ), meluruskan rambut ( rebonding ) agar rambut sihat semulajadi iaitu lebih lembut dan bersinar . Serta memudahkan rambut untuk di sikat.

CARA PENGGUNAAN

Dalam, keadaan rambut yang lembap, oleskan krim masker ini pada pada kulit kepala sehingga ke hujung rambut ( melengkapi keseluruhan rambut ). Lebihkan krim masker di tempat yang menghadapi masalah rambut. Urut perlahan-lahan selama 3-5minit agar penyerapan pada rambut berlaku. Lalu di bilas.

Digalakkan untuk melumurkan rambut anda dengan buah limau purut bagi mendapatkan kesan bau yang melegakan dan menenangkan.

Atau jika anda mempunyai masa,selepas menyapu krim rambut itu,anda boleh membalut rambut menggunakan tuala panas dan biarkan selama 20minit . Ini bagi rawatan seperti di salon rambut.

Cuci atau bilaslah sebersih-bersihnya dengan air biasa @ sejuk bagi mendapatkan akar rambut yang kuat.

Keringkan rambut anda menjadi sedikit lembap dan disusuli pemakaian Never Give Up Serum.

BAHAN UTAMA PRODUK

- Glycoproteins
- Glutamic acid
- Valine
- Threonine.
- Menthol
- Hydrolsed Soy Protein
- Stearyl Alcohol
- Cetyl Alcohol

Nota penting : Alcohol yang dimaksudkan bukanlah seperti alcohol yang lain. Ia ditemui di dalam sayuran semulajadi sebagai “ emulsifying “ agar rambut tidak kehilangan air. ( water-base lubricant ). Bukan akan mengasari rambut tetapi fungsinya adalah merawat rambut daripada sakit dan luka punca masalah kelemumur dan kegatalan kulit kepala.

Ia dapat mengelakkan rambut daripada merekah dan bercabang.

Produk Zarraz Paramedical selamat digunakan.

Pss : Produk ini tahan untuk 4 ke 5 bulan bergantung pada penggunaan

ANDA JIMAT WANG !!!!

Untuk menempah sila SMS HAIR MASK KE 012-5806029

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Miliki Payudara Cantik, Tegang, Dan Sihat Dengan SQ1&209.19.14

Assalamualaikum..

Semoga anda sihat dan ceria selalu..

Alhamdulillah kini genap 4 tahun kami menjalankan perniagaan Homeopathy secara online..

Lebih dari 10,000 set penjagaan payudara SSQ1&2 telah pun terjual ….

Alhamdulillah repon yang positif serta banyak manfaat yang di perolehi oleh customer2 kami..

Produk SSq1&2 membantu wanita miliki :

- payudara yang tegang

- payudara yang sihat dan peredaran darah yang lancar

- membantu ibu menghasilakn lebih banyak susu

- meningkatkan hormon pertumbuhan agar payudara lebih besar dan mantap

- mencantikkan struktur payudara agar kelihatan cantik dan seksi

- menaikkan kembali payudara yang kendur dan menggelebeh akibat aktiviti penyusuan dan hubungan seksual

Info Lanjut klik gambar di bawah


Posted in Uncategorizedwith 1 Comment →

Exotic Slim Shot ,Formula Homeopathy Menurunkan Berat Badan09.03.14

Assalamualikum….

Alhamdulillah…akhirnya keluar juga produk berasaskan

Perubatan homeopathy san perubatan ayurveda dan

kehebatan teknologi korea telah menghasilakan produk

yang hebat dalam membantu kita menurunkan berat badan dan membakar lemak secara selamat dan teratur..

Memperkenalkan produk terbaru Exotic Slim Shot..

Kini Stok Exotic Slim Shot telah ada di pasaran…

===========================

Cara pengambilan utk minum ;

• FOR DETOX AND HEALTH

( bagi pengeluaran toksin dan menjaga kesihatan )

1 Sachet once every 2 days after meal.

( Pengambilan 1 sachet setiap 2 hari selepas makan )

• FOR WEIGHT LOSS AND CONSTIPATION

( bagi penurunan berat badan dan sembelit )

1 sachet daily before meal.

(Pengambilan  1  setiap hari sebelum makan . Tidak kisah samada pagi atau malam.

TIPS :

• minum banyak air putih bagi memudahkan pengeluaran toksin berlaku.

• kurangkan garam dalam pemakanan.

• elakkan selalu minum ais.

• lakukan aktiviti untuk berpeluh. Samada bersenam atau bersauna .

• JANGAN TAHAN LAPAR. Diet bukan ertinya tidak makan. Tetapi kawal kalori  pemakanan.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Saya dah tak sabar nak oder sekarang juga nak oder
Sms <ESS170> ke 0125806029

KEBAIKAN MINUMAN EXOTIC S SHOT MENGHALANG.

- Menghalang badan daripada menerima lebihan lemak dan karborhidrat.

- menukarkan lemak kepada tenaga.

MEMBERSIHKAN

- Secara semulajadi membersihkan toksin , dan benda-benda lain yang tidak diperlukan oleh badan.

- Agen pembersihan yang dapat memberi pengaliran darah yang lancar kepada badan.

MENGIMBANGI

- Mengimbangi fungsi di dalam badan dan memberi imuniti yang kuat.

- mengawal selera makan dan perut akan berasa kenyang selepas mengambil Exotic s shot.

- Menurunkan tahap kolestrol dan mengawal serta menghalang diabetes daripada tahap permulaan ianya terjadi.

MENGGANTIKAN

- Memberi khasiat sayuran,buah-buahan, mineral dan nutrisi setiap hari untuk tubuh badan. Ia menggantikan khasiat nutrisi yang sebelum ini kita tidak dapat perolehi.

- Kesannya badan dan kulit akan terasa lebih sihat juga dapat memberikan kulit yang cerah.

Kini masalah lemak berlebihan dan pinggang menggelebeh

tiada lagi

Secara umumnya Exotic slimming Shot ini membantu anda:

1) Membantu Meningkatkan Kadar Metabolisma dalam badan

2) Menggalakkan pembakaran lemak dan menurunkan kadar kolesterol

3) Membantu menguatkan imun sistem dalam badan

4) Membantu menyingkirkan toksin dalam badan

5) Membantu meningkatkan kalsium pada tulang

6) Mencantikkan kulit dengan menggalakkan pembaikan dan 7) pembentukan tisu dengan menyumbang bahan kolagen untuk kulit dan awet muda

Membantu melancarkan proses pencernaan dan seterusnya menurunkan berat badan

9) Membantu menyingkirkan selulit (lemak degil) dari lapisan bawah kulit

10) Meningkatkan tenaga dan badan lebih berasa cergas dan sihat

11) Membantu mengawal pembentukan lemak baru dalam badan

12) Membantu menyerikan wajah dan mengelak wajah dari menjadi kusam

13) Mengmbalikan bentuk badan yang ramping !..

14) mengecilkan bahagian peha , pinggu , dan lengan dengan cara pembakaran secara semula jadi

15) Dapat membentuk badan dengan pengurangan dari segi Inci .

16) Mengurang kembung perut dan gas serta mempertingkatkan pengurangan berat badan.

17) Membersihkan parasit, cacing dan telur-telurnya.

Saya dah tak sabar nak oder sekarang juga nak oder

Sms <ESS170> ke 0125806029

Info Lanjut klik gambar di bawah


Posted in Uncategorizedwith 1 Comment →

Maaf Jika Saya Lambat Reply SMS Oder Anda09.03.14

Assalamualaikum..

Saya memohon maaf jika saya lambat reply sms oder anda..

Makin hari makin ramai yang membeli produk dari kami

Terutama produk jerawat dan jeragat…

Lihat la bungkusan yang kami perlu pos semalam..

Jangan marah ye jika saya reply lambat…

Kami akan melayan sms oder anda secepat mungkin

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Alhamdulillah… Sunburn Dan Jeragat Serta Whitehead Hilang Dengan SPF Zarraz09.03.14

>> AMAT MENGEJUTKAN !! Kini remaja seawal 20-an dah miliki Jeragat di wajah.

Ianya bukan satu kebanggaan, Tapi sesuatu yang perlu anda RISAUKAN.

Jika wajah anda kering, anda berpotensi jadi seperti wanita dalam gambar dibawah.

Atasinya sekarang sebelum terlambat.

- Anda mempunyai masalah wajah gelap dan kusam

- Warna kulit lebih gelap dari tangan anda

- terpaksa pakai mekup tebal-tebal untuk kelihatan cerah


Dibawah merupakan testimoni kami yang berjaya cerahkan wajh dan selesaikan masalah

jeragat,blackhead dan toner kulit tak sekata


+++++++++++++++++++++++++++++++++++


Kini anda boleh dapatkan produk hebat keluaran Zarraz paramedical iaitu

SPF50 yang mampu menghalang sinaran matahari terik lebih dari 500minit

seperti yang kita tahu cahaya UV menyebabkan kulit kita menjadi gelap,kusam dan berjeragat


Apa Kelebihan Spf50 ni :

- Khasiatnya adalah untuk membunuh bakteria dan melembapkan kulit secara semulajadi. Bertindak membina lapisan perlindungan di permukaan wajah. Jadi kulit wajah mendapat perlindungan baru dari bahan semulajadi.

- bertindak menarik lambapan daripada udara masuk ke dalam kulit agar sentiasa lembap.

- Ianya adalah bahan pencerah aktif yang paling baik untuk kulit. Ramai orang berhabis duit untuk suntik vitamin C semata-mata untuk mencerahkan kulit.

- Bersifat anti-oxidant dan mengekalkan keremajaan kulit wajah.

KAMI GABUNGKAN SEMUA BAHAN BERKUALITI UNTUK GANDAKAN KEBERKESANAN DALAM MENGATASI MASALAH :

✓ JERAWAT DAN JERAGAT

✓ EKZEMA

✓ BLACKHEAD/WHTEHEAD

✓ KULIT BERKEDUT

✓ KULIT YANG KUSAM

✓ KESAN PARUT DAN STRECHMARKS

✓ ANTI PENUAAN

✓ MENCEGAH PEMBENTUKAN SEL KANSER

✓ KULIT KASAR

✓ KULIT MUKA BERMINYAK

✓ TONA KULIT YANG TAK SEKATA

✓ BAU BADAN YANG TIDAK MENYENANGKAN

✓ DAKI YANG DEGIL DI BEBERAPA BAHAGIAN BADAN

✓ MENGATASI MASALAH KULIT PSIORASIS

Berapa anda perlu bayar untuk Semua bahan berkualiti ini??

Harga Asal :

S/M = RM100 + RM6 POSTAGE

S/S = RM109 + RM9 POSTAGE

JIKA ANDA BELI SEKARANG, KAMI BERIKAN ANDA HARGA PROMOSI + DISKAUN

HARGA PROMOSI :

S/M = RM80 + FREE POSTAGE

S/S = RM89 + FREE POSTAGE

>> jika anda beli 2 unit, kami berikan anda DISKAUN RM10 <<

? ? Terus sms kod “SPF50″ ke 012-5806029 untuk dapatkan harga promosi. Tawaran terhad kepada pembeli terawal sahaja.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

P/S : NO KELULUSAN KKM NOT121100972K

P/S : KILANG MENDAPAT KELULUSAN GMP.

sms kod “SPF50″ ke 012-5806029

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Merawat Jerawat Berulang-Ulang Dan Parut Jerawat Degil09.02.14

MASALAH JERAWAT SUKAR SEMBUH DAN BERULANG-ULANG

BIASANYA DISEBABKAN OLEH 3 PERKARA

1. pertama masalah berkaitan dengan hormon dan biasa terjadi kepada remaja dan awal dewasa.

2. masalah darah kotor yang disebabkan toskin

3. masalah hati bertoksin

Bagi masalah ini rawatan luaran sahaja menggunakan krim jerawat sahaja dan pencuci adalah tidak mencukupi. Ia haruslah disusli dengan rawatan dalaman seperti mengambil remedy homeopathy

Teruskan Membaca Kerana Ramai Testimony Kami Telah Berjaya

INGINKAN WAJAH YANG CANTIK TANPA JERAWAT DI HARI RAYA AIDIL FITRI DAN MAJLIS PERKAHWINAN PADA TAHUN 2014 INI…

MASIH SEMPAT LAGI…TINGGAL SEBULAN SAHAJA LAGI UNTUK ANDA MENCANTIKKAN WAJAH ANDA

ADAKAH ANDA SUDAH BANYAK KALI GAGAL DALAM PERCUBAAN MENGHILANGKAN JERAWAT SERTA MEMUTIHKAN WAJAH SERTA BAHAGIAN ANGGOTA SULIT ANDA

ADAKAH ANDA INGINKAN WAJAH SEPERTI DI BAWAH…

MESTILA NAK KAN……HEHEHE

SAYA NAK BERKONGSI DENGAN ANDA PRODUK HEBAT YANG BERKESAN MEMBANTU ANDA YANG MEMPUNYAI MASALAH DI BAWAH….

- KULIT BERJERWAT

- JERAWAT YANG BERPARUT

- NAK HILANGKAN PARUT JERAWAT

- MENGHALUSKAN KULIT WAJAH

- KULIT WAJAH YANG GATAL

- MEMUTIHKAN PAYUDARA YANG GELAP

- KULIT BERMINYAK

- KULIT KERING DAN KUSAM

- MENGHILANG PARUT DI ANGGITA BADAN

-MEMUTIHKAN PUTING PAYUDARA

- JERAWAT BATU

- JERAWAT BERNANAH DAN BERDARAH

- KULIT YANG KUSAM DAN TIDAK BERMAYA

- KULIT BERJERAGAT

- JERAWAT RESDUNG

- JERAWAT PASIR

- JERAWAT BATU

- JERAWAT DI KEMALUAN

- WARNA KULIT TIDAK SEKATA DAN BERBELANG-BELANG

- JERAWAT DATANG KETIKA DATANG BULAN

- SUDAH MENCUBA BANYAK PRODUK TAPI KULIT MASIH BELUM BAIK

- KETIAK HITAM

- ALAT SULIT YANG GELAP

- BAHAGIAN LEHER YANG GELAP DAN ANGGOTA BADAN LAIN YANG GELAP

- KULIT SENSITIF

- KULIT MUKA YANG BERLUBANG-LUBANG

- KULIT MUKA YANG NAMPAK LIANG-LIANG TERBUKA….

DAN PELBAGAI LAGI MASALAH KULIT WAJAH KITA..

ANDA CANTIK TAPI TAK BEST LA KALAU KULIT TAK CANTIK DAN BERJERAWAT..

JANGAN TUNGGU SAMPAI JERWAT ANDA JADI MACAM NI…

USAH BIMBANG LAGI……

INGINKAN SESUATU YANG BOLEH MEMBATU ANDA MEMPUNYAI WAJAH YANG CANTIK , BERMAYA, BERSIH DAN ANGGUN DAN TAMPIL DENGAN PENUH KONFIDEN…..

MEMPERKENALKAN PENYELESAI KEPADA MASALAH ANDA

PRODUK HOMEOPATHY UNTUK MASALAH JERAWAT DAN KULIT BERMASALAH

BAGI SUAMI ATAU KEKASIH, HADIAHKAN PRODUK INI SEBAGAI TANDA KASIH DAN CINTA ANDA PADA PASANGAN ANDA….KEKASIH ANDA PASTI TERSENYUM…

PRODUK HOMEOPATHY UNTUK MASALAH JERAWAT DAN KULIT BERMASALAH

Memperkenalkan Krim hapus jerawat,jeragat,hitam bawah mata dan kutil

Kali ini kami cukup bertuah kerana di beri keizinan oleh testimony kami untuk berkongsi rahsia kejayaan beliau menghilangkan masalah jerawat,jeragat dan kulit kusam serta sunburn. Kira pakej la masalah wajah yang di alami oleh testimoni kami kali ini.

Siapa kata bahan kosmetik sahaja yang mampu mencantikkan wajah, bahan-bahan dari alam semulajadi juga mampu mencantikkan wajah seperti di atas.Jeragat, whitehead, blackhead dan kesan-kesan parut boleh dikatakan 95% hilang didalam tempoh 3 bulan dia mengguna produk yang selamat dan tanpa kesan sampingan.

Biochemic (Garam tisu) Untuk Masalah Jerawat dan Parut

Biochemic atau garam tisu yang menjadi sebahagian daripada perubatan Homeopati.

Seringkali disebut Homeopathic Biochemic adalah menggunakan konsep penyediaan remedi yang sama dengan perubatan homeopati tetapi tidak tertakluk kepada konsep seperti homeopati iaitu “serupa menyembuhkan yang serupa”, kerana biochemic membantu membekal garam tisu yang berkurangan didalam tubuh sehingga menjadi punca kepada sesuatu penyakit dan bukan kepada persamaan sesuatu simptom dengan remedi seperti homeopati.

Perubatan alternatif Biochemic sering dipraktik oleh sebahagian besar doktor-doktor homeopati termasuk saya kerana cara pemilihan remedi yang tidak terlalu banyak iaitu hanya sekadar 12 remedi yang mewakili 12 mineral atau garam tisu yang sedia ada di dalam tubuh , ia lembut dan selamat untuk semua peringkat umur, termasuk ibu-ibu mengandung dan bayi.

Biochemic telah menunjukan prestasi yang cemerlang untuk menangani pelbagai penyakit yang terjadi akibat kekurangan mineral di dalam tubuh.

Paling utama ialah masalah kulit seperti jerawat yang terjadi akibat kekurangan beberapa garam tisu yang terdapat di dalam tubuh seseorang itu.

Mengapa perlu mengambil Biochemic?

Ini ialah kerana Biochemic mampu merawat tanpa meninggalkan kesan sampingan seperti produk kosmetik atau berteraskan bahan kimia yang pasti akan menjadikan anda hanya cantik di luaran sahaja kelihatan bersih dan bebas jerawat, dengan membenam jerawat dan akhirnya menjadi nanah di bawah permukaan kulit anda tanpa anda sedari.

Muka kita secara konsisten bergelut untuk terus berada pada tahap terbaik pada setiap hari kerana sering terdedah kepada pelbagai unsur negatif seperti pencemaran udara. Kerap kali juga muka akan mengalami kekeringan atau terlalu berminyak.

Selain dari itu, hormon yang tidak menentu juga memainkan peranan yang penting, kecelaruan aktiviti hormon seperti terlalu rendahatau kadang-kadang terlalu tinggi, menambah kepada masalah yang sedia ada.

Apabila jerawat mula naik,situasi panik akan membuatkan setiap individu mula mencari ubat-ubat dan krim untuk merawat dan menghapus jerawat. Bahan-bahan merawat digunakan seperti krim-krim pencuci dan penghapus jerawat yang mengguna bahan kimia yang berunsurkan “membenam” jerawat ke bawah lapisan kulit dan menanggalakan kulit (mengelupas) akan menambah derita, seperti perumpaan “sudah jatuh ditimpa tangga”.

Oleh itu kita perlu bijak memilih konsep rawatan yang selamat, bebas bahan kimia dan yang penting tdak meninggalkan kesan sampingan seperti biochemic dan homeopati.

Perbezaan Di Antara BioScar (BS), Bio Collagen (BG) dan Bio Hyperacne (BHP)

Perbezaan di antara produk ini hanyalah kombinasi remedi untuk masalah seperti jerawat pasir, jerawat batu, jerawat bernanah dan menghilangkan parut hasil dari jerawat tersebut.

* BioScar – Acne & Scar (jerawat dan parut) yang biasanya dicadangkan kepada individu yang berjerawat pasir dan ringan, ia amat sesuai digandingkan dengan Serum For Scar serta Sabun Vitamin ACE. Bagi mereka yang mengalami jerawat yang berulang-ulang  dan lambat sembuh di galakkan megambil remedy ini

* Bio Collagen -  adalah bertujuan untuk menambah protein yang berkurangan didalam kulit dan menjadikan kulit lebih sihat dan cerah. Ia juga membantu menambah keanjalan kulit agar Nampak segar , menghapus lebihan minyak, menegangkan kulit muka dan memudarkan parut-parut.

Bio Collagen juga sesuai digandingkan dengan serum lightening , serum green leaf dan serum for scar  dan sabun ace. Selain serum , krim spf50 zarraz paramedical juga boleh digandingkan bersama-sama Bio Collagen begitu juga dengan Bio Scar dan Bios Hyper Acne. Bio Collagen boleh diambil sebagai remedi “maintenance” selepas mengambil Bio Scar dan Bio Hyper Acne.

* Bio Hyper Acne yang mengandungi kombinasi untuk merawat jerawat batu, Jerawat bernanah dan bintik-bintik hitam dan putih (blackhead & whitehead) ,dan detox serta membersih bahan-bahan yang tidak dikehendaki dibawah lapisan kulit seperti nanah,sel-sel kulit mati dan juga untuk alergik kepada makanan atau persekitaran yang tidak bersih.

Hasilnya jika individu tersebut mempunyai nanah dan sel-sel kulit mati, akan terjadi penolakan keluar dan menjadikan jerawat tersebut akan lebih teruk buat sementara waktu.

Ini adalah kesan positif, tetapi ramai yang tidak tahan dengan situasi ini dan sering panik, tetapi anda perlu bersyukur kerana nanah-nanah dan sel kulit mati itu jika dibiarkan bermastautin di bawah kulit muka anda, secara pastinya satu hari nanti anda berkemungkinan besar akan mendapat kanser kulit.

Hal ini yang membuatkan jerawat anda terus merebak ke kawasan lain dan berulang-ulang naik tanpa henti. Setelah bahan-bahan yang tidak berguna itu telah ditolak keluar dan formulasi biochemic akan mengimbangi bahan-bahan mineral yang berkurangan kepada paras yang selamat. Oleh itu anda akan memperolehi penyembuhan yang hampir sifar untuk mendapat jerawat semula.

* Bagi individu yang mengalami masalah jerawat akibat dari resdung juga bermanfaat dengan remedi biochemic kerana kombinasi untuk jerawat juga akanmerawat resdung pada masa yang sama.

Kesan Sampingan

Tidak ada kesan sampingan yang dilapurkan, biochemic adalah amat selamat untuk semua peringkat umur, ibu-ibu yang mengandung dan kepada warga emas.

Mengapa Anda Mudah “Sunburn”?.

Hydroquinone, atau benzene-1,4-diol atau quinol .. Hydroquinone digunakan dialam produk kosmetik untuk mencerahkan kulit muka. Kebanyakan Negara termasuk Food and Drug Administration Amerika Syarikat telah mengharamkan penggunaan Hydroquinone 2% semenjak 2006 lagi. Tidak dinafikan Hydroquinone bertindak dengan pantas seperti menghapus jerawat, mencerahkan kulit serta “menghakis” kulit muka yang kusam dan menjadikan kulit itu nipis serta licin.

Kesan jangka panjang ialah lapisan kulit yang sepatutnya menjadi penghadang kepada sinaran UV telah “dihakis” oleh Hydroquinone sehingga menjadikan individu tersebut mudah “sunburn” walaupun terdedah kepada cahaya UV yang minima.

Nota :

Krim-krim homeopati adalah dari estrak bahan-bahan tumbuhan dan berasaskan bahan telap air, ia tanpa bahan berminyak dan tidak ada bahan-bahan dari ekstrak haiwan

BioChemic Bio Acne

BioChemic Bio Acne Scar  berfungsi dari dalam untuk merawat masah jerawat. Parut jerawat bukan sahaja perlu dirawat daripada luar seperti penggunaan serum for scar tetapi harus dirawat dengan BioChemic Acne Scar yang akan memulihkan sel-sel kulit yang telah mati.

Penggunaan BioChemic Acne Scar akan merawat parut jerawat yang sudah lama dan baru. Supaya permukaan kulit akan menjadi licin dan parut akan hilang beransur-ansur. Formula boichemic yang digunakan sungguh selamat dan tiada meninggalkan sebarang kesan sampingan. Alami kehebtan biochemic acne scar untuk pemulihan parut secara holistik.

BioChemic Bio Acne scar ini cukup mujarab untuk merawat masalah jerawat dan parut jerawat yang baru dan lama. Biasa parut baru dalam masa 2-3 minggu akan hilang.Parut jerawat yang lama seperti berlubang memerlukan 2-3 bulan untuk hilang. gabungan dengan cream carmino dan sabun marigold akan menghasilkan kesan yang lebih pantas.

Biochemic Collagen  ( Untuk kulit cerah,licin,gebu dan hilang kedut )

Skin Nutrient With Biochemic Collagen adalah produk remedi homeopathy daripada formula Biochemic yang cukup efektif. Melalui sistem homeopathy kandungan collagen telah dimasuk dan dirakam dalam gula-gula  sukrosa.

Cara pengambilannya yang mudah.Hanya kemam dibawah lidah 4 biji , tiga kali sehari. Skin Nutrient With Biochemic Collagen dapat melicinkan kulit dan memutihkan kulit secara semulajadi dan selamat tanpa bahan kimia dan kesan sampingan.

Selain itu Skin Nutrient With Biochemic Collagen dapat menghilangkan kesan kedut dan membuat kulit menjadi licin dan gebu. Pengambilannya setiap hari dapat membaiki struktur kulit dan kekurangan colagen.

Kesannya dapat dirasai setelah 2 minggu pengambilannya. Anda pasti terpegun dengan hasilnya. Kombinasi garam tisu yang terdapat di dalam Bio Skin Nutrient With Biochemic Collagen adalah kombinasi garam tisu yang sangat diperlukan oleh sel kulit apabila radang kulit terjadi seperti jerawat batu yang besar dan merah sehingga selepas itu meninggalkan parut.

Muka menjadi berminyak dan kelihatan kusam. Biochemic collagen yang terdapat didalam kombinasi ini akan menjadi sebagai agen pencuci atau penghapus toksik dan hormon yang tidak seimbang didalam sel kulit.

Calcarea Sulp( CS6x ) mempercepatkan proses penyembuhan infeksi yang lambat untuk sembuh, terjadi discaj bernanah yang pekat berwarna kuning dan spot (kesan seperti bulatan yang keras kadang-kadang berwarna perang atau merah kemerahan) yang terjadi sewaktu proses penyembuhan untuk kembali menjadi sekata dengan warna kulit asal.

Kali Mur, (KM6x) merupakan Biochemic Collagen untuk kes-kes toksik, alergik, lendir berlebihan dan keadaan penyakit semakin bertambah teruk. Kali Mur juga amat baik untuk kes-kes resdung.

Kali Sulp, (KS6x) bekerja untuk merawat kes bernanah yang cair berwarna kuning, kulit yang bersisik akibat kulit menjadi kering.

Silica atau S30 juga merupakan salah satu kolagen juga, dimana ia digelar sebagai “memaksa toksik untuk keluar” ia mempercepatkan infeksi pada kulit seperti nanah untuk “masak” dan menyembuhkan lalu membina tisu-tisu baru bagi menghilangkan parut-parut. Silica secara semulajadinya boleh didapati didalam kulit, kuku dan tisu-tisu yang bersambung didalam tubuh kita

Bio Hyper Scar Skin

Garam tisu amat diperlukan oleh sistem tubuh untuk keseimbangan bagi keseluruhan tubuh dan amat lembut serta berkesan bagi menghapus jerawat dan lain-lain masalah kulit seperti jerawat yang bernanah, garam tisu membantu untuk mengekalkan kualiti kulit pada keadaan yang terbaik.

Bio Hyper Acne ialah hasil usaha berterusan kami untuk menawar produk yang lembut dan sememangnya garam tisu ini adalah mineral yang diperlukan oleh tubuh kita dan merupakan gandingan kepada produk berjenama Biotheraphy Cell Salt (BC) seperti BioAcne & Scar dan BioCollagen yang telah mendapat sambutan yang amat memberangsangkan.

100% Semulajadi, selamat dan anda tidak perlu gusar akan kesan sampingannya kerana ia disediakan dengan kaedah homeopati dan biochemic garam tisu.

Formula :

Cal.sulph – Berfungsi untuk membantu menghapus jerawat yang degil dan lambat untuk sembuh, kadang-kadang terjadi “letusan” (eruption) bernanah atau yang berwarna kekuningan

Kali.mur – Bertindak sebagai kolagen dan membantu menghapus bintik putih (whiteheads) dan bintik hitam (blackheads), menghapus jerawat dengan discaj atau nanah warna putih.

Kali.sulph – Melegakan “letusan” (eruption) yang berair berwarna kekuningan atau kulit yang kering serta mengelupas.

Silica – Remedi No.1 untuk menghapus jerawat dan parut akibat jerawat. Silica juga membantu menguatkan sel-sel kulit.

“PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH DAN SARAWAK”

CARA MEMESAN

SILA TAIP

BioScar @ Bio Collagen @ Bio Hyperacne  | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

012-5806029

Opsss.. tunggu dulu.. kami bukan hanya fokus pada masalah jerawat dan parut..kami juga mempunya formula hebat untuk masalah jeragat dan sunburn yang menjadi masalah no.1 wanita di Malaysia

Beberapa hari lepas saya menerima kunjungan seorang anak yang sangat perihatin mengenai masalah ibunya, dan kelihatan gembira untuk membeli Sepia 200 & Melasma Free untuk kali yang kedua. Sejak 14 tahun lepas ibunya telah mengalami fenomena melasma yang menjadikan wajah ibunya agak “comot”. Pelbagai kaedah perubatan telah dicuba termasuk rawatan laser, yang kosnya berjumlah RM30,000!!.  Jeragat yang dilaser memang telah hilang tetapi jeragat baru pula muncul… kecewa tahap gaban dibuatnya…
Kembali kepada anak yang perihatin tadi, beliau ingin membeli Sepia 200 dan Melasma Free untuk kali kedua kerana jeragat yang “mencomotkan” wajah ibunya sudah semakin pudar selepas 30 hari. Kos untuk lebih 40 hari hanya RM140 berbanding krim kosmetik dan rawatan laser yang mencecah ribuan malah puluhan ribu.
Bagus sangat ke remedi homeopathy ni?
Tidak ada satu pun ubat atau remedi di dunia yang boleh disifatkan sebagai sangat bagus. Ini pandangan saya kerana setiap ubat atau remedi ada kelebihan dan kelemahan tersendiri. Maka kadang-kadang kita perlu menganding ubat dan remedi di dalam satu masa untuk mendapat kesan terbaik.  Tetapi konsep perubatan homeopathy bukanlah bersifat “sniper” iaitu menembak tepat kepada masalah kesihatan seperti kebanyakkan ubat-ubat yang berkonsep “drug”. Sebaliknya remedi homeopathy menjadi “askar peninjau” yang mengenal pasti punca masalah dan akan bertindak merawat punca masalah tersebut. Tidak dinafikan kadang-kadang remedi homeopathy memang agak lambat, tetapi kesannya boleh diharapkan.
Ini bermakna jika merawat jeragat, bukan hanya jeragat sahaja yang dirawat tetapi remedi homeopathy akan merawat seluruh badan. Secara logiknya jika terjadi jeragat maka akan ada puncanya seperti masalah hormon yang menjadi masalah utama setiap wanita. Terjadinya jeragat pada seseorang wanita itu disebabkan oleh faktor mengandung, mengambil pil perancang dan hormone replacement therapy (HRT), di mana semuanya akibat masalah hormon. Selain dari faktor genetik, bangsa dan terdedah kepada sinaran matahari (UV).
Cara pengambilan terbaik Sepia 200 dan Melasma Free
Cara terbaik untuk “consume” kedua-dua remedi ini dengan mengguna kaedah selang-seli , kalau orang kampung saya kata “alternate”. Contohnya begini tidak semestinya di mulai dengan Sepia 200 atau Melasma Free. Jika anda bermula dengan mengambil Melasma Free contoh hari pada hari Isnin, esoknya hari Selasa Sepia 200 pula.
  • Isnin – 4 biji Melasma Free di kemam/hisap sebelum makan atau sewaktu perut kosong 3 kali sehari.
  • Selasa - 4 biji Sepia 200 di kemam/hisap sebelum makan atau sewaktu perut kosong 3 kali sehari.
  • Rabu – Melasma free, ulang langkah seperti di atas
  • Khamis – Sepia 200, ulang langkah seperti di atas
  • Jumaat – dan seterusnya sampai habis dan order yang baru hehe…
Disarankan untuk mengambil selama 90 hari berturut-turut untuk mendapat kesan yang terbaik

Melasma Free – Biochemic Untuk Hapus Jeragat (Melasma/Chloasma)

Masalah jeragat sering menganggu penampilan sesorang wanita, namun masalah jeragat jarang-jarang terjadi kepada lelaki. Ini ialah kerana jeragat atau melasma adalah berkaitan masalah hormon, dan boleh dikatakan wanita mengalami masalah ketidakstabilan hormon lebih kerap berbanding lelaki.   Kebanyakkan masalah kesihatan wanita adalah berpunca dari ketidakstabilan hormon seperti jeragat.

Kenapa Biochemic ?

Biochemic atau garam tisu adalah persediaan homeopathy di dalam bentuk mineral inorganic yang menyamai garam mineral yang terdapat di dalam tubuh manusia. Terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia, seperti yang telah dibuktikan oleh pengasas perubatan biokimia atau biochemic iaitu Dr Shuessler seorang doktor  Jerman yang mengkaji abu mayat pada akhir tahun 1880 dan mendapati terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia.

Pada pendapat Dr Shuessler 12 garam mineral ini amat penting untuk mengimbang aktiviti selular (cellular activity) dan kesihatan pada umumnya. Kekurangan garam mineral ini adalah amat kritikal untuk tubuh mengimbang sistem tubuh dan terjadi ketidakselesaan pada tubuh (dis-ease) . Penemuan ini telah memanfaatkan  jutaan orang dengan mengguna kaedah biochemic pada potensi rendah untuk membantu mempercepatkan penyerapan nutrient, proses ini akan menguatkan dan menambah tenaga kepada tisu-tisu yang hidup. Garam tisu akan memberi sokongan kepada fungsi sel yang lebih cekap mengekalkan tahap kesihatan pada tahap terbaik, menambah baik keadaan fizikal dan emosi.

Garam tisu akan membantu fungsi asas sel-sel termasuk mengimbang kuantiti air, penghadaman, menyahtoksin, elastisiti sel-sel, menambah oksigen, membekal nutrisi dan sodium-postasium pada kadar yang stabil. Kaedah ini telah terbukti berkesan lebih 200 tahun, malah amat selamat untuk bayi baru lahir, ibu mengandung dan dewasa. Melasma Free adalah gabungan beberapa remedi garam tisu yang digelar sebagai “bioplasma”. Bioplasma ini akan membantu mengimbang hormon dan akan menghapus jeragat atau melasma  yang menganggu penampilan anda.

Punca Jeragat (Melasma/Chloasma)

Punca terjadi melasma tidak dapat dikenalpasti sehingga kini, tetapi hasil dari kajian patologi (kajian penyakit), melasma mungkin berpunca dari pengambilan pil perancang, terapi penganti hormon (HRT dan progesterone), ubat penenang, sejarah di dalam keluarga dan  kerap terdedah kepada sinaran matahari. Kebanyakkan kes melasma atau  jeragat adalah berpunca kerana terdedah kepada sinaran uv yang terlalu kerap.

Kerap kali wanita mengandung juga akan mengalami jeragat, ia dipanggil chloasma. Wanita mengandung akan mengalami pertambahan hormon estrogen, progesterone dan melanocyte stimulating hormone (MSH) sewaktu trimester kedua dan ketiga. Begitu juga wanita yang mengambil terapi penganti hormon sewaktu pra dan selepas menopause, di mana hanya hormon estrogen yang menguasai tubuh wanita tersebut.

Jenis-Jenis Melasma

Centrofacial – di dahi, pipi, atas bibir, hidung dan dagu

Malar – bahagian atas pipi

Mandibular – di kawasan tulang rahang

Bagaimana mendapatkan produk ini :

Kini anda boleh dapatkan pakej lengkap jeragat

Sabun merrygold(percuma) + melasma free + sepia200 cuma RM190

Tapi dengan sms kod kupon diskaun < melas150> ke 0125806029

anda layak mendapat harga RM130 sahaja

ataupun anda boleh tambah Krim Carmino

IMG_20131220_174018

Untuk tambah krim luaran Carmino anda hanya perlu taip

SMS KOD < M4> ke 0125806029


Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Jerawat Jerawat Jerawat .. Guna Sabun ACE Senang Sahaja08.24.14

Jaminan Jerawat dan Jeragat Hilang Dalam 7 Hari
Puan Suhaili Zainal Abidin antara pengguna tetap kami yang berjaya hilangkan jeragat dalam masa yang singkat..
sms SABUN ACE < jarak> ke 0126427496

Alhamdulillah seorang pengguna sabun ACE kami kini tersenyum lebar selepas jeragat yang dialaminya setelah sekian lama hilang selepas menggunkan sabun ACE, kini wajahnya semakin licin, gebu, cerah dan berseri..kalau anda jumpa dia life memang nampak awet muda …

Sabun ACE di perbuat dari daun teh , minyak zaitun dan alovera yang kaya dengan vitamin A, C dan E
yang baik untuk kulit wajah.

Kelebihan sabun vitamin ACE telah terbukti untuk:

- Menghilangkan jerawat
- Menghilangkan jeragat
- Menyekatakan toner kulit yang tidak sekata
- Mencerahkan kulit wajah dan anggota badan terutama bahagian alat sulit
- Menghilangkan blackhead dan whitehead
- Menghilangkan parut akibat jerawat dan jeragat
- Mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat
- Mampu mengurangkan garis-garis halu atau kedut pada wajah
- Membantu mengawal masalah penyakit kulit, eczema, psoriasis, stretchmarks dsbnya.
- Kulit kelihatan 1 tona lebih cerah kerana proses exfoliation
- Kulit kelihatan lebih kemerahan secara semulajadi dan berseri-seri
- Meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit, menjadikan kulit sentiasa anjal, sihat dan berseri
- Sangat sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak
- Mengurangkan noda-noda hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line
- Bagus untuk mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala
- Kurangkan kedut muka, facelift up, eyebag, dark circles, jeragat, pigmentation
- Menjadi syampu untuk menjadikan rambut lebih sihat, berkilat dan lembut

Cara guna

Potongkan sabun kepada 2 atau 4 bahagian untuk lebih jimat.Basahkan wajah dengan air kemudian ambil sabun dan cuci muka anda hingga berbuih. Ratakan dan urut wajah anda terutama di bahagian bermasaalah. Barkan dalam 2 minit kemudian bilas dengan air bersih. Gunakan sabun 2 ke 3 kali sehari terutama pada waktu pagi dan seblum tidur

Anda mungkin tak percaya kelebihan sabun ini, tapi testimoni kami sudah cukup untuk membuktikan kehebatan sabun ini

Untuk memesan
oppsss untuk dapatkan harga diskaun sila

Sms SABUN ACE < jarak> ke 0125806029

Stok adalah terhad… siapa cepat dia dapat


Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Hilangkan Jeragat Bukan Dari Luar Sahaja08.23.14

Ramai yang tidak faham dengan punca jeragat.Mereka beranggapan bahawa dengan menyapu krim dimuka dan makan beberapa produk makanan tambahan sahaja masalah mereka akan pulih.

Ini adalah konsep yang salah sama sekali dan hasilnya anda dibayangi kebingungan kerana sudah berkilo-kilo krim dicuba dan berpuluh-puluh produk digunakan masalah anda tidak pernah selesai.

Malahan ada yang menghabiskan beribu-ribu ringgit  membuat rawatan laser tetapi masalah selesai hanya seketika sahaja..Jeragat akan timbul  datang balik selepas beberapa bulan kemudian kerana punca jeragat bukan sahaja disebabkan kulit luaran sahaja.

Mengapa perkara ini terjadi  ?

Jawapannya mudah ringkas sahaja.Jeragat terjadi disebabkan oleh faktor hormon, genetik,cuaca dan penggunaan alat kosmetik yang mengandungi pengelupasan. Faktor umur adalah faktor utama. Kebiasaan jeragat terjadi kepada wanita yang berusia 25 tahun keatas. Perubahan hormon yang berlaku kepada mereka menyebabkan jeragat terjadi.

Perubahan hormon ini biasa berlaku?

  • Semasa proses kehamilan dan mengandung.
  • Selepas bersalin atau melahirkan anak.
  • Kedatangan haid yang tidak stabil.
  • Pra monopause
  • Monopuase
  • Penggunaan ubat-ubatan kimia yang menggangu hormon seperti pil perancang dll

Faktor yang kedua terjadinya jeragat ?

  • Penggambilan makanan kesihatan yang tercemar dengan bahan GMO dan sintentik.
  • Penggunaan pil vitamin dan makanan tambahan yang tidak berkualiti.
  • Pengambilan makanan yang tercemar dengan suntikan hormon seperti ayam,daging dll.
  • Penggunaan kosmetik yang mengandungi pengelupasan.

Faktor ketiga terjadi jeragat?

  • Dedahan cuaca panas yang terlampau dan lama.
  • Dedahan cahaya matahari yang mengandungi UV.
  • Bekerja ditempat panas dll.

Faktor pertama dan kedua adalah merupakan faktor yang terbesar dan faktor ketiga adalah faktor sampingan.

Jadi bagaimana nak rawat jeragat dengan berkesan ?

Penemuan saintifik dan sudah terbukti berkesan andalah menggunakan kaedah alternatif yang selamat dan berkesan menggunakan kaedah biochemic iaitu kaedah homeopati menggunakan garam tisu mineral.Bebas kesan sampingan sebab menggunakan mineral semulajadi dan bukannya bahan kimia serta boleh diambil oleh semua orang bahkan kanak-kanak sekali pun selamat.

Tetapi konsep perubatan homeopathy bukanlah bersifat “sniper” iaitu menembak tepat kepada masalah kesihatan seperti kebanyakkan ubat-ubat yang berkonsep “drug”. Sebaliknya remedi homeopathy menjadi “askar peninjau” yang mengenal pasti punca masalah dan akan bertindak merawat punca masalah tersebut. Tidak dinafikan kadang-kadang remedi homeopathy memang agak lambat, tetapi kesannya boleh diharapkan.
Ini bermakna jika merawat jeragat, bukan hanya jeragat sahaja yang dirawat tetapi remedi homeopathy akan merawat seluruh badan. Secara logiknya jika terjadi jeragat maka akan ada puncanya seperti masalah hormon yang menjadi masalah utama setiap wanita. Terjadinya jeragat pada seseorang wanita itu disebabkan oleh faktor mengandung, mengambil pil perancang dan hormone replacement therapy (HRT), di mana semuanya akibat masalah hormon. Selain dari faktor genetik, bangsa dan terdedah kepada sinaran matahari (UV).
Sepia 200

Penggunaan krim luaran sahaja tidak mencukupi bagi jeragat yang sudah lama terjadi dan sukar untuk dipulihkan.Oleh itu menjadi tanggungjawab kita memulihkan secara dalaman. Kini dengan teknologi biochemic daripada cabang homeopati.Kak Zu telah membawa masuk satu rumusan biochemic yang sudah terbukti memulihkan jeragat yang sukar pulih,jeragat yang jauh duduk dibawah kulit dan jeragat yang sudah lama dan merebak.namun begitu ia juga amat sesuai bagi mereka yang menghidapi jeragat biasa atau permulaan.

Remedy biochemic yang dimaksudkan adalah sepia 200. Remedy ini dihasilan daripada remedy garam tisu mineral yang sudah terbukti berkesan merawat jeragat. Sepia 200 dihasil dengan rumusan homeopathy yang begitu selamat sehingga kanak-kanak umur 6 bulan pun boleh mengambilnya tanpa sebarang kesan sampingan

Sepia 30, 200, 1M dan 10M (mengikut pontensi)

Sepia adalah remedy homeopathy yang mengaitkan semua masalah gangguan hormone (hormone imbalance), terutama yang terjadi kepada wanita melepasi umur 40 an yang akan terjadi perubahan di kulit seperti melasma, hyperpigmentation dan blackhead. Ketiga-ketiga masalah tersebut adalah berbentuk jeragat kehitaman atau coklat yang mencacat penampilan muka seseorang wanita.

Selain jeragat Sepia juga boleh membantu meringankan kesakitan sewaktu haid dan symptom menopause, masalah haid, kehilangan libido, rambut menipis dan kemurungan.

Sepia 200 bertugas memembaiki tisu-tisu dan sel -sel kulit yang mati, menyingkirkan kesan jeragat dan bintik-bintik hitam diwajah secara dalaman. Sepia 200 juga sungguh lembut tindakannya tanpa menyebabkan kesan pengelupasan yang akan menipiskan kulit. Selain itu sepia 200 memberi nutrisi yang baik untuk kesihatan kulit. Memperbaiki struktur kulit yang rosak dan mengenerasikan

Melasma Free

Masalah jeragat sering menganggu penampilan sesorang wanita, namun masalah jeragat jarang-jarang terjadi kepada lelaki. Ini ialah kerana jeragat atau melasma adalah berkaitan masalah hormon, dan boleh dikatakan wanita mengalami masalah ketidakstabilan hormon lebih kerap berbanding lelaki.   Kebanyakkan masalah kesihatan wanita adalah berpunca dari ketidakstabilan hormon seperti jeragat.

Kenapa Biochemic ?

Biochemic atau garam tisu adalah persediaan homeopathy di dalam bentuk mineral inorganic yang menyamai garam mineral yang terdapat di dalam tubuh manusia. Terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia, seperti yang telah dibuktikan oleh pengasas perubatan biokimia atau biochemic iaitu Dr Shuessler seorang doktor  Jerman yang mengkaji abu mayat pada akhir tahun 1880 dan mendapati terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia.

Pada pendapat Dr Shuessler 12 garam mineral ini amat penting untuk mengimbang aktiviti selular (cellular activity) dan kesihatan pada umumnya. Kekurangan garam mineral ini adalah amat kritikal untuk tubuh mengimbang sistem tubuh dan terjadi ketidakselesaan pada tubuh (dis-ease) . Penemuan ini telah memanfaatkan  jutaan orang dengan mengguna kaedah biochemic pada potensi rendah untuk membantu mempercepatkan penyerapan nutrient, proses ini akan menguatkan dan menambah tenaga kepada tisu-tisu yang hidup. Garam tisu akan memberi sokongan kepada fungsi sel yang lebih cekap mengekalkan tahap kesihatan pada tahap terbaik, menambah baik keadaan fizikal dan emosi.

Garam tisu akan membantu fungsi asas sel-sel termasuk mengimbang kuantiti air, penghadaman, menyahtoksin, elastisiti sel-sel, menambah oksigen, membekal nutrisi dan sodium-postasium pada kadar yang stabil. Kaedah ini telah terbukti berkesan lebih 200 tahun, malah amat selamat untuk bayi baru lahir, ibu mengandung dan dewasa. Melasma Free adalah gabungan beberapa remedi garam tisu yang digelar sebagai “bioplasma”. Bioplasma ini akan membantu mengimbang hormon dan akan menghapus jeragat atau melasma  yang menganggu penampilan anda.

Punca Jeragat (Melasma/Chloasma)

Punca terjadi melasma tidak dapat dikenalpasti sehingga kini, tetapi hasil dari kajian patologi (kajian penyakit), melasma mungkin berpunca dari pengambilan pil perancang, terapi penganti hormon (HRT dan progesterone), ubat penenang, sejarah di dalam keluarga dan  kerap terdedah kepada sinaran matahari. Kebanyakkan kes melasma atau  jeragat adalah berpunca kerana terdedah kepada sinaran uv yang terlalu kerap.

Kerap kali wanita mengandung juga akan mengalami jeragat, ia dipanggil chloasma. Wanita mengandung akan mengalami pertambahan hormon estrogen, progesterone dan melanocyte stimulating hormone (MSH) sewaktu trimester kedua dan ketiga. Begitu juga wanita yang mengambil terapi penganti hormon sewaktu pra dan selepas menopause, di mana hanya hormon estrogen yang menguasai tubuh wanita tersebut.

Cara terbaik untuk “consume” kedua-dua remedi ini dengan mengguna kaedah selang-seli kalau orang kampung saya kata “alternate”. Contohnya begini tidak semestinya di mulai dengan Sepia 200 atau Melasma Free.
Jika anda bermula dengan mengambil Melasma Free contoh hari pada hari Isnin, esoknya hari Selasa Sepia 200 pula.
  • Isnin – 4 biji Melasma Free di kemam/hisap sebelum makan atau sewaktu perut kosong 3 kali sehari.
  • Selasa – 4 biji Sepia 200 di kemam/hisap sebelum makan atau sewaktu perut kosong 3 kali sehari.
  • Rabu – Melasma free, ulang langkah seperti di atas
  • Khamis – Sepia 200, ulang langkah seperti di atas
  • Jumaat – dan seterusnya sampai habis dan order yang baru hehe…
Disarankan untuk mengambil selama 90 hari berturut-turut untuk mendapat kesan yang terbaik
FAQ
1. Saya hamil dan mengandung,boleh ambil remedy ini?
Boleh, sepia dan melasme free adalah remedy oral yang kaya dengan garam mineral dan baik untuk ibu-ibu mengandung dan anak dalam kandungan.
2. Adakah ubat ini dapat kelulusan dan ada KKM ?
Sepia,melasme free,  bukan di klasifikasikan sebagai ubat  dan tidak tertakluk dengan akta racun 1952. Oleh itu semua remedy single homeopathy bukannya ubat dan tidak perlu KKM.
3. Adakah remedy ini halal ?
Ya.sudah tentunya halal,kandungannya tiada unsur-unsur binatang dan meragukan.
4. Bolehkah ambil dengan ubat lain?
Boleh, jarakkan 1-2 jam dan jangan ambil serentak
5. Berapa lamakah tempoh keberkesanannya?
Tempoh bergantung pada masalah dan punca jeragat samada masalah hormon dll. Cadangan hendaklah diambil dalam tempoh 3-5 bulan untuk mendapatkan kesan terbaik dan penyembuhan secara holistik.
6. Saya hendak rawat dengan cepat dan bilakah perubahan akan berlaku?
Jeragat hendaklah dirawat secara holistik..Ramai yang tidak faham rawatan jeragat hendaklah diambil dalam jangkamasa tertentu untuk mendapat kesan yang terbaik.Ramai yang terpengaruh dan tension kerana sudah habis berpuluh ribu dan sudah mencuba berpuluh produk tetapi hasilnya sekejap sahaja dan jeragat hanya pudar dan tidak sembuh. Sepia 200 dan melasme free adalah bahan asasi mineral yang bertujuan menstabilkan masalah hormin.genetik dll. Rawatan yang tebaik biasa akan mengambil masa 3-5 bulan dan ada pelanggan dapat kesan lebih awal kerana kesan tiap orang tidak sama. Apakah anda sanggup menungggu bertahun-tahun dan bertukar daripada satu prosuk ke satu produk lain atau ingin menyembuh jeragat secara holistik. Keputusan ditangan anda.
7. Bagaimanakah cara cepat nak membelinya?
Cara cepat sila SMS code M9  ke 0123400557
8. Saya takut nak beli online,takut kena tipu?
Kami menjalankan perniagaan secara jujur di online sudah sekian lama. Pelanggan kami tiada masalah menerima pesanan mereka.
9. Berapa lamakah proses penghantaran?
Kami menggunakan khidmat poslaju.Anggaran sampai 1-3 hari bekerja di semenanjung. 2-5 hari bekerja di sabah dan sarawak.
10. Bilakah pesanan akan dipos jika bayaran sudah dibuat?
Kami akan semak bayaran anda dan jika bayaran sudah disahkan.Pengeposan akan dibuat pada hari yang sama bagi order sebelum 4 pm. Dan selepas 4 pm akan dipos keesokan harinya.
11. Produk ini asal dari mana?
Material produk diimport dari Pakistan dan India. Formulasi dibuat oleh pakar homeopathy Dr Anwar dari Malaysia.semua bahan yang digunakan halal dan suci.

12. Saya perlu ambil set atau single produk

Cadangan yang terbaik ambil kombinasi Melasme free dan Sepia 200 kerana 95% masalah jeragat yang sukar sembuh berpunca daripada masalah dalaman sepeti hormon tidak seimbang dan masalah genetik. 5% lagi disebabkan faktor cuaca dll.

13. Berapakah biji kandungan sepia dan melasme free dan tahan berapa bulan?

Kandungan sepia 200 adalah antara 300-320 biji iaitu 80 gram.Begitu juga dengan melasme free.satu botol tahan sebulan.Jika diambil sepia dan melasme tahan 2 bulan kerana diambil secara berselang.

14. Bagaimanakah cara pengambilan sepia dan melasme free?

Cara terbaik untuk “consume” kedua-dua remedi ini dengan mengguna kaedah selang-seli kalau orang kampung saya kata “alternate”. Contohnya begini tidak semestinya di mulai dengan Sepia 200 atau Melasma Free.
Jika anda bermula dengan mengambil Melasma Free contoh hari pada hari Isnin, esoknya hari Selasa Sepia 200 pula.
  • Isnin – 4 biji Melasma Free di kemam/hisap sebelum makan atau sewaktu perut kosong 3 kali sehari.
  • Selasa – 4 biji Sepia 200 di kemam/hisap sebelum makan atau sewaktu perut kosong 3 kali sehari.
  • Rabu – Melasma free, ulang langkah seperti di atas
  • Khamis – Sepia 200, ulang langkah seperti di atas
  • Jumaat – dan seterusnya sampai habis dan order yang baru hehe…
Disarankan untuk mengambil selama 90 hari berturut-turut untuk mendapat kesan yang terbaik
Klik Gambar untuk endapatkan produk


Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Jus Bunga Asmara Terjual Lebih Dari 10,000 Botol Sejak Dilancarkan08.14.14

WAH!! FARISHA IRWAYU PUN MINUM JUS BUNGA ASMARA UNTUK KULIT GEBU !!<<

MINUM JE UNTUK KULIT NAMPAK GLOWY

>> TIPS KURUS DALAM 14 HARI TANPA PERLU BERSENAM<<

“Wahh memang gojes !! Dulu pakai baju selalu sendat tak muat”
Hanya minum 2 Sudu sahaja setiap hari, mudah kan ?

BERITA BAIK BUAT WANITA UNTUK MASALAH BERAT BADAN.

Jika anda ingin mencerahkan wajah serta mendapat kulit halus dan gebu amalkan Jus Bunga asmara setiap hari
Masalah jerawat dan parut juga hilang selepas mengamalkan nya dengan konsisten
Masalah Ekzema juga turut hilang
Berfungsi sebagai perapat wanita yang amat hebat serta
menghilangkan masalah keputihan
Jus Bunga Asmara Juga bantu mengekalkan bau badan
agar sentiasa harum dan tidak berbau
SELAIN ITU, JUS BUNGA ASMARA JUGA MAMPU :

[✔] MERAWAT MASALAH KEPUTIHAN MELAMPAU
[✔] MENEGANGKAN DAN MENCERAHKAN KULIT
[✔] MERAWAT KULIT MASALAH (JERAWAT)
[✔] MEMBANTU MASALAH BAU BADAN MELAMPAU
[✔] MELANCARKAN PEREDARAN DARAH BADAN
[✔] MELANGSINGKAN BADAN DALAM MASA 14 HARI
[✔] DAPAT MENAHAN RASA LAPAR (KENYANG)
[✔] SESUAI UNTUK GADIS & SUDAH BERUMAHTANGGA
[✔] 100% SELAMAT DIGUNAKAN

✎ UNTUK PEMBELIAN TERUS

✿ SMS/WHATSAPP KOD “BB100″ KE 012-5806029
✿ SMS/WHATSAPP KOD  ”BB100″ KE 012-5806029
✿ SMS/WHATSAPP KOD  ”BB100″ KE 012-5806029

Cara Pengambilan Produk
*Cara minum :
1 sudu pagi dan malam
Boleh juga dicampur dalam air suam

*Simpan JUS BUNGA ASMARA di tempat kering pada suhu bilik
*Boleh juga di simpan dalam peti sejuk

*Sebelum minum sila goncang botol ya

SUDAH RAMAI YANG MENCUBA

Massitah Edi's photo.

Massitah Edi's photo.

Massitah Edi's photo.
Massitah Edi's photo.

Jom lihat apakata mereka yang telah membeli produk Jus Bunga Asmara

Setiap Hari kami pos ratusan oder dari customer

HARGA

RM50 Semenanjung Malaysia

RM60 Sabah / Sarawak

✎ UNTUK PEMBELIAN TERUS

✿ SMS /WHATSAPP KOD <BB100> KE 012-5806029

✿ SMS /WHATSAPP KOD <BB100> KE 012-5806029

✿ SMS /WHATSAPP KOD <BB100> KE 012-5806029

Jom dapatkan Jus Bunga Asmara Anda sekarang

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Foundation Dengan Formula Homeopathy dan Perubatan Ayurveda08.12.14

Alhamdulillah hasrat saya untukmemperkenlkan foundation

bersaskan homeopathy akhirnya tercapai.. gabungan

perubatan homeopathy dan ayurveda maka terhasilllah

foundation yang sangat bagus dalam mentasi masakah parut dan maslah jeragat serta kulit kusam.. Bukan sahaja berfungsi sebagai bedak asas

is mampu mengecutkan jerawat yang sering terjadi di kakngan wanita di malaysia

Memperkenalkan ” PERFECT TOUCH FOUNDATION “

  • Dikenali sebagai ” wonderful beautiful cream “. Tanpa perlu rawatan laser, pengelupasan , atau apa sahaja rawatan kecantikan yang menyakitkan untuk mendapatkan kulit yang cantik.

Foundation treatment yang di formulasi khas dimana akan memberi khasiat dan nutrisi  kepada kulit .

  • Didatangi dengan 2 warna. Iaitu :

-         Natural ( kulit cerah )

-         Light beige ( kulit gelap )

  • 20ml. Boleh bertahan selama 3 – 4 bulan untuk 1 botol. Kerana hanya perlu pakai sedikit sahaja.
  • Untuk mengatasi masalah seperti :

-         pigmentasi

-         freckles

-         oils seeds di bawah mata.

-         parut kesan jerawat@ luka

-         kedutan wajah( fine lines & wrinkles )

-         kulit tidak sekata & kulit yang kasar.

-         eczema yang telah kering

-         gelap bawah mata.

WARNING : foundation ini tidak boleh digunakan buat sementara bagi kulit yang berjerawat bengkak & bernanah serta bagi kulit yang terlalu kemerahan sensitif.Perlu rawat menggunakan skin care zarraz terlebih dahulu.

Sehingga kan jerawat mula kecut dan kering dan kemerahan kurang, barulah boleh digunakan.Guna Calming Cleansing Milk & Sun Protection SPF 50 dahulu.Kerana tidak mahu iritasi kulit berlaku.Rawat dahulu dengan skin care zarraz.

KEISTIMEWAAN nya :

  • sebagai make up base.

( pasti tidak perlu risau memakai make up walaupun lama )

  • mempunyai sun protection factor  ( spf 25 )
  • whitening , firming & lightening effect.
  • blemish balm cream ( B.B cream )

BAHAN Foundation :·

Grapefruit ( bahan utama )·

Billberry ( bahan utama )·

Elastin·

Kayu manis ( cinnamon )·

Jojoba oil + Olive oil·

White lily + Freesia + Frangipani plumeria rubra ( kemboja )

KHASIAT UNTUK WAJAH GRAPEFRUIT EXTRACT:·

.memberi tekstur kulit yang lebih baik

. ( licin dan lembut )

·          mempunyai kandungan air yang tinggi bagi menyerap ke dalam kulit agar menjaga tahap kelembapan kulit.

·          dapat menghasilkan kolagen.

Oleh itu, akan membuatkan kulit lebih

·          ’ gebu ‘ , mengurangkan kedutan dan garis halus.

·          khasiat VITAMIN C . Ia membantu untuk mengurangkan jeragat.

BILLBERRY:·          dapat memberi cukup oksigen kepada kulit. Oleh itu dapat membantu kulit menerima penyerapan nutrisi yang lain.·          menjadikan sel kulit kuat.·          kaya dengan vitamin B , C , E·          mempunyai nutrisi iaitu ” quercetin , flavonoids & anthoxyanins “  bagi awet muda , lindungi kulit dari radikal bebas. Anti-oxidant yang tinggi.

CARA GUNA :·          untuk mendapatkan hasil yang baik, pemakaian Sun Protection SPF 50 harus digunakan dahulu sebelum memakai Perfect Touch Foundation.Kerana anda akan lihat kulit menjadi lebih ‘ glowing ‘.

·          ia Halal. Namun tidak boleh dibawa solat kerana ia kalis air. Harus dicuci wajah terlebih dahulu dengan Calming Cleansing Milk sebelum mengambil wuduk….’ this is a wonderful PERFECT TOUCH FOUNDATION liquid cream that you will really enjoy using. .

Jom lihat wajah mereak selepas pakai foundation hebat ini

Setiap hari kami pos kepada pelanggan

Harga

RM66

Penghantaran percuma

Cara Memesan

sms kod < foundation66 > ke 0125806029

Tunggu sms untuk arahan seterusnya dari kami

atau boleh klik disini untuk memesan

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Tiada Lagi Masalah Rambut Busuk dan Gatal wanita Bertudung08.07.14

Set rambut terlajak laris untuk wanita bertudung yang

mengalami masalah rambut gatal, kelemumur,gugur,kutu dan gatal

Ianya:

- berkesan

- Wangi

- Tiada bahan bahaya dan selamat serta semulajadi

- kulit kepala terasa sihat dan segar dan sangat sesuai untuk wanita bertudung

Untuk info Lanjut Klik Button dibawah


Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Mudah Tambat Hati Suami08.06.14

INGINKAN PAYUDARA YANG MANTAP DENGAN PRODUK HOMEOPATHY…..???

APAKAH SAIZ PAYUDARA ANDA MEMBERI KEPUASAN KEPADA PASANGAN ANDA…..???

INGIN MILIKI
- PAYUDARA YANG BESAR
- PAYUDARA YANG PADAT DAN KENYAL
- MENANIKKAN KEMBALI PAYUDARA YANG JATUH
- MENEGANGKAN PAYUDARA YANG KENDUR
- MEMONTOKKAN PAYUDARA
- INGIN PAYUDARA YANG SEKSI

MEMPERKENALKAN PRODUK HEBAT UNTUK WANITA
HAMPIR 4,600 BOTOL TELAH TERJUAL SELURUH MALAYSIA….

layari

http://mudah.azhaan.com/?p=804

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Alhamdulillah Testimoni Kami Jeragat Dah Pudar08.06.14

Assalamualaikum….

Alhamdulillah… seorang customer kami yg mengalami

masalah jeragat sudah mendapat perubahan positif dimana

Jeragat beliau telah pudar….

Untuk masalah jeragat,anda perlubfaham..ia bukan hilang terus..ia akan mengalami proses pudar pudar pudar dan lama kelamaan akan hilang..

Jadi bagi anda yang ingin hilangkan jeragat anda boleh miliki

Produk rawatan masalah jeragat kami yang sangat laris..

Klik link di bawah utk set jeragat terbaik

http://mudah.azhaan.com/?p=2851

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Petua Kuruskan Badan Dalam 14 Hari08.04.14

Tahukah anda?

Mengurut dan memicit-micit lemak degil/selulit membantu memecahkan lemak. Air beralkali pula mengalirkannya keluar sambil mengurangkan asid dan toksik dari tubuh.

BAGAIMANA KEKAL LANSING DI BULAN PUASA?

1.Berbuka puasa dengan kurma & air
2. Makan sedikit lagi setelah anda solat maghrib (setengah jam setelah menjamah kurma)
3. Boleh makan lagi 2 jam sebelum anda tidur  (katakan anda akan tidur 6 jam iaitu dari jam 11 malam hingga sahur jam 5.00 pagi) kerana makan kerap tetapi sedikit-sedikit tidak membuat LEPTIN anda gila, malah ia menjadi lebih rasional.Apa itu LEPTIN?
LEPTIN adalah hormon di dalam tubuh badan kita dimana ia berfungsi sebagai “suis” bagi pembakaran lemak. LEPTIN memainkan peranan penting dalam banyak sistem yang berlainan dalam badan anda. LEPTIN sangat penting untuk menentukan penggunaan lemak dan mengatur selera makan secara menyeluruh
4. Bangun untuk bersahur dan makan sedikit lagi.
5. Diantara waktu-waktu yang anda tidak makan, minumlah air putih/air beralkali/jus beralkali seperti air kelapa ataupun air lemon.
6. Sebelum anda tidur, inilah masanya untuk anda membantu sistem limpatik anda bergerak dengan lancar, dengan cara membuat urutan badan. Jika anda mempunyai krim pelangsingan badan, waktu sebelum tidur adalah waktu yang terbaik untuk anda menyapukan krim pelangsingan ini dengan cara mengurut-urut tempat-tempat yang ada lemak degil.
7. Apabila anda bangun untuk bersahur nanti, percayalah, orang yang telahpun minum air beralkali dan membuat urutan, akan mengkumuhkan lebih banyak toksin daripada mereka yang tidak berbuat demikian.

Bulan puasa biasanya ada yang selera lagi luar biasa dari hari biasa.. namun bagaimana kita nak pecahkan lemak walaupun kita kuat makan


SET KURUS PALING MUJARAB

MEMPERKENALKAN RESHAPING BODY GEL

NAK KURUS dalam tempoh 21 HARi.. tapi TAK NAK diet ..TAK NAK makan ubat & minuman? TAK NAK senaman?TAK NAK SAUNA? Dengan Reshaping Body Gel .Kesan yang berbeza. Hanya sapu sahaja.!!
DIJAMIN 100% BERKESAN!!!

✔ Meningkatkan METABOLISM dengan berkesan
✔ Bakar lemak & Kalori dengan pantas
✔ Membantu mengurangkan selera makan
✔ 100% TIADA kesan sampingan
✔ Melancarkan pergerakan usus
✔ Membuang toksin yang merbahaya
✔ Melancarkan sistem aliran darah
✔ Buang angin dalam badan
✔ Mudah bangun tidur

=========================
CARA PENGGUNAAN TERBAIK
=========================
.
1. Hanya sapu pada bahagian berlemak.
2. Pakai waktu tidur sahaja
3. Banyak minum air suam/mineral (WAJIB) 3 Liter sehari.
4. Elakkan minum air sejuk/ais/manis

Sila TONTON cara terbaik pemakaian RESHAPING BODY GEL ini..
BAHAGIAN 1-PERUT
BAHAGIAN 2-PEHA

BAHAGIAN 3-LENGAN

CARA MEMESAN

SMS KOD < ZSG100> HANTAR KE 0125806029

Anda akan menerima sms dari kami untuk langkah seterusnya

secara automatik 24 jam

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Setiap Hari Oder Banyak Dari Customer..Alhamdulillah…07.21.14

Assalamualaikum….

Salam ramadhan…memang setiap hari oder melimpah-limpah..

Tapi bulan puasa ni lain macam pennguna membeli…

Hope semua happy dan menerima produk yang dikirim..

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Hilangkan Jerawat Dalam 21 HAri07.08.14

KAWAN ASYIK TEGUR MUKA PENUH JERAWAT DAN PARUT

Situasi di atas memang biasa di alami oleh kita yang ada jerawat. Ada kawan-kawan yang baik hati beri cadangan untuk mengurangkan jerawat dan parut kita.

Kena yang jenis kutuk kita macam-macam la dia komen.. GERAM je rasanya.. kalau sehari tak apa lagi.. ni setiap hari tegur dan kutuk muka kita..

Don’t worry kami ada penyelesaian terbaru dan hebat

KINI SET JERAWAT, PARUT, DAN PENCERAHAN INI BAKAL MEMBANTU ANDA :

✔ Menghilangkan jerawat dan parut
✔ Mengurangkan kedutan dan garis di wajah
✔ Mencerahkan kulit kusam dan gelap
✔ Wajah akan lebih cerah, putih dan bersih
✔ Tona kulit yang lebih sekata
✔ Mengawal kulit minyak
✔ Menghilangkan bahgian gelap di anggota badan
✔ Menghilangkan blackhead dan whitehead

Set LENGKAP ini mampu melakukannya..

Kenapa kami kata ini set lengkap. Kebanyak produk menghilangkan jerawat dan parut hanya bertindak dari luar. Ada yang tidak merawat dari dalam..hasilnya jerawat akan keluar berulang kali kerana masih terdapat sisa sisa jerawat di bawah lapisan kulit.

dengan set lengkap ini ia menghapus jerawat dari dalam dan luar.

Set ini terdiri dari :
- BioAcne (untuk dalaman)
- Purifying Serum
- Sabun Vitamin ACE

+ BioAcne +

BioChemic Acne Scar berfungsi dari dalam untuk merawat masalah jerawat. Parut jerawat bukan sahaja perlu dirawat daripada luar seperti penggunaan cream carmino tetapi harus dirawat dengan BioChemic Acne Scar yang akan memulihkan sel-sel kulit yang telah mati.

Penggunaan BioChemic Acne Scar akan merawat parut jerawat yang sudah lama dan baru. Supaya permukaan kulit akan menjadi licin dan parut akan hilang beransur-ansur. Formula boichemic yang digunakan sungguh selamat dan tiada meninggalkan sebarang kesan sampingan.

Alami kehebtan biochemic acne scar untuk pemulihan parut secara holistik. BioChemic Acne scar ini cukup mujarab untuk merawat masalah jerawat dan parut jerawat yang baru dan lama. Biasa parut baru dalam masa 2-3 minggu akan hilang.Parut jerawat yang lama seperti berlubang memerlukan 2-3 bulan untuk hilang. gabungan dengan puryfying serum dan sabun vitamin ace akan menghasilkan kesan yang lebih pantas.

Formula :
Cal.sulph – Berfungsi untuk membantu menghapus jerawat yang degil dan lambat untuk sembuh, kadang-kadang terjadi “letusan” (eruption) bernanah atau yang berwarna kekuningan

Kali.mur – Bertindak sebagai kolagen dan membantu menghapus bintik putih (whiteheads) dan bintik hitam (blackheads), menghapus jerawat dengan discaj atau nanah warna putih.

Kali.sulph – Melegakan “letusan” (eruption) yang berair berwarna kekuningan atau kulit yang kering serta mengelupas.

Silica – Remedi No.1 untuk menghapus jerawat dan parut akibat jerawat. Silica juga membantu menguatkan sel-sel kulit.

Cara guna:

- Titiskan beberapa titik di tangan dan sapu diseluruh muka selepas cuci muka atau selepas pakai toner.

- Boleh digunakan 2-3 kali sehari.

- Jika ada beberapa jenis serum, guna pada waktu yang berlainan (contoh: waktu siang guna blackhead serum, waktu malam guna puryfying)

Harga
- BioAcne (untuk dalaman) : RM60
- Purifying Serum : RM30
- Sabun Vitamin ACE : RM70

Total : RM160

Kini anda tidak perlu bayar RM160..

Dengan kod diskaun anda mampu miliki set lengkap ini
pada harga RM130 sahaja

< Kos penghantaran adalah percuma >

Sms <jera02> ke 0125806029

Diskaun RM30 untuk 30 orang yang terawal

ANDA MASIH NAK TUNGGU LAGI??

sms <JERA01> KE 0125806029, arahan selanjutnya akan diberikan.

p/s:harga akan kembali ke harga asal bila-bila sahaja,dapatkan segera ye

Untuk melihat lebih banyak pakej sila klik link di bawah

http://mudah.azhaan.com/?p=2861

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Kurus Sebelum Hari Raya07.08.14

3 ALASAN Mengapa Anda Perlu Slim Dengan Reshaping Body Gel Sebelum Hari Raya Aidilfitri Tahun Ini TIBA!

☛ Hari Raya Adalah Hari Bertemu Ayah & Bonda, Sanak Saudara (Anda Tentu Mahu Kelihatan Menarik, Kan?)
☛ Bulan Puasa Anda Dah Kurangkan Makan Minum Tapi Takkan Lemak Masih Macam Spare Tyre Kat Perut>
☛ Baju Raya Dah Tempah, Takkan Last Minit Tak Muat?

►► NAK Kembali Ramping Macam Anak Dara Di Hari Raya….?
Anda PERLU Buat Tindakan SEKARANG…..

★ RESHAPING BODY GEL by ZARRAZ PARAMEDICAL ★

Dirumus khas untuk :
✔ Menghapuskan Kesan Regangan Akibat Mengandung
✔ Membuang Lemak Perut Bun-cit Selepas Bersalin
✔ Menghapuskan Parutt Hitam Akibat Kemalangan
✔ Meningkatkan METABOLISM dengan berkesan
✔ Membentuk (Reshap Body) jadi cantik dan menjadikan badan lebih sihat
✔ Bakar lemak & Kalori dengan pantas
✔ Mampu memberi kelembapan pada epidermis
✔ Mampu tegangkan & gebukan kulit
✔ Terdapat collagen & elastin di dalamnya
✔ Mampu mengurangkan selulit & strech Marks
✔ Mampu mengeluarkan Sisa Toksik dari badan (Agent Detox)
✔ Membantu mengurangkan selera makan
✔ 100% TIADA kesan sampingan
✔ Melancarkan pergerakan usus
✔ Membuang toksin yang merbahaya
✔ Melancarkan sistem aliran darah
✔ Buang angin dalam badan
✔ Mudah bangun tidur

Dapatkan Bentuk Badan Ramping Sebelum Hari Raya Aidilfitri

Rasai perbezaannya dalam 21 HARI Atau WANG ANDA dikembalikan!

TESTIMONI Mereka Yang Dah Guna :
»»
“Perut gelap lps bersalin dah makin berkurangan, sy nak order satu dgn set rawatan wajah Zarraz Paramedical sekali…parut mregang ari tu pun dah tak hitam sangat”
- Puteri, Puchong, Selangor
»»
“Saya tengok kawan opis pakai reshaping body gel ni menjadi…sy terkejut dia kurus. Tu yg b’minat nak beli”
- Hana, Penang
»»
“Byk juga perubahan lepas guna reshaping body gel ni..perut pun makin kempis..parut2 dah kurang..best pakai..tak panas pun..”
- Syarifah, Kuantan, Pahang

Harga asal RM120.00.
Nak order dengan ►HARGA MAMPU MILIK?◄

DISKAUN SEMPENA RAMADHAN ALMUBARAK
PM kod ZSG100 ►► http://on.fb.me/1xKR6Gu

atau SMS ZSG100 ke 0125806029

INFO LANJUT DAN LENGKAP SILA KLIK LINK DI BAWAH

http://mudah.azhaan.com/?p=2879

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

3 Teknik Terbaik Kuruskan Peha, Lengan Dan Pinggang07.03.14

Assalamualikum…

Hari Raya bakal menjelang tidak lama lagi..

Pasti ramai yang risau jika tidak dapat turunkan berat badan dan bakar lemak yang berlebihan di anggota badan..

Bagi yang banyak lemak dan berbadan besar

pasti bimbang bila nak pilih baju raya..

disini saya kongsikan tips dan teknik kuruskan peha,kuruskan lengan dan kuruskan pinggang atau perut dengan cara selamat

dan berkesan

jom klik link video di bawah
http://on.fb.me/1sXuDao
http://on.fb.me/1xhaOJS
http://on.fb.me/1rjebPR

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

  • You Avatar
  • Wak-Doyok-Mohammad-Azwan-Shah-for-Fairuz-Ramdan
  • Anda Boleh Cek Tarcking Number Poslaju Produk Yang Telah di Pos Disini

    Tracking No Tarikh 8/9/2014 Isnin

    EF213551268MY - Nurul hidayah
    EF213551325MY - Azmira bt. Mohamed Daud
    EF213551311MY - Nurliyana Mohd Noor
    EF213551308MY - Rosni Abd. Ghani
    EF213551299MY - Fadlullah Yusop
    EF213551285MY - Mazni Suhana Hj Mahali
    EF213551387MY - Noratika Marsat
    EF213551360MY - Ilyana Ismail
    EF213551356MY - Normah Mohd Yusof
    EF213551342MY - Nurul Madhirah Rosli
    EF213551339MY - Hasbullah Husin
    EF213551373MY - Sariah Simat
    EF213551395MY - Suryani Jaafar
    EF213551400MY - Zenudin Aziz
    EF213551427MY - Zawiyah Yudin
    EF213551413MY - Marzitah
    EF213551271MY - Nurul Izza Osman

  • KEPADA ANDA YANG TELAH MEMBELI PRODUK HOMEOPATHY KAMI BUAT KALI PERTAMA,KEDUA DAN KE TIGA JUTAAN TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN.UBAT PALING MUJARAB IALAH KEYAKINAN PADA DIRI SENDIRI DAN TIDAK PUTUS ASA

  • SILA KLIK GAMBAR PRODUK UNTUK LIHAT KETERANGAN PRODUK

  • SENARAI PAKEJ JERAWAT DAN PARUT

  • KLIK GAMBAR UNTUK PAKEJ JERAWAT EKONOMI PALING LARIS

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET HOMEOPATHY KOMPREHENSIF MENGHAPUS JERAWAT,PARUT & JERAGAT

  • PAKEJ JERAWAT Hepar Sulphuris Calcareum (HSC30)

  • CARA MUDAH MILIKI BADAN RAMPING TANPA LEMAK

  • CARA MUDAH MILIKI ZAKAR BESAR,KUAT,PANJANG DAN TAHAN LAMA

  • KLIK GAMBAR UNTUK PRODUK MEMBESAR, MEMADAT DAN MEMANTAPKAN PAYUDARA

  • SUSAH NAK BERAK,PERUT SAMPAI KEMBUNG DAN TERPAKSA MENERAN

    [DRReckeweg_gen2350_100_4685.jpg]

  • DAMIANA GOLD SEHEBAT VIAGRA

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET RAWATAN RAMBUT GUGUR DAN BOTAK HOMEOPATHY

    http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPJJa5RLn8I/AAAAAAAAApg/fA45cJ5F1bU/s1600/bio%2Bbotak%2B200px.JPG
  • Alfalfa Tonic GINSENG uNTUK TAMBAH SELERA MAKAN DAN BADAN KURUS *GEMUKKAN BADAN*

  • RAHSIA ANAK PINTAR DENGAN HOMEOPATHY

    http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/SwQZlRaWNuI/AAAAAAAAASo/uzQHlhCl-hQ/s1600/Iq+and+eq+Booster.JPG
  • ANDA KURANG DARAH,PENAT MELAMPAU DAN SUSAH TIDOR..?

    http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg
  • PRODUK UNTUK MASALAH LELAH

  • Produk Untuk Penyakit Psoriasis

  • PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS SHOP

    JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"
  • PRODUK ANDA AKAN DI HANTAR( COURIER) PADA HARI BEKERJA MENGGUNAKAN KHIDMAT POS LAJU MALAYSIA.PRODUK AKAN SAMPAI DALAM MASA 1 KE 3 HARI.(tidak termasuk cuti am dan cuti umum).
  • UNTUK PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

  • JOM LIKE FACEBOOK SAYA

  • jika anda ingin wajah yang cantik..berusahalah seperti insan dalam video ini…saya tak kisah berapa bayak produk anda pakai..yang penting selagi anda berusaha dan tidak putus asa..anda akan dapat apa yang anda inginkan..percayalah..lakukan sesuatu luar dari kebiasaan anda..percayalah anda boleh cantik dan sihat seperti yang anda inginkan

  • Meta