Buasir Teruk Sampai Susah Nak Jalan ????05.15.15

Minggu lepas kami dapat panggilan dari seorang customer kami mengadu tak boleh berjalan dan terpaksa mengengkang

sebab masalah buasir yang teruk

Buasir beliau dan pun terkeluar dan berdarah..

Mujur beliau cepat-cepat hubungi kami

Kami berikan beliau R30 untuk beliau sapu di bahagian yag bengkak

Alhamdulillah bengkak buasir surut dan kecut….

Bagi anda ayang ada masalah atau tanda-tanda buasir terkeluar boleh la mencuba

produk homeopathy R30 yang sangat berkesan mengatasi masalah buasir yang terkeluar dan berdarah serta pedih

Hanya sapu di tempat yang bengkak 2 kali sehari..

Insyallah masalah buasir anda akan selesai

Harga

RM100 RM80 sahaja

Jangan sampai busir anda melarat dan terpaksa di bedah. Kos akan berlipat kali ganda

Cara memesan

sms < buasir > ke 0125806029

sms < buasir > ke 0125806029

sms < buasir > ke 0125806029

Tawaran harga diskaun ini untuk 30 orang terawal

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Luar Biasa …Jerawat Kecut Dalam 1 Hari05.12.15

Assalamualaikum….

Alhamdulillah harini kami nak kongsi dengan anda produk yang bakal mengembalikan

kecantikan kulit anda yang dah terjejas akibat jerawat dan parut..

Berita buruk : Jerawat anda bakal mencacatkan muka anda jika anda tidak bertindak sekarang. KENAPA???

Kulit muka akan 5 kali ganda lebih sukar untuk sembuh jika anda lambat walau 1 hari… berbeza dengan mereka yang bertindak lebih awal.

Ini kerana  kulit muka yang telah terjejas setiap hari lebih teruk dari hari pertama kulit tersebut terjejas..

Tapi jangna risau.. kami bantu anda..

Perkenalkan set jerawat berkesan dan terkini

Produk ini merupakan produk khas set lengkap luaran dan dalaman yang bakal membantu

selesaikan masalah jerawat anda yang tak henti-henti

Ia terdiri dari

- Oxygen serum O2+celltech (luaran)

- bio acne & scar

- bio collagen

Anda ada masalah jerawat yang berulang-ulang..

Jerawat yang berulang-ulang ini adalah disebabkan oleh masalah toksin dalam badan. Toksin ini boleh terdiri dalam darah,dalam badan dan juga toksin dihati.

Akhirnya toksin yang berlebihan itu akan menyebabkan pengeluaran toksin ke kulit dan muka, akibatnya menjadi jerawat dan pelbagai masalah kulit. Hati (liver) bertanggungjawab untuk menyahtoksik darah yang datang dari kolon atau usus besar, paru-paru dan sistem limfatik.

Bila sudah dineutralkan, darah tersebut akan bergerak ke seluruh tubuh. Darah yang dineutral itu akan membekalkan sel-sel dengan oksigen dan fungsinya untuk proses penghadaman nutrisi. Dan Hormon adalah berunsur kimia di dalam tubuh yang digunakan sebagai utusan di antara organ dan memberi isyarat untuk organ-organ tersebut bertindak apa yang sepatutnya.

Pemberian antibiotik bukan jalan penyelesaianya kerana jika tersilap langkah masalah jerawat akan bertambah parah.Kebanyakan ubat berasaskan kimia tidak dapat menanganinya secara holistik dan hanya bersifat sementara.

Dalam menangani masalah jerawat yang sukar sembuh dan sentiasa berulang-ulang. Salah satu cabang homeopati adalah menggunakan tisu garam atau lebih dikenali dengan biochemic yang terdiri daripada 12 mineral. Dalam badan manusia ketidakseimangan salah sau mineral ini akan menyebabkan badan kita mudah dijangkiti penyakit. Oleh itu dalam perubatan biochemic adalah dengan memberi dan merawat kekurangan garam mineral didalm badan.

Oleh itu kami mencadangkan anda mengamalkan pengambilan produk berasaskan homeopathy bagi mengatasi masalah jerawat yang sukarsembuh ini

Produk yang anda boleh ambil ia Bio Acne & Scar

Produk Ini mengandungi :

  1. Kali Phos 6x
  2. Ferrum phos 6x
  3. Kali sulph 6x
  4. CArl Flor 6x

Kandungan produk ini membantu merawat dari dalam terutama yang berkaitan masalah hati ,hormon dan sebagainya. Jika anda sering kali mengalami masalah jerawat yang kronik,berulang-ulang dan sukar sembuh.Cuba Bio Anne& Scarsekurang-kurang dalam tempoh 3-5 bulan untuk rawatan secara holistik dan ini amat penting untuk mengatasi masalah jerawat yang sukar sembuh.

Produk ini sesuai untuk anda yang mengalami masalah di bawah :

1. Jerawat dan parut sukar sembuh

2. Jerawat tumbuh berulang-ulang dan wajah tidak pernah bebas jerawat.

3. Banyak kesan parut,bintik hitam akibat jerawat

4. Mengalami jerawat kronik,bernanah,jerawat batu,jerawat pasir

5. Belum baik jerawat lama ,kini tumbuh pula jerwat baru.

Produk kedua merupakan Bio Collagen

Apa kelebihan Bio collagen ini kepada kulit anda :

- membaiki tisu kulit yang rosak akibat jerawat berlubang

- memberikan vitamin dan nutrien yang cukup kepada kulit agar lebih sihat dan

bermaya

- menegangkan kulit yang kendur dan berkedut

- memberikan cukup air agar kulit sentiasa lembab

- menggebukan kulit muka dari bawah dasar kulit

- merapatkan kembali liang roma yang terbuka dan tidak stabil

- mengawal minyak berlebihan yang di keluarkan oleh sebum kulit

Kelebihan Oxygen Serum O2+Celltech :

✔.Merawat jerawat yang sukar sembuh,melarat dan berulang-ulang
✔ Menghilangkan bekas parut jerawat yang hitam,berlekuk dan degil
✔ Memudar dan menghilangkan jeragat
✔ Mencerahkan kulit muka yang gelap dan kusam
✔ Menaikkan seri wajah serta menggebukan kulit
✔ Bertindak sebagai anti-radang bagi sebarang luka dan kulit melecet.
✔ Mengecutkan saluran darah yang lebam atau bengkak akibat jerawat, luka dan sebagainya.
✔ Membersihkan kulit berkuman, menghapuskan bakteria dan melegakan keradangan.
✔ Melegakan kulit gatal dan kemerah-merah
✔ Menyegarkan (menyejukkan) kulit.
✔ Mengecilkan riang roma yang terbuka.
✔ Mengekalkan kelembapan kulit pada musin kering mahupun panas terik
✔ Merawat penyakit kulit, asma dan epilepsy.
✔ Merawat enzema, pruritus dan Impetigo
✔ Menambah seri pada muka yamg gelap dan kusam
✔ Muka lebih gebu,cerah dan glowing
✔ Menegangkan kulit muka dan awet muda
✔ Sebagai pelindung kukit dari bakteria yamg mengundang pelbagai penyakit kulit
✔ Merawat kulit kering seperti siku,lutut dan tumit
✔ Menghentikan pengaliran darah akibat luka dengan cepat

Cara guna produk

1. Spray O2+Celltech 2 kali sehari… pagi dan sebelum tidur.. anda boleh guna O2+celltech bila-nila masa sahaj yamg adna suka

2. Ambil selang seli, harini bio collagen , besok ambil pula bio acne & scar. Caranya ambil 3 ke 4 biji tablet dan hisap macam gula-gula 3 kali sehari.

( sejam sebelum dan selepas jangan minum kopi,nescafe atau minuman berkafein bagi mengelakkan ubat di tolak dan tak berkesan )

Harga

ariqa o2+celltech = RM90

bio collagen : RM80

Bio acne & scar : RM80

Total RM 250 RM150 diskaun RM100 untuk 50 orang terawal

harga akan kembali asal bila-bila masa sahaja

Cara Memesan

SILA TAIP

ariqa2020 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Customer Hilang Jeragat Selepas Amalkan Bio White Dan Bio Free05.08.15

Alhamdulillah

Seorang pengguna produk homeopathy kami berjaya hilangkan

Jerawat beliau yang agak teruk.

Beliau dah mengalami masalah jeragat ni bertahun-tahun..

Tapi alhamdulillah baru sebulan menggunakan produk Ariqa jeragat beliau dah pun hilang

Terkejut juga saya melihat perubahan yang ketara dan

Cepat.. biasanya jeragat ni memang ambil masa u tuk hilang..

Ia akan pudar-pudar dan  hilang…

Set jeragat ini terdiri dari bio white dan bio free

Cara pengambilan mudah sahaja..

2 ke 3 biji 3x sehari di hisap macam gula – gula

Ia di ambil secara selang seli, harini bio white dan besok

Nya pula bio free

Dalam seminggu kami syorkan anda 1 ke 2 hari stop ambil produk bagi menuetralkan sistem badan

Antara kelebihan Bio white dan bio free :

- memudar dan menghilangkan jeragat yang berkerak, berkeladak dan degil

- mencerahkan kukit muka

- menegangkan kukit muka yang berkedut

- membaiki tisu kukit yang mati ,kering dan rosak

- melembabkan kukit muka agar kukit lebih anjal dan

Memegang air yang cukup untuk kulit

- mengawal minyak berlebihan di muka

- menambahkan kolagen yang makin kurang yang menyebabkan garis-garis halus terbentuk

- menyamaratakan tona warna kulit yang tak sekata

- menghilangkan lingkaran gelap bawah mata

- menambah seri pada muka

- menghilangkan parut muka yang gelap dan degil

Kini tiada lagi masalah jeragat yang memburukan

Muka akak sekalian…

Muka makin cerah dan berseri-seri macam anak dara kembali

Jeragat jika kita lambat bertindak akan bertambah teruk dan cepat merebak

Harga

RM130 sahaja percuma sabun jeragat yang bernilai RM49

Percuma poslaju

Cara nak memesan

Sms < jeragat > ke 0125806029

Sms < jeragat > ke 0125806029

Sms < jeragat > ke 0125806029



Posted in Uncategorizedwith No Comments →

05.07.15

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

04.23.15

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Sambutan Luar Biasa Oxygen Serum Anti Jerawat Dan Jeragat04.10.15

TERBUKTI BERKESAN MENGHAPUSKAN JERAWAT DAN JERAGAT

Assalamualikum..

Alhamdulillah sambutan luar biasa Oxygen serum O2+celltecj yang mampu selesaikan masalah UTAMA rakyat Malaysia

selain kegemukan iaitu JERAWAT dan JERAGAT

Produk yang baru di lancarkan 2 minggu ini telah mendapat sambutan luar biasa oleh kerana keberkesanannya dalam

menyelesaikan masalah jerawat dan jeragat yang sukar sembuh..

ANDA ADA MASALAH DI BAWAH ????

✎ jerawat pasir,jerawat batu,jerawat bernanah
✎ jerawat sukar sembuh dan berulang-ulang
✎ jerawat naik di tempat yang sama
✎ jeragat naik tak berhenti-henti
✎ kulit kusam dan gelap
✎ muka kering dan bersisik
✎ muka merah merah dan mengelupas
✎ muka gatal-gatal dan lebam-lebam
✎ parut bekas jerawat yang tak hilang-hilang
✎ parut jerawat yang berlekuk dan berkawah
✎ kulit muka berlubang-lubang
✎muka berminyak dan sensitif

=======================

Kini semua masalah di atas boleh di selesaikan dengan mengamalkan oxygen serum O2+celltech

Di perkaya dengan pelbagai bahan semulajadi KHAS untuk merawat JERAWAT & JERAGAT  degil seperti extract witch hazel, extract lavender, extract minyak zaitun mampu menghilangkan JERAWAT dan BEKAS PARUT degil yang sukar sembuh dan bertapak lama di mka anda..

Bukan itu sahaja.. penggunaan yang kerap mampu mencerahkan muka serta melembut dan menghaluskan kulit

Sesuai untuk semua jenis kulit

=======================

Oxygen Serum O2+celltech ini Mampu :

✔.Merawat jerawat yang sukar sembuh,melarat dan berulang-ulang
✔ Menghilangkan bekas parut jerawat yang hitam,berlekuk dan degil
✔ Memudar dan menghilangkan jeragat
✔ Mencerahkan kulit muka yang gelap dan kusam
✔ Menaikkan seri wajah serta menggebukan kulit
✔ Bertindak sebagai anti-radang bagi sebarang luka.
✔ Mengecutkan saluran darah yang lebam atau bengkak akibat jerawat, luka dan sebagainya.
✔ Membersihkan kulit berkuman, menghapuskan bakteria dan melegakan keradangan.
✔ Melegakan kulit gatal dan kemerah-merah
✔ Menyegarkan (menyejukkan) kulit.
✔ Mengecilkan riang roma yang terbuka.
✔ Mengekalkan kelembapan kulit pada musin kering mahupun panas terik
✔ Merawat penyakit kulit, asma dan epilepsy.
✔ Merawat enzema, pruritus dan Impetigo

DIJAMIN 100% BERKESAN atau WANG ANDA DIPULANGKAN!

=======================

❥❥Cara nak guna mudah sahaja

Hanya sembur 3 ke 4 kali pam ke muka anda bila-bila masa di mana jua..

Nak lagi best setiap kali lepas anda solat anda semburkan ke muka anda

Setiap botol anda akan dapat 115 kali pam.. tahan untuk sebulan penggunaan

SEKARANG JERAWAT & JERAGAT TAK BERANI DAN TAK SEMPAT NAIK KEMUKA ANDA LAGI

❥❥Sediakan pelindung JERAWAT anda SEKARANG !!!

======================

Macamana nak oder ???

Untuk mendapatkan harga diskaun

anda hanya perlu  sms/wassup kod kupon diskaun

Sms <CELL50> ke 01123096205
Sms <CELL50> ke 01123096205
Sms <CELL50> ke 01123096205

P/s : Produk Ariqa tidak mengelupas, halal dan selamat digunakan

Klik gambar untuk besarkan

dan banyak lagi testimoni yang tak sempat kami masukkan

APA TUNGU LAGI ??

BERTINDAK SEKARANG

Jangan sampai JERAWAT DAN JERAGAT anda merebak ke seluruh muka dan badan

Macamana nak oder ???

Untuk mendapatkan harga diskaun

anda hanya perlu  sms/wassup kod kupon diskaun

Sms <CELL50> ke 0125806029
Sms <CELL50> ke 0125806029
Sms <CELL50> ke 0125806029

P/s : Produk Ariqa tidak mengelupas, halal dan selamat digunakan

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Rambut Botak Kembali Tumbuh Lepas Pakai Set Rawatan Homeopathy03.30.15

Assalamualaikum…

Alhamdulillah… seorang dari pengguna set rawatan rambut gugur dan botak homeopathy

kami berjaya tumbuh rambut semula…

Anda ada masalah di bawah..

Kesannya anda terpakasa

- pakai songkok atau kopiah pergi kerja

- malu nak buka tudung dekat rumah sendiri walaupun depan adik beradik

- menggaru kepala sentiasa

- dalam kereta penuh rambut

Jika ya anda mengalami masalah di atas.. jom klik gambar produk di bawah untuk info lanjut

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Masalah Jerawat Berulang-Ulang03.30.15

Assalamualaikum..

Alhamdulillah seorang customer berjaya hilangkan jerawat dan parut

Anda da masalah jerawat yang berulang-ulang..

Jerawat yang berulang-ulang ini adalah disebabkan oleh masalah toksin dalam badan. Toksin ini boleh terdiri dalam darah,dalam badan dan juga toksin dihati.

Akhirnya toksin yang berlebihan itu akan menyebabkan pengeluaran toksin ke kulit dan muka, akibatnya menjadi jerawat dan pelbagai masalah kulit. Hati (liver) bertanggungjawab untuk menyahtoksik darah yang datang dari kolon atau usus besar, paru-paru dan sistem limfatik.

Bila sudah dineutralkan, darah tersebut akan bergerak ke seluruh tubuh. Darah yang dineutral itu akan membekalkan sel-sel dengan oksigen dan fungsinya untuk proses penghadaman nutrisi. Dan Hormon adalah berunsur kimia di dalam tubuh yang digunakan sebagai utusan di antara organ dan memberi isyarat untuk organ-organ tersebut bertindak apa yang sepatutnya.

Pemberian antibiotik bukan jalan penyelesaianya kerana jika tersilap langkah masalah jerawat akan bertambah parah.Kebanyakan ubat berasaskan kimia tidak dapat menanganinya secara holistik dan hanya bersifat sementara.

Dalam menangani masalah jerawat yang sukar sembuh dan sentiasa berulang-ulang. Salah satu cabang homeopati adalah menggunakan tisu garam atau lebih dikenali dengan biochemic yang terdiri daripada 12 mineral. Dalam badan manusia ketidakseimangan salah sau mineral ini akan menyebabkan badan kita mudah dijangkiti penyakit. Oleh itu dalam perubatan biochemic adalah dengan memberi dan merawat kekurangan garam mineral didalm badan.

Oleh itu kami mencadangkan anda mengamalkan pengambilan produk berasaskan homeopathy bagi mengatasi masalah jerawat yang sukarsembuh ini

Produk yang anda boleh ambil ia Bio Acne & Scar

Produk Ini mengandungi :

  1. Kali Phos 6x
  2. Ferrum phos 6x
  3. Kali sulph 6x
  4. CArl Flor 6x

Kandungan produk ini membantu merawat dari dalam terutama yang berkaitan masalah hati ,hormon dan sebagainya. Jika anda sering kali mengalami masalah jerawat yang kronik,berulang-ulang dan sukar sembuh.Cuba Bio Anne& Scar sekurang-kurang dalam tempoh 3-5 bulan untuk rawatan secara holistik dan ini amat penting untuk mengatasi masalah jerawat yang sukar sembuh.

Produk ini sesuai untuk anda yang mengalami masalah di bawah :

1. Jerawat dan parut sukar sembuh

2. Jerawat tumbuh berulang-ulang dan wajah tidak pernah bebas jerawat.

3. Banyak kesan parut,bintik hitam akibat jerawat

4. Mengalami jerawat kronik,bernanah,jerawat batu,jerawat pasir

5. Belum baik jerawat lama ,kini tumbuh pula jerwat baru.

Harga

RM 80 RM66

Cara Memesan

SILA TAIP

Bio66 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Mudah Hilangkan Jeragat 24 Jam03.22.15

Assalamualaikum…

Sekarang setiap wanita di malaysia berisiko terkena masalah

kulit berjeragat…

“Jeragat Pudar Semulajadi Tanpa Pengelupasan ”

” Benda apa ni dik, bes betul ye, rasa segar dan wangi macam foundation bau dia, meh kat makcik 3 botol,

jeragat kat muka ni pun dah lama,tak tahu bila nak hilang ”

Alhamdulillah seorang dari pengguna sample spray O2+celltech berjaya pudarkan jeragat..

Anda pun pasti boleh..

Spray luar biasa ni mampu :-
- pudarkan jeragat dan pigmentasi yang degil
- memudarkan jeragat ketika hamil akibat penghasilan pigmen yang banyak di panggil Hori’s Naevus
- menghalang pembentukan bintik hitam
- merawat kulit kering dan kusam
- mempercepatkan penyalinan sel kulit baru dan anti-penuaan
- kulit makin cerah dan lembab

Jerawat kecut,jeragat dan parut pun makin pudar..

- lepas mandi je sembur
- keluar rumah je sembur
- nak pergi meeting je sembur
- tak sempat mekup terus je sembur
- tengah drive pun boleh sembur
- tengah penat-penat shopping pun boleh sembur
- depan tv pun sembur

Sebelum pergi kerja, sembur ke seluruh wajah.. biarkan ia meresap dan dah boleh pakai make up.. boleh di bawa kemana-mana…

” Opss.. tunggu dulu… muka je cantik tak bes juga.. anda juga boleh sembur kat leher anda.. baru la tone warna kulit sekata ”

Harga Pre-Oder RM35 sahaja
Tawaran ini sah sehingga 10/04/2015

Jaminana wang di kembalikan 30 hari jika tiada sebarang faedah di perolehi dari penggunaan produk
sms/wassup <cell50> ke 01123096205

sms/wassup <cell50> ke 01123096205

sms/wassup <cell50> ke 01123096205

atau boleh ke Facebook kami :cklik disini >> http://on.fb.me/1Ex7zlj

P/s : Produk Ariqa mempunyai kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara hilangkan Penyakit Kulit Psioriasis03.21.15

Tawaran Harga Pengenalan:

Psorolin Oitment 100g RM75 @ 1 botol
777 Oils 100ml RM75 @ 1 botol

Sabun prosolin RM40

Psorolin Ointment
777 Oil
1 unit @ RM75
1 unit @ RM75
2 unit @ RM135
2 unit @ RM135
3 unit @ RM210
3 unit @ RM210
4 unit @ RM285
4 unit @ RM285
5 unit @ RM360
5 unit @ RM360

* Sekiranya anda memesan 1 botol Psorolin Ointment dan 1 botol 777 Oil, harga keseluruhan ialah RM135 termasuk penghantaran diseluruh Semenanjung , Sabah dan Sarawak.

Krim yang telah dibuktikan keberkesanannya menangani psoriasis, ia amat efektif sekiranya digunakan bersama 777 Oils. Psorolin Oitment telah membantu lebih 100,000 orang diseluruh dunia. Psoriasis telah mengakibatkan 3% iaitu 400,000 ribu orang penduduk Malaysia sendiri menderita.Kajian dan laporan yang dilakukan di India, Produk ini telah menjalani kaji selidik di India dan hasilnya amat menggalakkan.

Apa itu psoriasis?

Psoriasis adalah penyakit kulit yang kronik, yang mengakibatkan tubuh badan seseorang pesakit itu mengalami perubahan warna seperti merah, putih atau bersisik pada kulit. Ia sering menyerang semua bahagian tubuh, kulit kepala (scalp) dan kuku.

Pesakit psoriasis akan merasa rendah diri, tidak dapat melakukan rutin harian dengan tenang. Malah terdapat kajian di Amerika Syarikat penyakit psoriasis akan memendekkan umur pesakitnya.

Adakah Psorolin Ointment dan 777 oils menyembuhkan psoriasis?

Psorolin Ointment dan 777 oils bukanlah bertindak menyembuhkan tapi ia bertindak merencatkan atau menghalang sel-sel psoriasis dari terjadi, ia boleh digunakan pada jangka waktu yang panjang kerana Psorolin Ointment dan 777 oils adalah selamat dan tanpa kesan sampingan.

Cara menggunakannya:

Gunakan jari dan sapukan Psorolin Ointment dengan lapisan yang agak tebal pada kawasan psoriasis, bagi mendapat kesan yang lebih efektif guna 777 Oils sebagai lapisan atas dan berjemur pada matahari pagi selama 15 minit dan sebelum tidur, ia digunakan selepas mandi. Adalah digalakkan mengunakan sabun dan pencuci yang semulajadi seperti sabun herba.

Produk ini hendaklah disimpan pada suhu bilik

Testimoni

Harga

Sabun + 777Oil + Psorolin Ointment =  RM190 RM165 Sahaja

CARA MEMESAN

SILA TAIP

1 @ 2 @3 @4 @5 UNIT Psorolin Ointment | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

ATAU

Sila Taip

Sabun + 777Oil + Psorolin Ointment

Hantar ke

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Petua Menegangkan Payudara03.21.15


Hampir semua wanita yang sudah bersalin mengalami masalah buah dada atau payudada menjadi kendur dan tidak bermaya seperti dahulu lagi. Untuk mengatasi masalah ini, cuba lakukan salah satu petua di bawah.

1) Dapatkan beberapa helai daun sirih yang berdaun lebar dan berwarna hijau. Sapukan minyak kelapa (seelok-eloknya dibuat sendiri) pada daun sirih. Salaikan mengunakan api lilin dan tekapkan pada buah dada. Biarkan kering dan lakukan berulang kali. Menurut orang-orang tua, petua ini dipanggil ‘Petua Sayang Suami’.

2) Kupas setengah biji labu dan kukus atau rebus sehingga menjadi lembik. Ramas labu tersebut ketika masih suam. Kemudian, sapukan pada seluruh buah dada lebih kurang 20 minit. Amalkan 2 kali seminggu.

3) Sapukan putih telur pada sekeliling buah dada dan biarkan kering semalaman. Amalkan 3 kali seminggu.

4) Amalkan meminum air didihan nasi sebelum tidur malam. InsyaAllah mujarab.

KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK PRODUK PAYUDARA BERKESAN

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Harini Set Jeragat Mengganas02.26.15

Assalamualaikum…

Harini banyaknya akak-akak di malaysia yang oder set

Jeragat dari kami..

Hope semua oder sampai cepat dan akak-akak semua

Boleh hilang jeragat dengan cepat

Apa kelebihan set menghilangkan jeragat kami:

- memudarkan jeragat yang dah bertahun-tahun dan gelap

- mengaktifkan pertumbuhan sel kulit baru

- membaik pulih steuktur kulit yang gelap dan sunburn

- merawat radang kulit akibat jeragat yang serius

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Customer Repeat Lagi Produk Payudara02.24.15

Assalamualaikum…

Alhamdulillah seorang lagi customer yang repeat untuk produk

payudara berasaskan perubatan homeopathy..

Produk yang di maksudkan ialah SSQ1&2..

Antara kelebihan produk payudara ini :

- menegangkan payudara

- melancarkan peredaran darah di sekitar payudara

- membaikpulih struktur kulit dan sel-sel payudara

- menaikkan payudara yang menggelebeh

Untuk maklumat lanjut sila klik gambar di bawah

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Jeragat Pudar Selepas 1 Botol Yang Pertama02.24.15

Assalamualaikum…

Lega saya bila salah seorang customer kami jeragat dah pudar..

Cuma jeragat yang dah lama bertapak di wajah kita ni memang ambil masa la…

Kalu hilang cepat sangat takut-takut produk yang kita ambil ada bahan terlarang…

Customer saya ni telah mengambil jeragat biowhite dan biofre dimana

ia membantu :

- memudarkan jeragat

- mencerahkan wajah secara berperingkat

- mengawal minyak berlebihan di wajah

- tonik utnuk kusam dan suram

untuk maklumat lanjut klik gambar produk di bawah untuk penawar jeragat berkesan

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Mengecilkan Punggung Dengan Cepat02.18.15

Assalamualalaikum dan salam sejahtera buat semua rakyat malaysia

terutama wanita-wanita yang sedang berusaha mengecilkan punggung..

Disini saya himpunkan teknik, kaedah,petua dan tips serta cara menegcilkan punggung dengan cepat

Saya yakin anda pasti telah mencuba pelbagai kaedah bagi mengecilkan punggung yang besar dan menggelebeh

Saya yakin anda yang mempunyai punggung yang besar pasti

- Susah nak pakai seluar

- rasa susah nak bernafas

- paling susah bila nak duduk dan terpaksa buka zip bagi meredakn keadaan..hehe.. ” macam ramai je yang dah buat”

- rasa tak selesa bila orang tengok dan tegur.. tambah-tambah bila lelaki tengok tak berkelip-kelip

Bentuk atau ukuran punggung yang berlebihan boleh menjadi salah satu penghalang seseorang dalam meraih keyakinan dirinya. Tambahan  pula ‘kemantapan’punggungnya itu sering menarik perhatian orang, terutama kaum lelaki. Malu, eh!!

Bagi anda yang memiliki punggung besar, jangan terburu-buru mahu melakukan cara yang tidak sihat seperti membuat pembedahan plastik , sedut lemak dan sebagainya.

Anda harus ingat, memiliki punggung besar adalah satu anugerah Tuhan yang wajar anda syukuri kerana tidak semua wanita  berpeluang untuk memilikinya.  Jika keadaan itu tetap membuatkan anda berasa tidak selesa, anda jangan susah hati kerana ada beberapa tips dan cara yang anda boleh lakukan bagi menyelesaikan masalah tersebut.

Baik paha mahupun punggung yang besar atau lebar itu boleh dikecilkan dengan mudah, kerana punggung terdiri daripada jaringan lemak dan kulit.Bersenamlah secara teratur supaya lemak-lemak yang terdapat di punggung dapat dihapuskan dengan mudah.

Jom kita lihat cara yang pertama Mengecilkan Punggung :

Cara yang pertama ialah dengan : Senaman Kecilkan Punggung

Perut dah kempis. Lengan dah cantik. Peha dah kecil. Punggung pula terlalu besar.

Orang tengok pun terasa pelik :) ……Tak seimbang lah

Jadi, nak hilangkan rasa pelik orang mari kita lakukan senaman khas untuk membuang lemak di punggung.

Caranya begini…..

Langkah 1 – Langkah sisi

Buat posisi seperti gambar di atas. Bengkokkan lutut sedikit. Badan pula jatuh sedikit di hadapan.

Langkah kaki kiri ke sisi. Kembali kedudukan asal. Kemudian lakukan pada kaki kanan pula. Kalau boleh lakukan langkah ini dengan sedikit laju. Buat selama 3 minit.

Langkah 2 – Tendang belakang

Berlutut seperti posisi gambar di atas. Posisi kaki kiri adalah 90 darjah.

Tendang kaki kiri kita ke atas. Lakukan sebanyak 15 kali. Selepas itu lakukan pada kaki kanan pula.

Langkah 3 – Lunge ke belakang

Berdiri tegak sambil meletakkan tangan di pinggang.

Langkah kaki kiri ke belakang. Kemudian turunkan badan kita sehingga peha kanan mendatar. Pastikan lutut kiri tidak mencecah lantai dan badan kita dalam keadaaan tegak. Kemudian bangun semula. Lakukan selama 3 minit. Kemudian tukar ke kaki kanan pula.

Langkah 4 – Angkat Punggung

Baringkan diri kita dengan membengkokkan kaki seperti gambar di atas.

Angkat punggung kita ke atas setinggi yang boleh. Tahan dalam kiraan 3. Kemudian turunkan badan kita perlahan-lahan. Lakukan selama 3 minit.

Tips yang kedua : sumber dari siraplimau.com

Cara Kuruskan Badan Dengan Cepat & Berkesan!

10 Rahsia dan Tips Kuruskan Badan, Peha, Lengan Dan Pipi Secara Semulajadi. Agar kekal Cantik Dan Langsing.

Cara Kuruskan Badan

Biasanya, banyak tips hanya menjurus kepada, bagaimana untuk kuruskan badan sahaja. Banyak tips kuruskan badan secara semulajadi yang kita baca, namun semunya kita abaikan. Jarang kita lihat ada yang memberi tips untuk kuruskan peha, lengan dan pipi. Tentu anda terfikir, kenapa spesifik kepada peha, lengan dan pipi? Bukan mudah untuk kekal cantik dan langsing.

Ini kerana anggota inilah yang menjadi kegusaran pada wanita. Sekarang, cuba pegang lengan anda. Besar tak? Sekarang, pandang bawah.

Lihat paha anda pula, rasa besar tak? Jika sudah, belek cermin pula, ada nampak dagu berlapis (double chin) atau tidak?

Kebiasaannya, bila dagu berlapis, pipi mesti tembam juga.

Kalau lelaki, beratnya lebih terarah pada bahagian perut. Sebaliknya, lemak perempuan akan terkumpul di bahagian paha dan lengan.

Anda tahu paha anda besar jika seluar ‘jeans’ yang dipakai tampak haus di bahagian kelengkang. Ini kerana bahagian paha bergesel sesama sendiri.

Entri kali ini tidak akan memberikan tips yang spesifik untuk setiap anggota tersebut. Ia lebih kepada kombinasi atau gabungan cara untuk kurus secara keseluruhannya.

Perlu diingat, tiada produk kesihatan seperti Shaklee, Herbalife dan lain-lain yang diperlukan. Cuma sedikit masa yang keinginan yang kuat.

Mari ikuti tips kuruskan badan secara semulajadi ini.

Seronok kalau dapat jadi begini!

1. Setkan minda untuk kurus

Selepas anda buat keputusan untuk kurus, lakukannya dengan bersungguh-sungguh. Kalau hari ini kata nak kurus, hari ini juga lakukannya.

Bukannya esok, lusa atau minggu depan. Biasanya, selepas bulan Ramadan, “Ahh, mana boleh tak makan lauk raya. Lepas raya lah aku diet”.

Nampaknya, jika anda salah seorang yang berfikiran sebegini, tidak akan kurus sampai bila-bila. Lebih baik, letak matlamat untuk kekal sihat.

Pantau berat badan selalu

2. Pelajari ilmu tentang kalori

Tahukah anda, kalori lebih banyak terbakar semasa anda tidur? Sebenarnya, nak kurus mudah sahaja.

Ambil kalori yang diperlukan sahaja untuk setiap hari. Jika anda perlukan 1300 kcal sehari, jangan makan 2500 kcal untuk hari itu.

Kalau kurang daripada 1000 kcal, anda akan jadi lapar dan tidak bertenaga. Cuba ambil dalam julat 1000 – 1300 kcal.

Ini sekadar contoh, setiap orang lain keperluan kalorinya. Cuba Google untuk maklumat lanjut.

Jangan sampai ‘obese’ begini baru nak mula diet

3. Makan dalam kuantiti yang kecil

Maknanya, makan sikit-sikit tetapi banyak kali. Bukannya makan sekali hadap. Simpan biskut dalam ‘handbag’ jika perlu.

Pastikan ia mempunyai kandungan fiber yang tinggi.

Roti canai memang sedap. Tapi kalau nak kurus, masih lagi bernafsu nak makan?

4. Elakkan makan waktu malam

Pernah tengok bila waktu keluarga Cina makan malam? Biasanya, kalau selalu ke pusat membeli belah, mereka akan penuhi tempat makan seawal jam 6.30 petang. Sebenarnya, ini ialah waktu yang cukup ideal. Seeloknya, makan sebelum/selepas Maghrib.

Ini kerana badan kita memerlukan 4 jam untuk menghadamkan makanan.

Bayangkan makan pukul 10 malam, anda kena berjaga sehingga pukul 2 pagi.

Kalau terus tidur pukul 12 malam, alamatnya jadi lemak.

Jangan sampai jadi gemuk, diabetes pula

5. Elakkan makanan dan minuman bergula

Ini bukan untuk orang tua yang ada kencing manis atau ‘diabetes’ sahaja. Ia penting untuk semua peringkat umur.

Jauhkanlah minuman bersoda seperti Coke, Pepsi, F&N dan lain-lain. Minum air masak itu lebih baik.

Air masak tak sedap? Cubalah minum air bergula, nescaya tidak akan kurus sampai bila-bila. Tabiat ini semestinya dibuang.

Katakan tidak pada teh tarik dan nasi lemak bungkus

6. Tukar kepada makanan yang rendah lemak

Kalau pergi Giant atau Tesco, pernah tengok apa kandungan makanan tersebut pada bungkusan?

Kalau anda seorang yang teliti, anda akan menyedari berapa banyak kalori atau lemak.

Berbalik pada ilmu, pelajari tentang pengambilan kalori. Sama juga dengan pengambilan lemak.

Tentu selepas ini anda akan lebih berjaga-jaga. Biasa makan nasi penuh atau nasi separuh?

Kalau bosan dengan epal dan anggur, makan pisang dan tembikai susu

7. Banyakkan makan buah

Malaysia sungguh bertuah kerana berada di iklim Khatulistiwa. Terlalu banyak buah-buahan yang berkhasiat.

Buah-buah tropikal ini sangat mahal di negara asing. Hargai khazanah negara kita. Makan buah-buahan tempatan.

Bukan epal atau blueberry sahaja, buah-buahan seperti pisang terlalu banyak khasiat.

Selain nutrien, buah-buahan membekalkan vitamin dan anti-oksidan untuk badan kita agar kekal sihat.

Banyakkan minum air masak (bukan air bergula)

8. Banyakkan minum air masak (bukan air bergula)

Malu nak bawa botol air besar ke pejabat? Takut orang ejek? Kalau malu, sampai bila tidak akan kurus.

Ini kerana badan memerlukan banyak air. Air ialah sumber semulajadi yang penting untuk kurus.

Setidak-tidaknya, minum 8 gelas air sehari. Toksin dalam badan menyebabkan lemak sukar dibuang.

Jadi untuk membuang toksin keluar melalui air kencing, minum sahaja air masak. Mudah dan murah bukan?

Seronok bila beriadah bersama keluarga

9. Banyakkan berjalan (dan berjogging)

Tidak pergi gym pun tidak mengapa. Yang penting kena selalu bergerak. Kalau selalu berjogging, bagus juga.

Sesekali, kalau asyik naik lif sahaja, apa salahnya naik tangga? Lebih menyihatkan badan, peluh pun keluar.

Sebaik-baiknya, buat senaman 30-40 minit. Ia dapat membantu memperbaiki peredaran darah, buang lemak dan menaikkan stamina.

Kalau sebelum ini asyik tercungap-cungap, mulakan dengan senaman ringan.

Nescaya, badan akan jadi lebih ringan.

Bila tiba hujung minggu, ajak satu keluarga bersama-sama berjogging di taman tasik terdekat. Keluarga lebih akrab, peluh pun keluar!.

Bila malas, jangan sampai jadi begini lagi

10. Beri 100% komitmen pada tujuan asal ‘Nak kurus’

Ingat lagi tips yang pertama, iaitu set minda? Tidak guna selepas set minda untuk kurus, anda abaikan sahaja kerana rasa malas.

Pokoknya, kena konsisten atau ‘istiqamah’ dalam melakukan sesuatu untuk kebaikan diri sendiri.

Tidak guna kalau ‘exercise’ seminggu, selepas itu kembali malas dan duduk-duduk sahaja selama sebulan.

Tidak guna kalau diet seminggu, selepas itu melantak coklat sampai 3-4 bar. Tepuk dada, tanya nafsu.

OOpppsss… tunggu dulu ada lagi senamanan mengecilkan punggung

3 Cara Senaman Ringkas Kecilkan Punggung Dengan Cepat

1) Sandar Di Dinding

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Bersandar pada dinding, pastikan belakang kepala, badan dan punggung anda betul – betul rapat pada dinding seperti yang ditunjukkan pada gambar di atas. Luruskan kaki anda dan sedikit ke depan. Jarak posisi kaki anda lebih kurang 45cm dari dinding.

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Turunkan badan anda secara perlahan – lahan seperti anda sedang duduk di atas kerusi. Pastikan kaki anda tidak bergerak dan tahan selama 30 saat.

Selepas itu kembali ke posisi asal dengan bersandar di dinding.

Ulangi proses ini selama 10 – 15 kali.

2) Menaiki Tangga

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Berdiri tegak di sebelah tangga. Silangkan kaki kiri anda dan letak di anak tangga yang lebih tinggi dari kaki kanan anda. Sila lihat  gambar di atas.

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Naiki tanga dengan menggunakan kaki kiri anda sehingga kaki kanan anda sedikit terangkat. Kemudian kembali ke kedudukan asal.

Kemudian tukar ke kaki sebelah kanan pula.

Ulangi proses ini sebanyak 20 kali.

3) Lunge

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Berdiri tegak sambil meletakkan kedua – dua belah tangan di pinggang anda.

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Kaki kiri langkah ke depan dengan keadaan peha anda kelihatan mendatar. Pada masa yang sama, pastikan lutut kaki kanan tidak melebihi kaki kiri dan anda juga mestilah dalam posisi badan yang tegak.

Kemudian kembali ke posisi asal berdiri tegak.

Selesai kaki kiri, tukar kaki kanan pula.

Ulangi proses ini sebanyak 10 ke 15 kali.

NAK LAGI CEPAT JOM CUBA SAPU BENDA NI

Klik gambar di bawah

http://mudah.azhaan.com/wp-content/uploads/2014/06/IMG-20140712-WA00211.jpg

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Alhamdulillah Pelawat Website Ini Telah Melebihi 1 Juta02.17.15

Assalamualaikum..

Alhamdulillah… diam tak diam pelawat blog ini telah pun

Melebihi 1,000,000 penunjung dari malaysia… dan blog ini juga

Sedang meningkat naik di seluruh dunia..

Kepada anda yang telah membeli produk

Dari kami.. semoga anda memperoleh manfaat..

Jika ada terkurang pihak kami akan terus meningkatkan

Perkhidmatan..

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Tablet Menghilangkan Jerawat Dan Parut02.17.15

Assalamualaikum.. adik adik dan akak-akak diluar sana

Harini nak share produk yang tengah HOT di pasaran online

Baru sejam saya iklankan di facebook lebih dari 300 orang nak oder

produk hebat ni… yang penting ianya tidak mengelupas

Terbaru…

Tablet menghilangkan JERAWAT dan PARUT

Hanya hisap seperti gula-gula..

Rawatan alternatif homeopathy terbaik masa kini

Antara khasiat produk :
- menghilangkan jerawat dan parut dengan cara membaik pulih tisu kulit
- mencerahkan kulit dengan memberi nutrien dari bawah lapisan kulit
- menegangkan kulit
- merawat sel kulit mati
- melembabkan kulit
- membuang toksin dalam saluran darah
- merawat kulit kusam dan kulit mati

Siapa yang sesuai dengan produk ni

- mereka yang ada jerawat berulang-ulang kali tak hilang-hilang
- parut jerawat yang makin hitam dan gelap
- mereka yang naik jerawat di tempat yang sama
- kulit kering dan kusam dan terpaksa makup tebal2
- kulit sensitif dan berminyak

Walaupun baru di lancarkan telah terjual 3000 botol di pasaran online …

Harga biasa RM80 (300biji )

Kini tawaran terhad untuk 100 orang sempena Hari Raya Cina

Kini anda boleh miliki dengan harga RM50 sahaja sebotol

Wassup/sms <bioacne50> ke 0125806029

Cukup 100 orang saya tutup tawaran dan harga akan kembali kepada asal

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Suami Repeat Sale.. Produk Berkesan Pada Isteri02.12.15

Assalamualaikum..

Alhamdulillah seorang lagi suami penyayang berkongsi kegembiraan apabila produk payudara ssq1&2 berkesan buat

isteri tercinta…

Jadi beliau repeat beli lagi sekali buat isteri tercinta…

Untuk info yang lebih lanjut tentang produk payudara ini boleh klik gambar di bawah

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Tq Kerana Memesan Produk Dengan Kami02.03.15

Assalamualaikum….

Terima kasih kerana memesan produk dengan kami…

Sepanjang 4 tahun ini belum pernah lagi tak ada oder..

Malah waktu hujung minggu pun berduyun-duyun customer

Oder produk…

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Kini Jeragat Boleh Pudar Tanpa Pengelupasan01.18.15

Assalamualaikum..

Salam pagi Isnin , 19/1/2015  buat semua pengunjung blog istimewa ini..

Jom dengar promosi kami hari ini…

PAKAR-PAKAR  JERAGAT seluruh dunia menyimpulkan bahawa punca utama jeragat terjadi adalah,

1. Ia disebabkan oleh pancaran UV matahari yang menjadikan kelebihan pigmen.
2. Hormon yang tidak seimbang disebabkan mengandung atau menopaus.
3. Gelisah dan tidak cukup tidur(stress).
4. Menggunakan makeup yang tidak berkualiti dan bermutu rendah.
5. Disebabkan oleh masalah pada limpa.

DENGAN 1 PENYELESAIAN SEGALA MASALAH TERJAMIN


.

HANYA HISAP MACAM GULA-GULA JERAGAT TU BOLEH PUDAR SIS..
——
7 HARI DAH PUDAR DAH!

(WHATSAPP/SMS) kupon “BIO WHITE + BIO FREE” ke 012-5806029 sekarang!
.
PAKAR ANTI JERAGAT
►BIO WHITE + BIO FREE
========
Tablet  HAPUS JERAGAT ini diformulasi dari perubatan homeopathy yang mampu meresap hingga ke bahagian

bawah kulit bagi membantu saluran kulit yang terjejas akibat jeragat
.
.
► Menghapuskan tompok JERAGAT di muka anda!
► Membantu anda mengurangkan kedutan serta meningkatkan anjal kulit muka.
► Memberi kelembapan kulit yg sempurna
► Melembut dan menghaluskan semula kulit
► Merawat tona kulit tidak sekata
.
.
➙ Anda mesti cuba hari ini juga!
✛✛✛✛✛✛✛✛✛✛
PUDARKAN JERAGAT ANDA SEKARANG

(WHATSAPP/SMS) kupon “BIO WHITE + BIO FREE” ke 012-5806029

( PERCUMA SERUM PENGHAPUS JERAGAT YANG BERHARGA RM40)

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Lupulus 30 Penawar Demam Kuning01.18.15

Apa Itu Demam Kuning?
.
Demam kuning atau jaundis (dalam istilah perubatan) terjadi hampir 60-70 peratus pada bayi yang baru lahir. Ia terjadi apabila bilirulin iaitu pigmen kuning yang terhasil ketika penguraian normal sel darah merah.


.
Bila bayi mudah diserang demam kuning?

.
Biasanya berlaku dari hari pertama hingga ke-4 tetapi bergantung kepada jenis demam kuning. Sekiranya selepas 14 hari bayi anda tidak ada tanda-tanda diatas, mungkin bayi anda terselamat dari terkena penyakit utama bayi yang baru lahir ini.
.
Apakah punca demam kuning?
.
1. Masalah serius pada hati, usus kecil dan kelainan intestinal.
2. Kurang diberi susu ibu.
3. Jangkitan atau kelahiran yang trauma

Bagaimana Mengenalpasti penyakit demam kuning:
.
1. Jika bayi anda asik mengantuk, kerap tidur, tidak kerap membuang air besar dan kurang menyusu seperti biasa sila periksa kulit bayi anda.
2. Pemeriksaan sendiri boleh dilakukan dengan menekan kulit bayi dibawah cahaya yang banyak.
- Tekankan secara lembut dengan jari anda di bahagian hidung, dahi atau dada.
- Sekiranya ada kesan kekuningan selepas jari diangkat, bayi anda mengalami demam kuning.
- Jika yang berkulit gelap, periksa pada gusi atau mata putih. Jika warna kekuningan sila dapatkan rawatan selanjutnya diklinik-klinik berhampiran
3. Darah bayi diambil untuk mengetahui kandungan bilirulin. Sekiranya kandungan bilirulin tinggi dalam darah pengawasan rapi doktor diperlukan.
.
Kesan Demam Kuning Terhadap Bayi Jika Serius Tanpa Rawatan Yang Betul:
.
1. Pendengaran bayi akan terjejas2. Proses perkembangan otak bayi akan terganggu.
.
Risiko Demam Kuning adalah tinggi sekiranya:
.
1. Bayi yang kurang disusukan selepas dilahirkan.
2. Bayi lahir pramatang (sebelum 28 minggu)
3. Darah ibu dan bayi yang baru dilahirkan berlainan
4. Sejarah adik beradik si bayi yang pernah mengalami demam kuning.
5. Mempunyai kesan lebam ketika lahir akibat penggunaan oxytocin (ubat mempercepatkan kelahiran)
6. Jangkitan atau kelahiran yang trauma .

Rawatan juandis dengan Homeopati
.
Ubatan homeopati, yang tidak mengandungi dadah atau racun dan tidak ada kesan sampingan mempunyai banyak ubat yang boleh digunakan untuk merawat pesakit jaundis. Pesakit akan diberi ubat setelah gejalanya dikesan oleh doktor.Di antara ubat-ubat Hoemopati yang digunakan ialah Chionanthus, Chloesterium, Bryonia, China, Myrica, Podophyllum, Mercurius, Chelidonium, Kali Pic, Natrum Phos. Khusus untuk bayi ialah Lupulus dan Chamomilla.

Harga

RM80 RM65

Cara Memesan

sms <Lu30 > ke 0125806029

Jangan Tunggu sampai Bayi Kesayangan tiada lagi disisi anda !!!

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Pantas, Mudah, Selamat Lebatkan Rambut Botak Dan Gugur01.13.15

Assalamualaikum…

Alhamdulillah.. saya berasa lega bila ramai di antara pengguna

produk melebatkan rambut dan merawat masalah rambut gugur dan botak kami berkesan

Ada yang dah tumbuh anak rambut..

Ada yang dah lebat rambut

Ada yang kawasan botak di rambut dah pun tumbuh semula

Ramai di antara customer kami yang REPEAT atau ulang beli kali ke-2 dan ke-3 sebagai amalan..

Bagi anda yang keguguran rambut terutama ibu-ibu yang lepas melahirkan anak.. saya cadangkan amalkan penggunaan set rawatn lengkap rambut gugur ini

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Penjagaan Kulit Berminyak Dan Sensitif01.13.15

Assalamualaikum…

salam sejahtera

Kali ini saya ingin menyentuh bab masalah kulit berminyak yang berlebihan.. Biasa saya akan menyentuh bab kulit berjeragat..

Jom kita kenali ciri-ciri kulit berminyak ini…mungkin ada din=antara pembaca yang mengalami masalah kulit berminyak..

Kulit jenis ini biasanya kelihatan tebal dengan pori pori terbuka. Ia kemungkinan bermasalah (jerawat – akibat penyumbatan pada pori pori) kerana kelenjar minyak terlalu aktif menghasilkan minyak yang berlebihan pada permukaan kulit.

Disamping itu, faktor hormon (remaja), cuaca yang panas dan makanan yang berlemak tinggi juga boleh menyebabkan kulit berminyak. Kebaikan kulit sebegini adalah ia melambatkan proses penuaan.

Masalah masalah yang biasa di hadapi adalah seperti berikut:

  • Blackhead
  • Jerawat
  • Pori pori terbuka
  • Parut
  • Keseluruhan muka berminyak

Saya yakin pasti ada di antara anda yang sedang mengalami masalah jerawat dan parut yang teruk akibat kulit yang berminyak

secara berlebihan :..

Biasanya customer akan menggunakan set rawatan lengkap kulit berminyak dibawah

Kenapa saya katakan ini set lengkap..

set ini akan membantu anda :

- mengawal lebihan minyak diwajah

- mengawal pertumbuhan jerawat

- membantu menghilangkan blackhead dan whitehead

- menghilangkan parut akibat bekas jerawat

- menutup liang-liang roma yang terbuka

Berapakah harga set mengatasi kulit berminyak ini ???

Hanya RM180 RM150

Bukan itu sahaja.. anda akan diberi percuma Sebotol ubat makan untuk dalaman yang dapat membantu anda

mengawal masalah kulti berminyak dan berjerawat dari dalam…

Cara memesan

Taip < beauty 160> ke 0125806029

    Posted in Uncategorizedwith No Comments →

    Pulsatilla Ubat Merawat Resdung01.13.15

    Resdung? HAPUSKAN dalam tempoh 3 HARI!

    Produk terlaris ketika ini untuk BUNUH resdung yang menyusahkan hidup anda.

    Resdung menyebabkan:

    - Bersin
    - Hidung gatal
    - Berjerawat
    - Mulut busuk
    - Hidung tersumbat
    - Migrain

    6 Gambar Ngeri Muka Di Makan Kuman

    Lakukan sesuatu.. Jangan sampai resdung memusnahkan wajah anda

    HAPUSKAN Semuanya! Banyak testimoni yang dah berjaya!

    Di bawah ialah ulat resdung yang menyerang bawah lelangit mulut

    Tanda-Tanda Penghidap Resdung:

    >> Hidung tersumbat dan berbau busuk
    >> Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung
    >> Hidung kerap berair walaupun tidak selsema
    >> Kerap bersin terutama di waktu pagi
    >> Rasa berat muka atau sakit terutama di kawasan antara mata
    >> Sakit tekak sacara berpanjangan serta berulang
    >> Mengalami demam atau rasa tidak sedap badan secara berpanjangan
    >> Kerap sakit kepala atau migrain

    Resdung juga menyebabkan nafas kita berbau busuk dan menimbulkan keadaan yang tidak selesa. Perubatan allupaty hanya merawat resdung atau alergi dengan meberi ubat antibiotik yang bersifat sementara dan kadangkala antibiotik yang digunakan menimbulkan masalah pada mereka yang menghidapi resdung seperti ketidakselesaan sistem usus dan sebagainya.

    Dalam perubatan homeopathy dan biochemic ,resdung atau alergi adalah perkara yang mudah dirawati. Melalui penggunaan bahan seperti tisu garam mineral,resdung dapat dirawat dengan mudah.Antara remedy bersifat oral yang terbaik adalah remedy yang bersifat luaran yang biasanya disemburkan kedalam hidung adalah pulsatilla.

    Tanda-tanda ini muncul berulang kali terutamanya:

    • Selepas mengambil makanan laut, makanan yang diperam (belacan, cencalok dsb) atau berMSG (ajinomoto). Terdapat juga bahan kimia pengawet yang boleh merangsang resdung.
    • Pada waktu pagi, pada cuaca terlalusejuk (atau keadaan berhawa dingin) dan di tempat-tempat berhabuk.

    Rawatan resdung yang dihasilkan ke dalam bentuk cecair adalah merupakan antara kaedah rawatan resdung paling cool untuk tahun 2012 kerana dengan cara rawatan resdung ini tidak perlu mengasap rokok resdung yang tentunya memerlukan banyak masa anda.

    Rawatan resdung homeopathy adalah merupakan antara cara rawatan resdung yang berbentuk cecair. Ia amat mudah digunakan dan tentunya menjimatkan masa anda. produk yang di maksud kan ialah Pulsatilla..iIa telah membantu ramai customer saya mengatasi masalah resdung mereka yang kritkal.

    Fungsi:
    • Penyembur hidung bagi merawat masalah resdung / sinus yang kronik
    • Membantu melegakan simptom-simptom selsema, kerap bersin, hilang deria bau
    • Mengurangkan tekanan dan kesakitan akibat masalah sinus yang boleh membawa kepada sakit kepala yang teruk
    Cara penggunaan:
    • Dewasa                    : 1 kali pam setiap 3 – 5 kali sehari
    • Umur 6 – 12 tahun  : 1 kali pam setiap 3 – 5 kali sehari
    • Umur 2 – 5 tahun    : 1 kali pam setiap 2 – 3 kali sehari
    • Umur 0 – 12 bulan  : 1 kali pam setiap 1 – 2 kali sehari
    Kandungan : Calcium Carbonicum Hahnemanni D12 2, 5 g, Cinnabaris D8
    2, 5 g, Kalium Bichromicum D6 2, 5 g, Pulsatilla D6 2, 5 g
    Berat : 15 ml

    Alhamdulillah setakat ini banyak feedback positif yang diterima daripada mereka yang menggunakan produk rawatan resdung ini. Ini membuktikan cara rawatan resdung berbentuk cecair juga mampu membantu menyelesaikan masalah resdung.

    Jika anda ingin mendapatkan mungkin antara rawatan resdung paling berkesan ini , tak perlu keluar rumah. Penghantaran pos laju ada disediakan. Selain daripada mudah diambil serta menjimatkan masa, dengan rawatan resdung ini tidak perlu lagi untuk habiskan masa anda di pusat-pusat rawatan resdung. Hanya guna produk rawatan resdung ini di rumah atau pejabat.

    Untuk kesan yang lebih cepat dan berkesan anda boleh amalkan Pulsatilla bersama remedi dalman iaitu Bio Acne & Scar.. ia membantu merawat masalah resdung dari dalam.. Bio Acne akan membantu menyucikan darah dan merawat redung dari dalam saluran darah.. Oleh itu kuman resdung cepat boleh di hapuksan..

    Antara kelebihan Bio Acne & Scar

    - Merawat resdung dari dalam

    - Menghilangkan jerawat

    - Menghilangkan parut akibat kesan jerawat resdung

    - Melegakan kegatalan akibat

    - Menyucikan darah akibat kuman resdung

    Melalui SMS: Sila SMS kod < Pulsatilla> ke 0125806029 sekarang!

    atau

    SMS kod < Bio Acne +Pulsatilla> ke 0125806029 sekarang!

    Posted in Uncategorizedwith 1 Comment →

    • You Avatar
    • Menangi Jam Tangan BONIA Sekarang. Klik DiSini

    • Wak-Doyok-Mohammad-Azwan-Shah-for-Fairuz-Ramdan
    • Anda Boleh Cek Tarcking Number Poslaju Produk Yang Telah di Pos Disini

      Tracking No Tarikh 20/3/2015 Jumaat

      EP024068798MY - Surina
      EP024068824MY - Akramshah
      EF213551311MY - Nurliyana Mohd Noor
      EF213551308MY - Rosni Abd. Ghani
      EF213551299MY - Fadlullah Yusop
      EF213551285MY - Mazni Suhana Hj Mahali
      EF213551387MY - Noratika Marsat
      EF213551360MY - Ilyana Ismail
      EF213551356MY - Normah Mohd Yusof
      EF213551342MY - Nurul Madhirah Rosli
      EF213551339MY - Hasbullah Husin
      EF213551373MY - Sariah Simat
      EF213551395MY - Suryani Jaafar
      EF213551400MY - Zenudin Aziz
      EF213551427MY - Zawiyah Yudin
      EF213551413MY - Marzitah
      EF213551271MY - Nurul Izza Osman

    • KEPADA ANDA YANG TELAH MEMBELI PRODUK HOMEOPATHY KAMI BUAT KALI PERTAMA,KEDUA DAN KE TIGA JUTAAN TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN.UBAT PALING MUJARAB IALAH KEYAKINAN PADA DIRI SENDIRI DAN TIDAK PUTUS ASA

    • SILA KLIK GAMBAR PRODUK UNTUK LIHAT KETERANGAN PRODUK

    • SENARAI PAKEJ JERAWAT DAN PARUT

    • KLIK GAMBAR UNTUK PAKEJ JERAWAT EKONOMI PALING LARIS

    • KLIK GAMBAR UNTUK SET HOMEOPATHY KOMPREHENSIF MENGHAPUS JERAWAT,PARUT & JERAGAT

    • PAKEJ JERAWAT Hepar Sulphuris Calcareum (HSC30)

    • CARA MUDAH MILIKI BADAN RAMPING TANPA LEMAK

    • CARA MUDAH MILIKI ZAKAR BESAR,KUAT,PANJANG DAN TAHAN LAMA

    • KLIK GAMBAR UNTUK PRODUK MEMBESAR, MEMADAT DAN MEMANTAPKAN PAYUDARA

    • SUSAH NAK BERAK,PERUT SAMPAI KEMBUNG DAN TERPAKSA MENERAN

      [DRReckeweg_gen2350_100_4685.jpg]

    • DAMIANA GOLD SEHEBAT VIAGRA

    • KLIK GAMBAR UNTUK SET RAWATAN RAMBUT GUGUR DAN BOTAK HOMEOPATHY

      http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPJJa5RLn8I/AAAAAAAAApg/fA45cJ5F1bU/s1600/bio%2Bbotak%2B200px.JPG
    • Alfalfa Tonic GINSENG uNTUK TAMBAH SELERA MAKAN DAN BADAN KURUS *GEMUKKAN BADAN*

    • RAHSIA ANAK PINTAR DENGAN HOMEOPATHY

      http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/SwQZlRaWNuI/AAAAAAAAASo/uzQHlhCl-hQ/s1600/Iq+and+eq+Booster.JPG
    • ANDA KURANG DARAH,PENAT MELAMPAU DAN SUSAH TIDOR..?

      http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg
    • PRODUK UNTUK MASALAH LELAH

    • Produk Untuk Penyakit Psoriasis

    • PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS SHOP

      JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"
    • PRODUK ANDA AKAN DI HANTAR( COURIER) PADA HARI BEKERJA MENGGUNAKAN KHIDMAT POS LAJU MALAYSIA.PRODUK AKAN SAMPAI DALAM MASA 1 KE 3 HARI.(tidak termasuk cuti am dan cuti umum).
    • UNTUK PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

    • JOM LIKE FACEBOOK SAYA

    • jika anda ingin wajah yang cantik..berusahalah seperti insan dalam video ini…saya tak kisah berapa bayak produk anda pakai..yang penting selagi anda berusaha dan tidak putus asa..anda akan dapat apa yang anda inginkan..percayalah..lakukan sesuatu luar dari kebiasaan anda..percayalah anda boleh cantik dan sihat seperti yang anda inginkan

    • Meta