Cara Menegangkan Payudara Kendur Dengan Homepathy06.24.15

Alhamdulillah seorang lagi pengguna kami merasai faedah daripada penggunaan produk payudara berasaskan perubatan homeopathy

yang amat-amat berkesan dalm membantu wanita mengatasi masalah payudara kecil dan kendur

Masalah payudara kendur disebabkan

- aktiviti penyusuan

- aktiviti seksual suami isteri

- faktor usia dan hormon yang semakin berkurangan

- merokok

- aktviti sukan yang salah

- kanser payudara

Namun begitu wanita di luar sana tidak perlu bimbang lagi kerana kami mempunyai formula terbaru dan terkini

yang dapat membantu wanita mengembalikan kecantikan payudara anda

Lebih dari 10,000 set penjagaan payudara SSQ1&2 telah pun terjual ….

Alhamdulillah repon yang positif serta banyak manfaat yang di perolehi oleh customer2 kami..

Produk SSq1&2 membantu wanita miliki :

- payudara yang tegang

- payudara yang sihat dan peredaran darah yang lancar

- membantu ibu menghasilakn lebih banyak susu

- meningkatkan hormon pertumbuhan agar payudara lebih besar dan mantap

- mencantikkan struktur payudara agar kelihatan cantik dan seksi

- menaikkan kembali payudara yang kendur dan menggelebeh akibat aktiviti penyusuan dan hubungan seksual

Info Lanjut klik gambar di bawah

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Penawar Penyakit Buasir06.24.15

APA ITU PENYAKIT BUASIR

Saya ingin bertanya kepada anda, pernahkah

anda mengalami situasi seperti dibawah:

-          Sentiasa sakit ketika membuang air besar & najis terlalu keras?

-          Rasa tidak selesa pada dubur seperti sakit dan gatal?

-          Keluar darah ketika membuang air besar?

-          Sukar untuk anda berjalan atau duduk disebabkan buasir?

-          Anda sentiasa mengalami sembelit dan jarang sekali membuang air besar?

-          Anda telah mencuba pelbagai cara termasuk membeli pelbagai jenis ubat dan krim untuk menghapuskan buasir namun ianya gagal dan sia-sia?

-          Setiap kali selepas membuang air besar anda terpaksa ‘memasukkan’ semula benjolan

yang keluar dari lubang anus?

Jika anda jawab YA, maka anda memang berada di tempat yang betul. Laman ini akan membongkarkan cara bagaimana anda boleh merawat penyakit buasir yang sedang anda alami dengan selamat, cepat & berkesan. Nak tahu lebih lanjut, baca sampai habis apa yang bakal disampaikan dalam laman web ini …

Buasir

Buat pertama kali aku ingin berkongsi mengenai kesihatan kita dalam Info Sihat. Kali ini aku nak memberi info mengenai buasir. Penyakit buasir ni atau hemmoroid iaitu penyakit yg boleh terjadi kat bahagian dubur. Sama ada bahagian dalam ataupun luar.

Kebiasaan tanda-tanda awal ia sewaktu kta meneran ataupun korang bagi tekanan semasa membuang air besar. sehinggakan rsa sangat2 sakit kalau nk keluar. so, buasir ni adalah pembengkakan sel2 pada melapisi saluran dubur itu. so, bila dah membengkak, t**k nak keluar akan bergesel ngan buasir nie. so, memang sakit dan perit yg amat.

Tanda-Tanda Buasir

Najis campur darah petanda awal

RAMAI antara kita pernah mengalami masalah pendarahan apabila buang air besar. Gejala najis bercampur berdarah ini sebenarnya petanda penting yang menunjukkan badan kita ada masalah kesihatan yang perlu mendapat rawatan segera.

Pendarahan ketika buang air besar dikategorikan sebagai masalah biasa yang berlaku dalam masyarakat kita terutama di kalangan golongan muda pada peringkat umur produktif iaitu antara 20 hingga 30 tahun.

Masalah ini lebih kerap berlaku pada individu yang terlalu banyak mengambil karbohidrat yang diproses, daging dan kurang makan sayur-sayuran serta buah-buahan. Karbohidrat yang diproses bermakna sumber karbohidrat dibersihkan daripada kekasaran luaran melalui kaedah penulenan.

Dalam proses ini, hampir semua vitamin, galian serta serat turut terbuang dan yang tinggal hanya kalori. Untuk menjadikan ia berkhasiat, sesetengah produk diperkayakan dengan memasukkan semula zat yang terbuang tadi. Antara contoh karbohidrat proses ialah roti putih, gula atau bahanyang dibuat daripada tepung.

Inilah sebabnya bagi individu yang mengamalkan pemakanan kaya karbohidrat proses lebih kerap mengalami masalah sistem perkumuhan terutama jika mereka juga kurang mendapat bekalan serat, air dan jarang bersenam.

Ada banyak punca yang boleh menyebabkan pendarahan ketika buang air besar. Punca yang paling lazim ialah buasir dan kanser usus selain rekahan pada kulit saluran dubur (masalah biasa dan menyakitkan, disebabkan sembelit atau mengeluarkan najis secara paksa), polip pada rektum dan usus besar serta ulser.

Masalah ini juga dipanggil pendarahan rektum (bahagian akhir usus besar) kerana rektum terletak betul-betul di atas lubang dubur. Kebanyakan pendarahan rektum pada usus besar, hujung usus besar atau dubur. Usus besar ialah sebahagian daripada saluran gastrointestin; iaitu laluan makanan selepas ia dicerna dalam usus kecil.

Usus besar bertanggungjawab menyingkirkan air daripada makanan yang tidak tercerna dan menyimpannya sehinggalah ia dibuang sebagai najis. Rektum pula adalah bahagian terakhir usus besar (15 sentimeter dari dubur). Manakala esofagus, perut, duodenum dan usus kecil dipanggil saluran gastrointestin atas.

Menurut Perunding Pembedahan Gastroenterologi, Dr Abdul Hamid Mat Sain, walaupun ramai yang menganggap ia agak memalukan tetapi gejala berbahaya tidak boleh dipandang ringan dan perlu diberikan perhatian segera bagi mengesan punca sebenar menyebabkan pendarahan.

Sikap tunggu dan lihat sebenarnya boleh menyebabkan masalah ini bertambah berat kerana ramai yang menganggap ia bukanlah perkara membimbangkan apabila pendarahan berhenti selepas beberapa ketika tanpa mendapatkan sebarang rawatan.

Warna darah juga sebenarnya berbeza dan secara umum warna ia boleh memberikan gambaran kasar kepada punca, penyakit dan lokasi pendarahan. Jika warna darah yang keluar bersama najis itu merah cerah bermakna penyakit berada dekat dengan kawasan dubur (di bahagian usus yang hampir dengan kulit). Ia mungkin disebabkan masalah pada saluran menyebabkan salur darah bengkak dan pecah seperti yang berlaku pada pesakit buasir.

Jika warna darah merah gelap bermakna pendarahan berlaku pada bahagian usus yang lebih dalam. Penyakit pada umumnya lebih berbahaya seperti kanser usus. Ini adalah punca pendarahan rektum yang paling lazim.

Warna najis yang hitam dan melekit seperti tar (dipanggil melena) pula menandakan ada pendarahan pada bahagian lebih atas (pangkal) usus, esofagus, perut atau duodenum (usus kecil). Melena atau najis tar ini terhasil apabila pendarahan berlaku terlalu lama dalam usus besar yang memberikan peluang bakteria bertindak dan menghuraikannya kepada bahan dipanggil hematin yang berwarna hitam dan berbau sangat busuk. Inilah sebabnya apabila berlaku pendarahan rektum kali pertama, pesakit perlu menjalani pemeriksaan segera.

Selain warna, kuantiti darah juga boleh menjadi petanda tahap penyakit atau masalah yang dialami seseorang. Biasanya pendarahan rektum sederhana dikategorikan apabila banyak darah keluar setiap kali buang air besar. Jika kuantiti ini lebih banyak, bermakna pendarahan sudah mencapai tahap serius.

Pendarahan rektum juga boleh menyebabkan pesakit berasa lesu, pening atau pitam khususnya bagi mereka yang mengalami pendarahan serius. Kadang kala pesakit juga boleh mengalami simptom tekanan darah rendah terutama apabila berdiri selepas lama duduk di tandas.

Buasir ni ada 4 peringkat, jika ada tanda-tanda macam kat bawah nie, korang boleh jumpa Dokter cepat2 untuk mengelakkan berlarutan

Tahap 1
Berlaku pendarahan dan bengkak menonjol keluar.
Tahap 2
Disebabkan oleh pergerakan usus, bengkak akan keluar tetapi secara spontan akan masuk balik kat dubur tue.
Tahap 3
Keadaan yang sama seperti tahap dua, tetapi bengkak tersebut akan hanya berada di dalam setelah ditolak masuk secara fizikal, maknanya korang kena la tolak pakai tangan.memang sakit la
Tahap 4:
Darah pekat keluar, menyebabkan rasa sakit dan susah untuk meneran. Buasir akan berada di luar kawasan dubur. Memang sakit dan perlu berdah kalau dah macam nie.

FAKTOR-FAKTOR PENYEBAB BUASIR

1. regangan yg optimum/terlampau semasa pergerakan usus atau dalam bahasa mudahnya perut korang rasa cam dipulas2
2. cirit birit kronik. memang selalu keluar masuk tandas.
3. korang kurangnya pengambilan makanan berserat dalam diet harian cam sayur dan buah-buahan
4. mengandung atau bersalin.

Simptom-simptom penyakit buasir ni pulak ;


1. rasa sakit yang berdenyut-denyut.
2. pendarahan berlaku selepas dan sebelum membuang air besar.
3. darah menitis dan tersembur keluar dari saluran dubur.
4. dalam tempoh pendarahan ini, pesakit itu boleh mengalami kekurangan darah.
5. ada yang tidak mengalami pendarahan, tetapi dikenali sebagai pembengkakan dubur.

PRODUK HOMEOPATHY BOLEH MEMBATU MENYEMBUHKAN BUASIR

Saya tertarik dengan satu email yang bertanyakan tentang remedi dan produk-produk untuk merawat buasir. “saya takut untuk buang air besar kerana risau akan sakit atau berdarah selepas itu” , salah satu ayat yang sering saya dengar atau terbaca dari pesakit-pesakit saya sewaktu mereka datang bertemu saya atau di online.

Selain dari remedi seperti Hamamelis, Aesculus, Aloe, Graphite dan lain-lain yang telah berjaya menyembuhkan pesakit-pesakit buasir. Saya juga telah berjaya merawat puluhan pesakit dengan remedi yang diimpot dari Jerman yang diberi nama Dr.Reckeweg yang mempunyai rangkaian remedi hampir untuk semua penyakit.

Produk Dr.Reckeweg semuanya bermula dengan kod R, gabungan remedi-remedi ini telah berjaya mencatatkan rekod penyembuhan yang tinggi sepanjang 10 tahun saya mengamalkan Perubatan Homeopathy. R1, R13, R30 dan R37.

Indikasi Remedi/Produk

  1. R1 – Pesakit buasir akan mengalami simptom di mana akan terjadi ketidakselesaan di abdomen (perut) seperti kembung, berangin dan pedih-pedih atau disebut localised inflammation in cases of acute hemorrhoids. R1 bertindak melegakan ketiadakselesaan inflamasi yang terjadi di perut.
  2. R13 – Remedi ini bertindak melegakan kesakitan yang terasa seperti terbakar dan pedih di dubur, dubur terasa terkeluar dan gatal-gatal.
  3. R30 atau Krim Hamamelis atau Krim Aesculus – Krim-krim ini bertindak sebagai agen melegakan kesakitan secara luaran dan mempercepatkan pengecutan inflamasi yang terjadi di dubur seperti berdarah, membengkak dan terkeluar.
  4. R37 – Remedi ini akan bertindak melembutkan najis atau meregulasikan najis (regulate the stool) supaya buasir tidak akan terjadi lagi.

Remedi ini dipanggil combination remedy (remedi kombinasi) , ia menggabungkan beberapa remedi yang amat berkesan untuk merawat buasir didalam 1 produk. Kombinasi remedi ini disediakan didalam dos yang amat rendah dan tidak terdapat sebarang aduan komplikasi kesan sampingan.

Kebaikan combination remedy , ia dapat merangsang penyembuhan mengikut keserasian remedi-remedi didalam satu masa berbanding single remedy.

Presentasi produk ialah di pek didalam botol kaca 22ml kecuali R30 ia didalam bentuk ointment (krim) 85g* dalam bekas plastik.

* R30 selain dapat mengecut dan meredakan inflamasi buasir ia juga boleh menyembuhkan jerawat, sakit atau sengal sendi, terseliuh dan inflmasi kulit. Ia adalah krim pelabagai guna.

[R30.gif]

JANGAN TUNGGU SAMPAI BUASIR ANDA MENJADI TERUK BARU ANDA INGIN LAKUKAN TINDAKAN…

HARGA

R1 = RM65

R13 = RM65

R37 = RM65

R30=RM80


CARA MEMESAN PRODUK


SILA TAIP

R1 ATAU R13 ATAU R30 ATAU R37 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Mengatasi Rambut Gugur , Rambut Botak Dan Rambut Beruban06.24.15

Botak atau hair loss dalam bahasa perubatan di sebut alopecia ( a~lu~pi~sia ), Set ini mengandungi shampoo,minyak sapu dan ubat makan jenis cecair. Rawatan dalam masa 2-3 bulan akan meninggalkan kesan yang memberansangkan. Set ini merawat botak daripada dalam hingga kepada fizikal luaran. Katakan tidak pada botak dan rambut gugur. Baiki penampilan diri anda kepada yang lebih baik dan penuh keyakinan diri

Botak atau Alopecia akan terjadi pada lelaki dan wanita sehingga menyebabkan ketidakstabilan psikologi. Rasa malu untuk bersosial, perasaan rendah diri dan akan menyebabkan terjadinya perubahan gaya hidup yang mendadak.

Mengapa tejadinya botak (Alopecia) ?

Jenis

Bergantung kepada bahagian tubuh yang terjejas, Alopecia boleh dikategorikan sebagai:

  • Alopecia areata monolocularis – mengalami kehilangan rambut atau botak di satu kawasan sahaja
  • Alopecia areata multilocularis – mengalami kehilangan rambut atau botak lebih di satu kawasan
  • Alopecia areata totalis – mengalami kehilangan rambut atau botak diseluruh kepala (scalp)
  • Alopecia areata universalis – mengalami kehilangan rambut di seluruh tubuh termasuk rerambut di kemaluan

[img1_hairloss_class.gif]

Penyebabnya

  • Autoimmune, di mana sistem tubuh bertindak bertentangan dengan fungsinya dan mula mentafsir folikel rambut sebagai tisu atau bahan asing di tubuh, ia bertindak memberhentikan proses terjadinya pertumbuhan rambut baru.
  • Faktor keturunan dan psikomatic juga memainkan pernanan penting
  • Bagi lelaki , ia berkaitan hormone testosterone yang terlalu sensitive
  • Penggunaan produk pengayaan rambut yang merosakkan kulit kepala.
  • Rawatan kimoterapi (Chemotherapy) juga menyebabkan alopecia.

Sel sistem imun yang dipanggil sel darah putih akan menyerang secara berterusan sel-sel yang tumbuh didalak folikel rambut. Apabila proses ini tejadi folikel rambut akan menjadi kecil dan secara mendadak akan memperlahankan proses pertumbuhan rambut. Namun sel stem akan berterusan membekal folikel dengan sel baru, oleh itu dengan bantuan remedi ia dapat menguatkan sistem imun dan akan memberi harapan untuk folikel baru tumbuh. Maka tidak mustahil bagi mereka yang mengalami keguguran dan botak akan mendapat penampilan yang menarik semula.[alopecia2_edit.JPG]

http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPEeMuXBzQI/AAAAAAAAAo4/7dIodSrnRIk/s1600/150px-AlopeciaTotalis.jpg

Botak Di Usia Muda

Man bertubuh tegap, tinggi dan berwajah yang cukup “handsome”, berumur 38 tahun tetapi merasa rendah diri kerana dia sudah botak sebahagian atas kepalanya. Teman rapatnya ialah baseball cap tetapi bila ke pejabat teman rapatnya tidak mampu untuk menutup kepalanya yang botak kerana etika berpakaian di pejabatnya tidak membenarkan Man memakai baseball cap. Man telah alami masalah alopecia areata semenjak 3 tahun lepas. Masalah Man bermula bila rambutnya mula gugur dan meninggalkan kesan (berbentuk bulat setempat) botak setempat yang kecil. Man pada mulanya tidak memperdulikan masalah tersebut sehinggalah bulatan tersebut mula membesar sehingga sekarang bahagian atas kulit kepalanya mula terjadi botak.

Bagi wanita pula kerap kali akan terjadi rambut gugur hingga menampakkan kulit kepala selepas bersalin , seperti Moon berumur 23 tahun, selepas melahirkan anak yang pertama, rambutnya yang dahulu lebat dan bersinar kini telah menipis dan amat merisaukan Moon sehingga terjadi stress.Mengapa ini terjadi?

Tahukah Anda ?

Setiap hari secara purata terdapat lebih 100 helai rambut yang akan gugur dan akan diganti dengan rambut baru, kitaran ini akan terjadi setiap hari. Folikel rambut akan melalui 3 fasa iaitu fasa anagen (long growing phase), fasa catagen (short transitional phase) dan telogen (short resting phase). Apabila terjadi gangguan kitaran ini akan terjadilah proses rambut gugur berlebihan dan rambut baru gagal dihasilkan maka terjadilah alopecia atau botak.

Pelbagai sebab yang mengakibatkan botak terjadi, antara mitos yang paling popular ialah disebabkan oleh tabiat memakan mee segera. Genetik juga memainkan peranan utama namun beberapa lain yang kenal pasti ialah ialah akibat kekurangan zat besi, jangkitan thyroid dan pelbagai sebab dan ada yang tidak diketahui akibatnya.

Rawatan Mengguna Kaedah Homeopathy.

Hasil dari pengalaman lepas, saya telah merawat hampir ratusan kes-kes alopecia areata yang kerap terjadi kepada lelaki muda yang berumur di antara semuda 18 dan 38 tahun. Statistik kejayaan juga amat membanggakan dengan peratusan hampir 99% kes telah sembuh. Berita yang kurang enak ialah 99% ini ialah dari kes-kes yang baru bukanlah kes-kes yang telah lama. Kes-kes botak yang lama memang sukar untuk disembuhkan dan mengambil masa tetapi tidak mustahil untuk berusaha, terdapat hanya 5% dari kes lama yang tidak botak keseluruhan tetapi mengalami rambut nipis dan menampakkan kulit kepala telah mendapat pertambahan rambutnya.

Biochemic atau garam tisu adalah remedi yang telah menunjukkan statistic tertinggi didalam kes penyembuhan, remedi atau garam tisu yang telah digunakan ialah seperti dibawah;

· Cal.phos – rambut gugur selepas demam, Cal.phos merupakan remedy utama untuk pelbagai masalah rambut

· Silicea – remedi untuk mengembalikan kesuburan rambut, remedi ini adalah remedi combo (gabungan terbaik bagi setiap simptom rambut gugur)

· Kali carb – untuk rambut kering dan nipis

· Kali sulphuricum – individu yang mempunyai kelemumur berwarna kuning, lembab dan melekit. Mengakibatkan rambut akan gugur setempat dan meninggalkan tompok botak.

· Nat mur – rambut gugur akibat kelemumur, kelemumur akan kelihatan memutih di kulit kepala. Di hujung rambut kelihatan berminyak

· Selenium – Kulit kepala akan terasa sakit bila disentuh. Rambut akan gugur dari kulit kepala dan di tubuh.

Selain Biochemic atau garam tisu , beberapa remedy lain boleh membantu masalah alopecia, seperti;

· Flouric.ac – masalah rambut yang rapuh dan mudah putus

· Lycopodium – rambut beruban sebelum waktunya (premature), rambut gugur selepas bersalin dan seringkali terjadi eczema di belakang telinga.

· Phosphorus – rambut gugur segumpal, remedy ini juga boleh diambil setiap 6-8 jam untuk mengurangkan tekanan akibat terjadinya botak atau keguguran rambut.

Setiap kes saya sering memberi remedi secara single remedi (remedi tunggal) dan sekiranya terdapat lebih dari satu remedy digabungkan, remedi gabungan akan diambil selepas 30 minit mengambil remedi pertama, dan 30 minit selepas itu untuk remedi ketiga sekiranya ada.

Semua remedi disediakan didalam bentuk tablet manis (seperti produk BC01,BC04 dan BC16 untuk jerawat). 4 biji dikemam atau dihisap dan dibiarkan melarut ke dalam mulut 3-4 kali sehari.

Selain dari ubat makan istilah mudahnya untuk remedi oral terdapat juga produk kegunaan luar seperti Shampoo dan Arnica Oil dengan gabungan Jaborandi untuk menguatkan akar-akar rambut.

Remedi combo yang dicadangkan :

· Cal.phos dan Selenium

· Cal.phos dan Silicea

· Cal.Phos dan Lycopodium untuk rambut gugur selepas bersalin

· Silicea dan remedi yang menyamai simptom masalah anda

Setiap remedi combo ini akan diberi secara percuma Shampoo dan Arnica Oil.

Harga pakej : RM150 – 2 botol remedi oral, 1 botol Shampoo Arnica dan 1 botol Arnica Oil.

Harga sebotol : RM80

Total RM80+RM80 +RM80 +RM80 = RM320

Tapi dengan sms Kod Diskaun < rambut150 > ke 0125806029 anda hanya perlu bayar RM150

Penghantaran : Percuma ke seluruh Malaysia

http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPJJa5RLn8I/AAAAAAAAApg/fA45cJ5F1bU/s1600/bio%2Bbotak%2B200px.JPG

Bagaimana Set Rawatan Ini Dapat Membantu ?

Set rawatan ini disediakan dengan kaedah homeopati dan biochemic, formula yang selamat dan tanpa kesan sampingan ini merawat akar umbi yang menyebabkan Alopecia (botak) dan akan mengembalikan proses pertumbuhan rambut dengan semulajadi.

Bagaimana remedi ini bekerja ?

  • Remedi ini akan membaikpulih sistem Autoimmune yang mengalami kecelaruan. Apabila system Autoimmune pulih ia secara semulajadi akan menghasilkan folikel-folikel rambut baru.
  • Merawat sistem perjalanan darah dan mengimbang serta mengekalkan electrolyte di seluruh tubuh
  • Remedi ini akan memberi signal supaya sistem imunisasi menjaga serta mengekalkan kesuburan folikel rambut

CARA GUNA

    • Shampoo – Titis dalam 5-10 titis dan basahkan rambut gosok2 ke kulit kepala dan biar dlm 1-2 minit dan bilas.
    • Minyak – Sapu dalam 2-5 titis di area rambut yang gugur atau botak dan urut-urut guna minyak tu sebelum tidur atau bila-bila masa senang
    • Drop – 10-15 titis campur dengan sedikit air 3-4 kali sehari.Sebelum makan

    CARA MEMESAN

    SILA TAIP

    RAMBUT150 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

    DAN HANTAR KE

    0125806029

    SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

    SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

    NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

    MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

    ATAU

    SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

    UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara menghilangkan Jerawat Dan Parut Dari Dalam06.24.15

Jerawat yang berulang-ulang ini adalah disebabkan oleh masalah toksin dalam badan. Toksin ini boleh terdiri dalam darah,dalam badan dan juga toksin dihati.

Akhirnya toksin yang berlebihan itu akan menyebabkan pengeluaran toksin ke kulit dan muka, akibatnya menjadi jerawat dan pelbagai masalah kulit. Hati (liver) bertanggungjawab untuk menyahtoksik darah yang datang dari kolon atau usus besar, paru-paru dan sistem limfatik.

Bila sudah dineutralkan, darah tersebut akan bergerak ke seluruh tubuh. Darah yang dineutral itu akan membekalkan sel-sel dengan oksigen dan fungsinya untuk proses penghadaman nutrisi. Dan Hormon adalah berunsur kimia di dalam tubuh yang digunakan sebagai utusan di antara organ dan memberi isyarat untuk organ-organ tersebut bertindak apa yang sepatutnya.

Pemberian antibiotik bukan jalan penyelesaianya kerana jika tersilap langkah masalah jerawat akan bertambah parah.Kebanyakan ubat berasaskan kimia tidak dapat menanganinya secara holistik dan hanya bersifat sementara.

Dalam menangani masalah jerawat yang sukar sembuh dan sentiasa berulang-ulang. Salah satu cabang homeopati adalah menggunakan tisu garam atau lebih dikenali dengan biochemic yang terdiri daripada 12 mineral. Dalam badan manusia ketidakseimangan salah sau mineral ini akan menyebabkan badan kita mudah dijangkiti penyakit. Oleh itu dalam perubatan biochemic adalah dengan memberi dan merawat kekurangan garam mineral didalam badan.

Oleh itu kami mencadangkan anda mengamalkan pengambilan produk berasaskan homeopathy bagi mengatasi masalah jerawat yang sukar sembuh ini

Kandungan produk ini membantu merawat dari dalam terutama yang berkaitan masalah hati ,hormon dan sebagainya. Jika anda sering kali mengalami masalah jerawat yang kronik,berulang-ulang dan sukar sembuh.Cuba Bio Anne & Scar sekurang-kurang 2 bulan untuk rawatan secara holistik dan ini amat penting untuk mengatasi masalah jerawat yang sukar sembuh.

Bagi membaiki tisu kulit yang telah rosak kami bekalkan anda dengan Bio Collagen yang membekalkan nutrien bagi pertumbuhan tisu baru dan menjag kulit agar sentiasa halus dan sihat

Jadi dalam 1 set lengkap ini mengandungi 2 jenis produk.

Produk ini sesuai untuk anda yang mengalami masalah di bawah:

1. Jerawat dan parut sukar sembuh

2. Jerawat tumbuh berulang-ulang dan wajah tidak pernah bebas jerawat.

3. Banyak kesan parut,jerawat berlubang , bintik hitam akibat jerawat

4. Mengalami jerawat kronik, bernanah,jerawat batu, jerawat pasir

5. Belum baik jerawat lama , kini tumbuh pula jerawat baru.

NAK ODER MUDAH SAHAJA

sms /wassup < jerawat > ke 0125806029
sms /wassup < jerawat > ke 0125806029
sms /wassup < jerawat> ke 0125806029

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Jeragat Hilang Dalam 39 Hari06.24.15

Sebulan Lebih Guna Jeragat Pudar dan Hilang

Alhamdulillah seorang pengguna produk kami dari sabah berjaya hilangkan jeragat beliau

Agak terkejut juga saya dapat gambar beliau waktu mula-mula beli dulu, banyak betul jeragat hampir menutup seluruh muka

Saya ingat orang putih sahaja ada jeragat penuh satu muka ni… orang Malaysia pun banyak terkena jeragat

Alhamdulillah beliau menggunakan produk ni secara konsisiten hinggalah jeragat beliau pudar-pudar dan hilang

Cuma saya lihat ada sedikit lagi yang tinggal… tak lama lagi hilang la tu..

Bersyukur sangat…

Krim sahaja tak cukup untuk menghilangkan jeragat, luaran sahaja hilang, tapi bawah lapisan kulit masih banyak terkumpul.

Anda yang ada masalah jeragat degil tu cepat-cepat sms atau whatsup kami untuk dapatkan set jeragat Bio White dan Bio Free.

Jeragat ini terhasil dari lebihan melanin yang menghasilkan warna kulit kita. Bila melanin ni terlebih keluar , maka warna kulit yang terhasil menjadi perang dan gelap bertompok-tompok. Tompok gelap ni bertambah teruk bila terkena cahaya matahari.

Bagi anda yang dah terkena jeragat, kami sarankan memakai SPF, tak kira apa jua SPF , yang penting kulit anda di lindungi sementara produk Bio White dan Bio Free merawat masalah jeragat anda

Perubatan moden kerap kali hanya mengguna krim terutama yang berasaskan hydroquinone dan tidak ada kaedah untuk merawat secara dalaman.

Kesan jeragat menjadi pudar dengan pantas tetapi ia hanya bersifat sementara. Kemungkinan besar jeragat akan terjadi semula dan kerap kali ianya akn menjadi lebih teruk dan kekal di bawah dasar kulit.

Berbeza dengan kaedah alternatif, krim hanya dianggap sebagai membantu dari luar. Perubatan alternatif percaya setiap masalah kesihatan hendaklah dirawat dari punca terjadinya masalah tersebut. Ini bermakna bukan hanya jeragat yang dirawat tetapi keseluruhan tubuh akan mendapat manfaatnya.

Bagaimana Bio White Dan Bio Free bekerja untuk menghapus jeragat?

Kajian menganggap jeragat atau kesan cela adalah sebagai petunjuk kepada isyarat bahawa system tubuh seseorang itu mengalami gangguan dalaman, bukan gangguan makhluk halus tetapi adalah masalah yang terjadi didalam tubuh seperti masalah hormone tidak seimbang, stress, kurang zat, system pertahanan tubuh yang lemah dan bermacam-macam lagi. Ini bermakna tubuh seseorang itu memerlukan bantuan secara menyeluruh.

Kini kami telah membawa masuk satu rumusan biochemic yang sudah terbukti memulihkan jeragat yang sukar pulih,jeragat yang jauh duduk dibawah kulit dan jeragat yang sudah lama dan merebak.namun begitu ia juga amat sesuai bagi mereka yang menghidapi jeragat biasa atau permulaan.

Remedy biochemic yang dimaksudkan adalah Bio White dan Bio Free. Remedy ini dihasilan daripada remedy garam tisu mineral yang sudah terbukti berkesan merawat jeragat. Ia dihasil dengan rumusan homeopathy yang begitu selamat sehingga kanak-kanak umur 6 bulan pun boleh mengambilnya tanpa sebarang kesan sampingan

Rawatan dengan bio white dan bio free yang akan bertindak dari akar umbi, akan membantu menguatkan system pertahanan tubuh dan secara berperingkat akan mengembalikan pigmentasi asal kulit. Bio White Dan Bio Free akan mengawal pengeluaran berlebihan melanin yang menghasilkan jeragat.

Bio White dan Bio Free bukan menghalang pengeluaran melanin tetapi mengawal pengeluaran ke tahap normal dan akan mengimbang proses melanocytes supaya mengeluarkan melanin secara terkawal dan menjadikan kulit bersih dan gebu.

Bio White dan Bio Free membantu mengaitkan semua masalah gangguan hormone (hormone imbalance), terutama yang terjadi kepada wanita melepasi umur 40 an yang akan terjadi perubahan di kulit seperti melasma, hyperpigmentation dan blackhead. Ketiga-ketiga masalah tersebut adalah berbentuk jeragat kehitaman atau coklat yang mencacat penampilan muka seseorang wanita.

Selain jeragat Bio White dan Bio Free juga boleh membantu meringankan kesakitan sewaktu haid dan symptom menopause, masalah haid, kehilangan libido, rambut menipis dan kemurungan.

Bio White dan Bio Free bertugas memembaiki tisu-tisu dan sel -sel kulit yang mati, menyingkirkan kesan jeragat dan bintik-bintik hitam diwajah secara dalaman. Bio White dan Bio Free juga sungguh lembut tindakannya tanpa menyebabkan kesan pengelupasan yang akan menipiskan kulit. Selain itu Bio White dan Bio Free memberi nutrisi yang baik untuk kesihatan kulit. Memperbaiki struktur kulit yang rosak dan mengenerasikan

Jeragat boleh dibahagi kepada 2 jenis:

Epidermal : jeragat berada pada lapisan atas kulit (epidermis)
Dermal : jeragat berada pada lapisan dalam kulit (dermis)

Kebiasaannya, PIH dan melasma berada pada paras dermal dan lebih sukar dirawat. Age spots, freckles dan lentigenes pula berada pada paras epidermal dan lebih senang dirawat.

Semakin berusia individu itu semakin banyak jeragat yang timbul pada kulit. Walaupun jeragat adalah penyakit kulit, ia tidak berbahaya atau mengancam nyawa. Tetapi bagi warga tua yang menghadapi masalah jeragat serius mereka disaran merawat lebih awal kerana dibimbangi ia bukan jeragat biasa tetapi sejenis kanser kulit

Penggunaan krim luaran yang bersifat sementara tidak dapat menghilangkan jeragat secara keseluruhan

Oleh itu rawatan dalaman dengan bio white dan bio free adalah kaedah intensif bagi merawat dari bawah dasar kulit

Bagi anda yang tengah menggunakan krim luaran, teruskan cuma anda perlu bantu merawat jeragat anda dari dalam ke bawah dasar kulit.

➤ ambil 3 ke 4 biji Biowhite dan di hisap seperti gula-gula
➤ besoknya ambil pula BioFree berselang seli dengan BioWhite

Harga

Bio White : RM80

Bio Free : RM80

Dapatkan harga 1 set Bio White + Bio Free (percuma sebotol bio collagen ) hanya RM100 sahaja

Penghantaran adalah percuma

Nak harga diskaun

sms / whatsup < jeragat > ke 0125806029
sms / whatsup < jeragat > ke 0125806029
sms / whatsup < jeragat > ke 0125806029

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Buasir Teruk Sampai Susah Nak Jalan ????05.15.15

Minggu lepas kami dapat panggilan dari seorang customer kami mengadu tak boleh berjalan dan terpaksa mengengkang

sebab masalah buasir yang teruk

Buasir beliau dan pun terkeluar dan berdarah..

Mujur beliau cepat-cepat hubungi kami

Kami berikan beliau R30 untuk beliau sapu di bahagian yag bengkak

Alhamdulillah bengkak buasir surut dan kecut….

Bagi anda ayang ada masalah atau tanda-tanda buasir terkeluar boleh la mencuba

produk homeopathy R30 yang sangat berkesan mengatasi masalah buasir yang terkeluar dan berdarah serta pedih

Hanya sapu di tempat yang bengkak 2 kali sehari..

Insyallah masalah buasir anda akan selesai

Harga

RM100 RM80 sahaja

Jangan sampai busir anda melarat dan terpaksa di bedah. Kos akan berlipat kali ganda

Cara memesan

sms < buasir > ke 0125806029

sms < buasir > ke 0125806029

sms < buasir > ke 0125806029

Tawaran harga diskaun ini untuk 30 orang terawal

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Luar Biasa …Jerawat Kecut Dalam 1 Hari05.12.15

Assalamualaikum….

Alhamdulillah harini kami nak kongsi dengan anda produk yang bakal mengembalikan

kecantikan kulit anda yang dah terjejas akibat jerawat dan parut..

Berita buruk : Jerawat anda bakal mencacatkan muka anda jika anda tidak bertindak sekarang. KENAPA???

Kulit muka akan 5 kali ganda lebih sukar untuk sembuh jika anda lambat walau 1 hari… berbeza dengan mereka yang bertindak lebih awal.

Ini kerana  kulit muka yang telah terjejas setiap hari lebih teruk dari hari pertama kulit tersebut terjejas..

Tapi jangna risau.. kami bantu anda..

Perkenalkan set jerawat berkesan dan terkini

Produk ini merupakan produk khas set lengkap luaran dan dalaman yang bakal membantu

selesaikan masalah jerawat anda yang tak henti-henti

Ia terdiri dari

- Oxygen serum O2+celltech (luaran)

- bio acne & scar

- bio collagen

Anda ada masalah jerawat yang berulang-ulang..

Jerawat yang berulang-ulang ini adalah disebabkan oleh masalah toksin dalam badan. Toksin ini boleh terdiri dalam darah,dalam badan dan juga toksin dihati.

Akhirnya toksin yang berlebihan itu akan menyebabkan pengeluaran toksin ke kulit dan muka, akibatnya menjadi jerawat dan pelbagai masalah kulit. Hati (liver) bertanggungjawab untuk menyahtoksik darah yang datang dari kolon atau usus besar, paru-paru dan sistem limfatik.

Bila sudah dineutralkan, darah tersebut akan bergerak ke seluruh tubuh. Darah yang dineutral itu akan membekalkan sel-sel dengan oksigen dan fungsinya untuk proses penghadaman nutrisi. Dan Hormon adalah berunsur kimia di dalam tubuh yang digunakan sebagai utusan di antara organ dan memberi isyarat untuk organ-organ tersebut bertindak apa yang sepatutnya.

Pemberian antibiotik bukan jalan penyelesaianya kerana jika tersilap langkah masalah jerawat akan bertambah parah.Kebanyakan ubat berasaskan kimia tidak dapat menanganinya secara holistik dan hanya bersifat sementara.

Dalam menangani masalah jerawat yang sukar sembuh dan sentiasa berulang-ulang. Salah satu cabang homeopati adalah menggunakan tisu garam atau lebih dikenali dengan biochemic yang terdiri daripada 12 mineral. Dalam badan manusia ketidakseimangan salah sau mineral ini akan menyebabkan badan kita mudah dijangkiti penyakit. Oleh itu dalam perubatan biochemic adalah dengan memberi dan merawat kekurangan garam mineral didalm badan.

Oleh itu kami mencadangkan anda mengamalkan pengambilan produk berasaskan homeopathy bagi mengatasi masalah jerawat yang sukarsembuh ini

Produk yang anda boleh ambil ia Bio Acne & Scar

Produk Ini mengandungi :

  1. Kali Phos 6x
  2. Ferrum phos 6x
  3. Kali sulph 6x
  4. CArl Flor 6x

Kandungan produk ini membantu merawat dari dalam terutama yang berkaitan masalah hati ,hormon dan sebagainya. Jika anda sering kali mengalami masalah jerawat yang kronik,berulang-ulang dan sukar sembuh.Cuba Bio Anne& Scarsekurang-kurang dalam tempoh 3-5 bulan untuk rawatan secara holistik dan ini amat penting untuk mengatasi masalah jerawat yang sukar sembuh.

Produk ini sesuai untuk anda yang mengalami masalah di bawah :

1. Jerawat dan parut sukar sembuh

2. Jerawat tumbuh berulang-ulang dan wajah tidak pernah bebas jerawat.

3. Banyak kesan parut,bintik hitam akibat jerawat

4. Mengalami jerawat kronik,bernanah,jerawat batu,jerawat pasir

5. Belum baik jerawat lama ,kini tumbuh pula jerwat baru.

Produk kedua merupakan Bio Collagen

Apa kelebihan Bio collagen ini kepada kulit anda :

- membaiki tisu kulit yang rosak akibat jerawat berlubang

- memberikan vitamin dan nutrien yang cukup kepada kulit agar lebih sihat dan

bermaya

- menegangkan kulit yang kendur dan berkedut

- memberikan cukup air agar kulit sentiasa lembab

- menggebukan kulit muka dari bawah dasar kulit

- merapatkan kembali liang roma yang terbuka dan tidak stabil

- mengawal minyak berlebihan yang di keluarkan oleh sebum kulit

Kelebihan Oxygen Serum O2+Celltech :

✔.Merawat jerawat yang sukar sembuh,melarat dan berulang-ulang
✔ Menghilangkan bekas parut jerawat yang hitam,berlekuk dan degil
✔ Memudar dan menghilangkan jeragat
✔ Mencerahkan kulit muka yang gelap dan kusam
✔ Menaikkan seri wajah serta menggebukan kulit
✔ Bertindak sebagai anti-radang bagi sebarang luka dan kulit melecet.
✔ Mengecutkan saluran darah yang lebam atau bengkak akibat jerawat, luka dan sebagainya.
✔ Membersihkan kulit berkuman, menghapuskan bakteria dan melegakan keradangan.
✔ Melegakan kulit gatal dan kemerah-merah
✔ Menyegarkan (menyejukkan) kulit.
✔ Mengecilkan riang roma yang terbuka.
✔ Mengekalkan kelembapan kulit pada musin kering mahupun panas terik
✔ Merawat penyakit kulit, asma dan epilepsy.
✔ Merawat enzema, pruritus dan Impetigo
✔ Menambah seri pada muka yamg gelap dan kusam
✔ Muka lebih gebu,cerah dan glowing
✔ Menegangkan kulit muka dan awet muda
✔ Sebagai pelindung kukit dari bakteria yamg mengundang pelbagai penyakit kulit
✔ Merawat kulit kering seperti siku,lutut dan tumit
✔ Menghentikan pengaliran darah akibat luka dengan cepat

Cara guna produk

1. Spray O2+Celltech 2 kali sehari… pagi dan sebelum tidur.. anda boleh guna O2+celltech bila-nila masa sahaj yamg adna suka

2. Ambil selang seli, harini bio collagen , besok ambil pula bio acne & scar. Caranya ambil 3 ke 4 biji tablet dan hisap macam gula-gula 3 kali sehari.

( sejam sebelum dan selepas jangan minum kopi,nescafe atau minuman berkafein bagi mengelakkan ubat di tolak dan tak berkesan )

Harga

ariqa o2+celltech = RM90

bio collagen : RM80

Bio acne & scar : RM80

Total RM 250 RM150 diskaun RM100 untuk 50 orang terawal

harga akan kembali asal bila-bila masa sahaja

Cara Memesan

SILA TAIP

ariqa2020 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Customer Hilang Jeragat Selepas Amalkan Bio White Dan Bio Free05.08.15

Alhamdulillah

Seorang pengguna produk homeopathy kami berjaya hilangkan

Jerawat beliau yang agak teruk.

Beliau dah mengalami masalah jeragat ni bertahun-tahun..

Tapi alhamdulillah baru sebulan menggunakan produk Ariqa jeragat beliau dah pun hilang

Terkejut juga saya melihat perubahan yang ketara dan

Cepat.. biasanya jeragat ni memang ambil masa u tuk hilang..

Ia akan pudar-pudar dan  hilang…

Set jeragat ini terdiri dari bio white dan bio free

Cara pengambilan mudah sahaja..

2 ke 3 biji 3x sehari di hisap macam gula – gula

Ia di ambil secara selang seli, harini bio white dan besok

Nya pula bio free

Dalam seminggu kami syorkan anda 1 ke 2 hari stop ambil produk bagi menuetralkan sistem badan

Antara kelebihan Bio white dan bio free :

- memudar dan menghilangkan jeragat yang berkerak, berkeladak dan degil

- mencerahkan kukit muka

- menegangkan kukit muka yang berkedut

- membaiki tisu kukit yang mati ,kering dan rosak

- melembabkan kukit muka agar kukit lebih anjal dan

Memegang air yang cukup untuk kulit

- mengawal minyak berlebihan di muka

- menambahkan kolagen yang makin kurang yang menyebabkan garis-garis halus terbentuk

- menyamaratakan tona warna kulit yang tak sekata

- menghilangkan lingkaran gelap bawah mata

- menambah seri pada muka

- menghilangkan parut muka yang gelap dan degil

Kini tiada lagi masalah jeragat yang memburukan

Muka akak sekalian…

Muka makin cerah dan berseri-seri macam anak dara kembali

Jeragat jika kita lambat bertindak akan bertambah teruk dan cepat merebak

Harga

RM130 sahaja percuma sabun jeragat yang bernilai RM49

Percuma poslaju

Cara nak memesan

Sms < jeragat > ke 0125806029

Sms < jeragat > ke 0125806029

Sms < jeragat > ke 0125806029



Posted in Uncategorizedwith No Comments →

05.07.15

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

04.23.15

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Sambutan Luar Biasa Oxygen Serum Anti Jerawat Dan Jeragat04.10.15

TERBUKTI BERKESAN MENGHAPUSKAN JERAWAT DAN JERAGAT

Assalamualikum..

Alhamdulillah sambutan luar biasa Oxygen serum O2+celltecj yang mampu selesaikan masalah UTAMA rakyat Malaysia

selain kegemukan iaitu JERAWAT dan JERAGAT

Produk yang baru di lancarkan 2 minggu ini telah mendapat sambutan luar biasa oleh kerana keberkesanannya dalam

menyelesaikan masalah jerawat dan jeragat yang sukar sembuh..

ANDA ADA MASALAH DI BAWAH ????

✎ jerawat pasir,jerawat batu,jerawat bernanah
✎ jerawat sukar sembuh dan berulang-ulang
✎ jerawat naik di tempat yang sama
✎ jeragat naik tak berhenti-henti
✎ kulit kusam dan gelap
✎ muka kering dan bersisik
✎ muka merah merah dan mengelupas
✎ muka gatal-gatal dan lebam-lebam
✎ parut bekas jerawat yang tak hilang-hilang
✎ parut jerawat yang berlekuk dan berkawah
✎ kulit muka berlubang-lubang
✎muka berminyak dan sensitif

=======================

Kini semua masalah di atas boleh di selesaikan dengan mengamalkan oxygen serum O2+celltech

Di perkaya dengan pelbagai bahan semulajadi KHAS untuk merawat JERAWAT & JERAGAT  degil seperti extract witch hazel, extract lavender, extract minyak zaitun mampu menghilangkan JERAWAT dan BEKAS PARUT degil yang sukar sembuh dan bertapak lama di mka anda..

Bukan itu sahaja.. penggunaan yang kerap mampu mencerahkan muka serta melembut dan menghaluskan kulit

Sesuai untuk semua jenis kulit

=======================

Oxygen Serum O2+celltech ini Mampu :

✔.Merawat jerawat yang sukar sembuh,melarat dan berulang-ulang
✔ Menghilangkan bekas parut jerawat yang hitam,berlekuk dan degil
✔ Memudar dan menghilangkan jeragat
✔ Mencerahkan kulit muka yang gelap dan kusam
✔ Menaikkan seri wajah serta menggebukan kulit
✔ Bertindak sebagai anti-radang bagi sebarang luka.
✔ Mengecutkan saluran darah yang lebam atau bengkak akibat jerawat, luka dan sebagainya.
✔ Membersihkan kulit berkuman, menghapuskan bakteria dan melegakan keradangan.
✔ Melegakan kulit gatal dan kemerah-merah
✔ Menyegarkan (menyejukkan) kulit.
✔ Mengecilkan riang roma yang terbuka.
✔ Mengekalkan kelembapan kulit pada musin kering mahupun panas terik
✔ Merawat penyakit kulit, asma dan epilepsy.
✔ Merawat enzema, pruritus dan Impetigo

DIJAMIN 100% BERKESAN atau WANG ANDA DIPULANGKAN!

=======================

❥❥Cara nak guna mudah sahaja

Hanya sembur 3 ke 4 kali pam ke muka anda bila-bila masa di mana jua..

Nak lagi best setiap kali lepas anda solat anda semburkan ke muka anda

Setiap botol anda akan dapat 115 kali pam.. tahan untuk sebulan penggunaan

SEKARANG JERAWAT & JERAGAT TAK BERANI DAN TAK SEMPAT NAIK KEMUKA ANDA LAGI

❥❥Sediakan pelindung JERAWAT anda SEKARANG !!!

======================

Macamana nak oder ???

Untuk mendapatkan harga diskaun

anda hanya perlu  sms/wassup kod kupon diskaun

Sms <CELL50> ke 01123096205
Sms <CELL50> ke 01123096205
Sms <CELL50> ke 01123096205

P/s : Produk Ariqa tidak mengelupas, halal dan selamat digunakan

Klik gambar untuk besarkan

dan banyak lagi testimoni yang tak sempat kami masukkan

APA TUNGU LAGI ??

BERTINDAK SEKARANG

Jangan sampai JERAWAT DAN JERAGAT anda merebak ke seluruh muka dan badan

Macamana nak oder ???

Untuk mendapatkan harga diskaun

anda hanya perlu  sms/wassup kod kupon diskaun

Sms <CELL50> ke 0125806029
Sms <CELL50> ke 0125806029
Sms <CELL50> ke 0125806029

P/s : Produk Ariqa tidak mengelupas, halal dan selamat digunakan

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Rambut Botak Kembali Tumbuh Lepas Pakai Set Rawatan Homeopathy03.30.15

Assalamualaikum…

Alhamdulillah… seorang dari pengguna set rawatan rambut gugur dan botak homeopathy

kami berjaya tumbuh rambut semula…

Anda ada masalah di bawah..

Kesannya anda terpakasa

- pakai songkok atau kopiah pergi kerja

- malu nak buka tudung dekat rumah sendiri walaupun depan adik beradik

- menggaru kepala sentiasa

- dalam kereta penuh rambut

Jika ya anda mengalami masalah di atas.. jom klik gambar produk di bawah untuk info lanjut

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Masalah Jerawat Berulang-Ulang03.30.15

Assalamualaikum..

Alhamdulillah seorang customer berjaya hilangkan jerawat dan parut

Anda da masalah jerawat yang berulang-ulang..

Jerawat yang berulang-ulang ini adalah disebabkan oleh masalah toksin dalam badan. Toksin ini boleh terdiri dalam darah,dalam badan dan juga toksin dihati.

Akhirnya toksin yang berlebihan itu akan menyebabkan pengeluaran toksin ke kulit dan muka, akibatnya menjadi jerawat dan pelbagai masalah kulit. Hati (liver) bertanggungjawab untuk menyahtoksik darah yang datang dari kolon atau usus besar, paru-paru dan sistem limfatik.

Bila sudah dineutralkan, darah tersebut akan bergerak ke seluruh tubuh. Darah yang dineutral itu akan membekalkan sel-sel dengan oksigen dan fungsinya untuk proses penghadaman nutrisi. Dan Hormon adalah berunsur kimia di dalam tubuh yang digunakan sebagai utusan di antara organ dan memberi isyarat untuk organ-organ tersebut bertindak apa yang sepatutnya.

Pemberian antibiotik bukan jalan penyelesaianya kerana jika tersilap langkah masalah jerawat akan bertambah parah.Kebanyakan ubat berasaskan kimia tidak dapat menanganinya secara holistik dan hanya bersifat sementara.

Dalam menangani masalah jerawat yang sukar sembuh dan sentiasa berulang-ulang. Salah satu cabang homeopati adalah menggunakan tisu garam atau lebih dikenali dengan biochemic yang terdiri daripada 12 mineral. Dalam badan manusia ketidakseimangan salah sau mineral ini akan menyebabkan badan kita mudah dijangkiti penyakit. Oleh itu dalam perubatan biochemic adalah dengan memberi dan merawat kekurangan garam mineral didalm badan.

Oleh itu kami mencadangkan anda mengamalkan pengambilan produk berasaskan homeopathy bagi mengatasi masalah jerawat yang sukarsembuh ini

Produk yang anda boleh ambil ia Bio Acne & Scar

Produk Ini mengandungi :

  1. Kali Phos 6x
  2. Ferrum phos 6x
  3. Kali sulph 6x
  4. CArl Flor 6x

Kandungan produk ini membantu merawat dari dalam terutama yang berkaitan masalah hati ,hormon dan sebagainya. Jika anda sering kali mengalami masalah jerawat yang kronik,berulang-ulang dan sukar sembuh.Cuba Bio Anne& Scar sekurang-kurang dalam tempoh 3-5 bulan untuk rawatan secara holistik dan ini amat penting untuk mengatasi masalah jerawat yang sukar sembuh.

Produk ini sesuai untuk anda yang mengalami masalah di bawah :

1. Jerawat dan parut sukar sembuh

2. Jerawat tumbuh berulang-ulang dan wajah tidak pernah bebas jerawat.

3. Banyak kesan parut,bintik hitam akibat jerawat

4. Mengalami jerawat kronik,bernanah,jerawat batu,jerawat pasir

5. Belum baik jerawat lama ,kini tumbuh pula jerwat baru.

Harga

RM 80 RM66

Cara Memesan

SILA TAIP

Bio66 | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Mudah Hilangkan Jeragat 24 Jam03.22.15

Assalamualaikum…

Sekarang setiap wanita di malaysia berisiko terkena masalah

kulit berjeragat…

“Jeragat Pudar Semulajadi Tanpa Pengelupasan ”

” Benda apa ni dik, bes betul ye, rasa segar dan wangi macam foundation bau dia, meh kat makcik 3 botol,

jeragat kat muka ni pun dah lama,tak tahu bila nak hilang ”

Alhamdulillah seorang dari pengguna sample spray O2+celltech berjaya pudarkan jeragat..

Anda pun pasti boleh..

Spray luar biasa ni mampu :-
- pudarkan jeragat dan pigmentasi yang degil
- memudarkan jeragat ketika hamil akibat penghasilan pigmen yang banyak di panggil Hori’s Naevus
- menghalang pembentukan bintik hitam
- merawat kulit kering dan kusam
- mempercepatkan penyalinan sel kulit baru dan anti-penuaan
- kulit makin cerah dan lembab

Jerawat kecut,jeragat dan parut pun makin pudar..

- lepas mandi je sembur
- keluar rumah je sembur
- nak pergi meeting je sembur
- tak sempat mekup terus je sembur
- tengah drive pun boleh sembur
- tengah penat-penat shopping pun boleh sembur
- depan tv pun sembur

Sebelum pergi kerja, sembur ke seluruh wajah.. biarkan ia meresap dan dah boleh pakai make up.. boleh di bawa kemana-mana…

” Opss.. tunggu dulu… muka je cantik tak bes juga.. anda juga boleh sembur kat leher anda.. baru la tone warna kulit sekata ”

Harga Pre-Oder RM35 sahaja
Tawaran ini sah sehingga 10/04/2015

Jaminana wang di kembalikan 30 hari jika tiada sebarang faedah di perolehi dari penggunaan produk
sms/wassup <cell50> ke 01123096205

sms/wassup <cell50> ke 01123096205

sms/wassup <cell50> ke 01123096205

atau boleh ke Facebook kami :cklik disini >> http://on.fb.me/1Ex7zlj

P/s : Produk Ariqa mempunyai kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara hilangkan Penyakit Kulit Psioriasis03.21.15

Tawaran Harga Pengenalan:

Psorolin Oitment 100g RM75 @ 1 botol
777 Oils 100ml RM75 @ 1 botol

Sabun prosolin RM40

Psorolin Ointment
777 Oil
1 unit @ RM75
1 unit @ RM75
2 unit @ RM135
2 unit @ RM135
3 unit @ RM210
3 unit @ RM210
4 unit @ RM285
4 unit @ RM285
5 unit @ RM360
5 unit @ RM360

* Sekiranya anda memesan 1 botol Psorolin Ointment dan 1 botol 777 Oil, harga keseluruhan ialah RM135 termasuk penghantaran diseluruh Semenanjung , Sabah dan Sarawak.

Krim yang telah dibuktikan keberkesanannya menangani psoriasis, ia amat efektif sekiranya digunakan bersama 777 Oils. Psorolin Oitment telah membantu lebih 100,000 orang diseluruh dunia. Psoriasis telah mengakibatkan 3% iaitu 400,000 ribu orang penduduk Malaysia sendiri menderita.Kajian dan laporan yang dilakukan di India, Produk ini telah menjalani kaji selidik di India dan hasilnya amat menggalakkan.

Apa itu psoriasis?

Psoriasis adalah penyakit kulit yang kronik, yang mengakibatkan tubuh badan seseorang pesakit itu mengalami perubahan warna seperti merah, putih atau bersisik pada kulit. Ia sering menyerang semua bahagian tubuh, kulit kepala (scalp) dan kuku.

Pesakit psoriasis akan merasa rendah diri, tidak dapat melakukan rutin harian dengan tenang. Malah terdapat kajian di Amerika Syarikat penyakit psoriasis akan memendekkan umur pesakitnya.

Adakah Psorolin Ointment dan 777 oils menyembuhkan psoriasis?

Psorolin Ointment dan 777 oils bukanlah bertindak menyembuhkan tapi ia bertindak merencatkan atau menghalang sel-sel psoriasis dari terjadi, ia boleh digunakan pada jangka waktu yang panjang kerana Psorolin Ointment dan 777 oils adalah selamat dan tanpa kesan sampingan.

Cara menggunakannya:

Gunakan jari dan sapukan Psorolin Ointment dengan lapisan yang agak tebal pada kawasan psoriasis, bagi mendapat kesan yang lebih efektif guna 777 Oils sebagai lapisan atas dan berjemur pada matahari pagi selama 15 minit dan sebelum tidur, ia digunakan selepas mandi. Adalah digalakkan mengunakan sabun dan pencuci yang semulajadi seperti sabun herba.

Produk ini hendaklah disimpan pada suhu bilik

Testimoni

Harga

Sabun + 777Oil + Psorolin Ointment =  RM190 RM165 Sahaja

CARA MEMESAN

SILA TAIP

1 @ 2 @3 @4 @5 UNIT Psorolin Ointment | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

ATAU

Sila Taip

Sabun + 777Oil + Psorolin Ointment

Hantar ke

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Petua Menegangkan Payudara03.21.15


Hampir semua wanita yang sudah bersalin mengalami masalah buah dada atau payudada menjadi kendur dan tidak bermaya seperti dahulu lagi. Untuk mengatasi masalah ini, cuba lakukan salah satu petua di bawah.

1) Dapatkan beberapa helai daun sirih yang berdaun lebar dan berwarna hijau. Sapukan minyak kelapa (seelok-eloknya dibuat sendiri) pada daun sirih. Salaikan mengunakan api lilin dan tekapkan pada buah dada. Biarkan kering dan lakukan berulang kali. Menurut orang-orang tua, petua ini dipanggil ‘Petua Sayang Suami’.

2) Kupas setengah biji labu dan kukus atau rebus sehingga menjadi lembik. Ramas labu tersebut ketika masih suam. Kemudian, sapukan pada seluruh buah dada lebih kurang 20 minit. Amalkan 2 kali seminggu.

3) Sapukan putih telur pada sekeliling buah dada dan biarkan kering semalaman. Amalkan 3 kali seminggu.

4) Amalkan meminum air didihan nasi sebelum tidur malam. InsyaAllah mujarab.

KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK PRODUK PAYUDARA BERKESAN

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Harini Set Jeragat Mengganas02.26.15

Assalamualaikum…

Harini banyaknya akak-akak di malaysia yang oder set

Jeragat dari kami..

Hope semua oder sampai cepat dan akak-akak semua

Boleh hilang jeragat dengan cepat

Apa kelebihan set menghilangkan jeragat kami:

- memudarkan jeragat yang dah bertahun-tahun dan gelap

- mengaktifkan pertumbuhan sel kulit baru

- membaik pulih steuktur kulit yang gelap dan sunburn

- merawat radang kulit akibat jeragat yang serius

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Customer Repeat Lagi Produk Payudara02.24.15

Assalamualaikum…

Alhamdulillah seorang lagi customer yang repeat untuk produk

payudara berasaskan perubatan homeopathy..

Produk yang di maksudkan ialah SSQ1&2..

Antara kelebihan produk payudara ini :

- menegangkan payudara

- melancarkan peredaran darah di sekitar payudara

- membaikpulih struktur kulit dan sel-sel payudara

- menaikkan payudara yang menggelebeh

Untuk maklumat lanjut sila klik gambar di bawah

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Jeragat Pudar Selepas 1 Botol Yang Pertama02.24.15

Assalamualaikum…

Lega saya bila salah seorang customer kami jeragat dah pudar..

Cuma jeragat yang dah lama bertapak di wajah kita ni memang ambil masa la…

Kalu hilang cepat sangat takut-takut produk yang kita ambil ada bahan terlarang…

Customer saya ni telah mengambil jeragat biowhite dan biofre dimana

ia membantu :

- memudarkan jeragat

- mencerahkan wajah secara berperingkat

- mengawal minyak berlebihan di wajah

- tonik utnuk kusam dan suram

untuk maklumat lanjut klik gambar produk di bawah untuk penawar jeragat berkesan

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Mengecilkan Punggung Dengan Cepat02.18.15

Assalamualalaikum dan salam sejahtera buat semua rakyat malaysia

terutama wanita-wanita yang sedang berusaha mengecilkan punggung..

Disini saya himpunkan teknik, kaedah,petua dan tips serta cara menegcilkan punggung dengan cepat

Saya yakin anda pasti telah mencuba pelbagai kaedah bagi mengecilkan punggung yang besar dan menggelebeh

Saya yakin anda yang mempunyai punggung yang besar pasti

- Susah nak pakai seluar

- rasa susah nak bernafas

- paling susah bila nak duduk dan terpaksa buka zip bagi meredakn keadaan..hehe.. ” macam ramai je yang dah buat”

- rasa tak selesa bila orang tengok dan tegur.. tambah-tambah bila lelaki tengok tak berkelip-kelip

Bentuk atau ukuran punggung yang berlebihan boleh menjadi salah satu penghalang seseorang dalam meraih keyakinan dirinya. Tambahan  pula ‘kemantapan’punggungnya itu sering menarik perhatian orang, terutama kaum lelaki. Malu, eh!!

Bagi anda yang memiliki punggung besar, jangan terburu-buru mahu melakukan cara yang tidak sihat seperti membuat pembedahan plastik , sedut lemak dan sebagainya.

Anda harus ingat, memiliki punggung besar adalah satu anugerah Tuhan yang wajar anda syukuri kerana tidak semua wanita  berpeluang untuk memilikinya.  Jika keadaan itu tetap membuatkan anda berasa tidak selesa, anda jangan susah hati kerana ada beberapa tips dan cara yang anda boleh lakukan bagi menyelesaikan masalah tersebut.

Baik paha mahupun punggung yang besar atau lebar itu boleh dikecilkan dengan mudah, kerana punggung terdiri daripada jaringan lemak dan kulit.Bersenamlah secara teratur supaya lemak-lemak yang terdapat di punggung dapat dihapuskan dengan mudah.

Jom kita lihat cara yang pertama Mengecilkan Punggung :

Cara yang pertama ialah dengan : Senaman Kecilkan Punggung

Perut dah kempis. Lengan dah cantik. Peha dah kecil. Punggung pula terlalu besar.

Orang tengok pun terasa pelik :) ……Tak seimbang lah

Jadi, nak hilangkan rasa pelik orang mari kita lakukan senaman khas untuk membuang lemak di punggung.

Caranya begini…..

Langkah 1 – Langkah sisi

Buat posisi seperti gambar di atas. Bengkokkan lutut sedikit. Badan pula jatuh sedikit di hadapan.

Langkah kaki kiri ke sisi. Kembali kedudukan asal. Kemudian lakukan pada kaki kanan pula. Kalau boleh lakukan langkah ini dengan sedikit laju. Buat selama 3 minit.

Langkah 2 – Tendang belakang

Berlutut seperti posisi gambar di atas. Posisi kaki kiri adalah 90 darjah.

Tendang kaki kiri kita ke atas. Lakukan sebanyak 15 kali. Selepas itu lakukan pada kaki kanan pula.

Langkah 3 – Lunge ke belakang

Berdiri tegak sambil meletakkan tangan di pinggang.

Langkah kaki kiri ke belakang. Kemudian turunkan badan kita sehingga peha kanan mendatar. Pastikan lutut kiri tidak mencecah lantai dan badan kita dalam keadaaan tegak. Kemudian bangun semula. Lakukan selama 3 minit. Kemudian tukar ke kaki kanan pula.

Langkah 4 – Angkat Punggung

Baringkan diri kita dengan membengkokkan kaki seperti gambar di atas.

Angkat punggung kita ke atas setinggi yang boleh. Tahan dalam kiraan 3. Kemudian turunkan badan kita perlahan-lahan. Lakukan selama 3 minit.

Tips yang kedua : sumber dari siraplimau.com

Cara Kuruskan Badan Dengan Cepat & Berkesan!

10 Rahsia dan Tips Kuruskan Badan, Peha, Lengan Dan Pipi Secara Semulajadi. Agar kekal Cantik Dan Langsing.

Cara Kuruskan Badan

Biasanya, banyak tips hanya menjurus kepada, bagaimana untuk kuruskan badan sahaja. Banyak tips kuruskan badan secara semulajadi yang kita baca, namun semunya kita abaikan. Jarang kita lihat ada yang memberi tips untuk kuruskan peha, lengan dan pipi. Tentu anda terfikir, kenapa spesifik kepada peha, lengan dan pipi? Bukan mudah untuk kekal cantik dan langsing.

Ini kerana anggota inilah yang menjadi kegusaran pada wanita. Sekarang, cuba pegang lengan anda. Besar tak? Sekarang, pandang bawah.

Lihat paha anda pula, rasa besar tak? Jika sudah, belek cermin pula, ada nampak dagu berlapis (double chin) atau tidak?

Kebiasaannya, bila dagu berlapis, pipi mesti tembam juga.

Kalau lelaki, beratnya lebih terarah pada bahagian perut. Sebaliknya, lemak perempuan akan terkumpul di bahagian paha dan lengan.

Anda tahu paha anda besar jika seluar ‘jeans’ yang dipakai tampak haus di bahagian kelengkang. Ini kerana bahagian paha bergesel sesama sendiri.

Entri kali ini tidak akan memberikan tips yang spesifik untuk setiap anggota tersebut. Ia lebih kepada kombinasi atau gabungan cara untuk kurus secara keseluruhannya.

Perlu diingat, tiada produk kesihatan seperti Shaklee, Herbalife dan lain-lain yang diperlukan. Cuma sedikit masa yang keinginan yang kuat.

Mari ikuti tips kuruskan badan secara semulajadi ini.

Seronok kalau dapat jadi begini!

1. Setkan minda untuk kurus

Selepas anda buat keputusan untuk kurus, lakukannya dengan bersungguh-sungguh. Kalau hari ini kata nak kurus, hari ini juga lakukannya.

Bukannya esok, lusa atau minggu depan. Biasanya, selepas bulan Ramadan, “Ahh, mana boleh tak makan lauk raya. Lepas raya lah aku diet”.

Nampaknya, jika anda salah seorang yang berfikiran sebegini, tidak akan kurus sampai bila-bila. Lebih baik, letak matlamat untuk kekal sihat.

Pantau berat badan selalu

2. Pelajari ilmu tentang kalori

Tahukah anda, kalori lebih banyak terbakar semasa anda tidur? Sebenarnya, nak kurus mudah sahaja.

Ambil kalori yang diperlukan sahaja untuk setiap hari. Jika anda perlukan 1300 kcal sehari, jangan makan 2500 kcal untuk hari itu.

Kalau kurang daripada 1000 kcal, anda akan jadi lapar dan tidak bertenaga. Cuba ambil dalam julat 1000 – 1300 kcal.

Ini sekadar contoh, setiap orang lain keperluan kalorinya. Cuba Google untuk maklumat lanjut.

Jangan sampai ‘obese’ begini baru nak mula diet

3. Makan dalam kuantiti yang kecil

Maknanya, makan sikit-sikit tetapi banyak kali. Bukannya makan sekali hadap. Simpan biskut dalam ‘handbag’ jika perlu.

Pastikan ia mempunyai kandungan fiber yang tinggi.

Roti canai memang sedap. Tapi kalau nak kurus, masih lagi bernafsu nak makan?

4. Elakkan makan waktu malam

Pernah tengok bila waktu keluarga Cina makan malam? Biasanya, kalau selalu ke pusat membeli belah, mereka akan penuhi tempat makan seawal jam 6.30 petang. Sebenarnya, ini ialah waktu yang cukup ideal. Seeloknya, makan sebelum/selepas Maghrib.

Ini kerana badan kita memerlukan 4 jam untuk menghadamkan makanan.

Bayangkan makan pukul 10 malam, anda kena berjaga sehingga pukul 2 pagi.

Kalau terus tidur pukul 12 malam, alamatnya jadi lemak.

Jangan sampai jadi gemuk, diabetes pula

5. Elakkan makanan dan minuman bergula

Ini bukan untuk orang tua yang ada kencing manis atau ‘diabetes’ sahaja. Ia penting untuk semua peringkat umur.

Jauhkanlah minuman bersoda seperti Coke, Pepsi, F&N dan lain-lain. Minum air masak itu lebih baik.

Air masak tak sedap? Cubalah minum air bergula, nescaya tidak akan kurus sampai bila-bila. Tabiat ini semestinya dibuang.

Katakan tidak pada teh tarik dan nasi lemak bungkus

6. Tukar kepada makanan yang rendah lemak

Kalau pergi Giant atau Tesco, pernah tengok apa kandungan makanan tersebut pada bungkusan?

Kalau anda seorang yang teliti, anda akan menyedari berapa banyak kalori atau lemak.

Berbalik pada ilmu, pelajari tentang pengambilan kalori. Sama juga dengan pengambilan lemak.

Tentu selepas ini anda akan lebih berjaga-jaga. Biasa makan nasi penuh atau nasi separuh?

Kalau bosan dengan epal dan anggur, makan pisang dan tembikai susu

7. Banyakkan makan buah

Malaysia sungguh bertuah kerana berada di iklim Khatulistiwa. Terlalu banyak buah-buahan yang berkhasiat.

Buah-buah tropikal ini sangat mahal di negara asing. Hargai khazanah negara kita. Makan buah-buahan tempatan.

Bukan epal atau blueberry sahaja, buah-buahan seperti pisang terlalu banyak khasiat.

Selain nutrien, buah-buahan membekalkan vitamin dan anti-oksidan untuk badan kita agar kekal sihat.

Banyakkan minum air masak (bukan air bergula)

8. Banyakkan minum air masak (bukan air bergula)

Malu nak bawa botol air besar ke pejabat? Takut orang ejek? Kalau malu, sampai bila tidak akan kurus.

Ini kerana badan memerlukan banyak air. Air ialah sumber semulajadi yang penting untuk kurus.

Setidak-tidaknya, minum 8 gelas air sehari. Toksin dalam badan menyebabkan lemak sukar dibuang.

Jadi untuk membuang toksin keluar melalui air kencing, minum sahaja air masak. Mudah dan murah bukan?

Seronok bila beriadah bersama keluarga

9. Banyakkan berjalan (dan berjogging)

Tidak pergi gym pun tidak mengapa. Yang penting kena selalu bergerak. Kalau selalu berjogging, bagus juga.

Sesekali, kalau asyik naik lif sahaja, apa salahnya naik tangga? Lebih menyihatkan badan, peluh pun keluar.

Sebaik-baiknya, buat senaman 30-40 minit. Ia dapat membantu memperbaiki peredaran darah, buang lemak dan menaikkan stamina.

Kalau sebelum ini asyik tercungap-cungap, mulakan dengan senaman ringan.

Nescaya, badan akan jadi lebih ringan.

Bila tiba hujung minggu, ajak satu keluarga bersama-sama berjogging di taman tasik terdekat. Keluarga lebih akrab, peluh pun keluar!.

Bila malas, jangan sampai jadi begini lagi

10. Beri 100% komitmen pada tujuan asal ‘Nak kurus’

Ingat lagi tips yang pertama, iaitu set minda? Tidak guna selepas set minda untuk kurus, anda abaikan sahaja kerana rasa malas.

Pokoknya, kena konsisten atau ‘istiqamah’ dalam melakukan sesuatu untuk kebaikan diri sendiri.

Tidak guna kalau ‘exercise’ seminggu, selepas itu kembali malas dan duduk-duduk sahaja selama sebulan.

Tidak guna kalau diet seminggu, selepas itu melantak coklat sampai 3-4 bar. Tepuk dada, tanya nafsu.

OOpppsss… tunggu dulu ada lagi senamanan mengecilkan punggung

3 Cara Senaman Ringkas Kecilkan Punggung Dengan Cepat

1) Sandar Di Dinding

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Bersandar pada dinding, pastikan belakang kepala, badan dan punggung anda betul – betul rapat pada dinding seperti yang ditunjukkan pada gambar di atas. Luruskan kaki anda dan sedikit ke depan. Jarak posisi kaki anda lebih kurang 45cm dari dinding.

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Turunkan badan anda secara perlahan – lahan seperti anda sedang duduk di atas kerusi. Pastikan kaki anda tidak bergerak dan tahan selama 30 saat.

Selepas itu kembali ke posisi asal dengan bersandar di dinding.

Ulangi proses ini selama 10 – 15 kali.

2) Menaiki Tangga

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Berdiri tegak di sebelah tangga. Silangkan kaki kiri anda dan letak di anak tangga yang lebih tinggi dari kaki kanan anda. Sila lihat  gambar di atas.

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Naiki tanga dengan menggunakan kaki kiri anda sehingga kaki kanan anda sedikit terangkat. Kemudian kembali ke kedudukan asal.

Kemudian tukar ke kaki sebelah kanan pula.

Ulangi proses ini sebanyak 20 kali.

3) Lunge

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Berdiri tegak sambil meletakkan kedua – dua belah tangan di pinggang anda.

Cara Kecilkan Punggung Dengan Cepat Supaya Senang Pakai Jeans

Kaki kiri langkah ke depan dengan keadaan peha anda kelihatan mendatar. Pada masa yang sama, pastikan lutut kaki kanan tidak melebihi kaki kiri dan anda juga mestilah dalam posisi badan yang tegak.

Kemudian kembali ke posisi asal berdiri tegak.

Selesai kaki kiri, tukar kaki kanan pula.

Ulangi proses ini sebanyak 10 ke 15 kali.

NAK LAGI CEPAT JOM CUBA SAPU BENDA NI

Klik gambar di bawah

http://mudah.azhaan.com/wp-content/uploads/2014/06/IMG-20140712-WA00211.jpg

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Alhamdulillah Pelawat Website Ini Telah Melebihi 1 Juta02.17.15

Assalamualaikum..

Alhamdulillah… diam tak diam pelawat blog ini telah pun

Melebihi 1,000,000 penunjung dari malaysia… dan blog ini juga

Sedang meningkat naik di seluruh dunia..

Kepada anda yang telah membeli produk

Dari kami.. semoga anda memperoleh manfaat..

Jika ada terkurang pihak kami akan terus meningkatkan

Perkhidmatan..

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Tablet Menghilangkan Jerawat Dan Parut02.17.15

Assalamualaikum.. adik adik dan akak-akak diluar sana

Harini nak share produk yang tengah HOT di pasaran online

Baru sejam saya iklankan di facebook lebih dari 300 orang nak oder

produk hebat ni… yang penting ianya tidak mengelupas

Terbaru…

Tablet menghilangkan JERAWAT dan PARUT

Hanya hisap seperti gula-gula..

Rawatan alternatif homeopathy terbaik masa kini

Antara khasiat produk :
- menghilangkan jerawat dan parut dengan cara membaik pulih tisu kulit
- mencerahkan kulit dengan memberi nutrien dari bawah lapisan kulit
- menegangkan kulit
- merawat sel kulit mati
- melembabkan kulit
- membuang toksin dalam saluran darah
- merawat kulit kusam dan kulit mati

Siapa yang sesuai dengan produk ni

- mereka yang ada jerawat berulang-ulang kali tak hilang-hilang
- parut jerawat yang makin hitam dan gelap
- mereka yang naik jerawat di tempat yang sama
- kulit kering dan kusam dan terpaksa makup tebal2
- kulit sensitif dan berminyak

Walaupun baru di lancarkan telah terjual 3000 botol di pasaran online …

Harga biasa RM80 (300biji )

Kini tawaran terhad untuk 100 orang sempena Hari Raya Cina

Kini anda boleh miliki dengan harga RM50 sahaja sebotol

Wassup/sms <bioacne50> ke 0125806029

Cukup 100 orang saya tutup tawaran dan harga akan kembali kepada asal

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Suami Repeat Sale.. Produk Berkesan Pada Isteri02.12.15

Assalamualaikum..

Alhamdulillah seorang lagi suami penyayang berkongsi kegembiraan apabila produk payudara ssq1&2 berkesan buat

isteri tercinta…

Jadi beliau repeat beli lagi sekali buat isteri tercinta…

Untuk info yang lebih lanjut tentang produk payudara ini boleh klik gambar di bawah

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Tq Kerana Memesan Produk Dengan Kami02.03.15

Assalamualaikum….

Terima kasih kerana memesan produk dengan kami…

Sepanjang 4 tahun ini belum pernah lagi tak ada oder..

Malah waktu hujung minggu pun berduyun-duyun customer

Oder produk…

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

  • You Avatar
  • Menangi Jam Tangan BONIA Sekarang. Klik DiSini

  • Wak-Doyok-Mohammad-Azwan-Shah-for-Fairuz-Ramdan
  • Anda Boleh Cek Tarcking Number Poslaju Produk Yang Telah di Pos Disini

    Tracking No Tarikh 20/3/2015 Jumaat

    EP024068798MY - Surina
    EP024068824MY - Akramshah
    EF213551311MY - Nurliyana Mohd Noor
    EF213551308MY - Rosni Abd. Ghani
    EF213551299MY - Fadlullah Yusop
    EF213551285MY - Mazni Suhana Hj Mahali
    EF213551387MY - Noratika Marsat
    EF213551360MY - Ilyana Ismail
    EF213551356MY - Normah Mohd Yusof
    EF213551342MY - Nurul Madhirah Rosli
    EF213551339MY - Hasbullah Husin
    EF213551373MY - Sariah Simat
    EF213551395MY - Suryani Jaafar
    EF213551400MY - Zenudin Aziz
    EF213551427MY - Zawiyah Yudin
    EF213551413MY - Marzitah
    EF213551271MY - Nurul Izza Osman

  • KEPADA ANDA YANG TELAH MEMBELI PRODUK HOMEOPATHY KAMI BUAT KALI PERTAMA,KEDUA DAN KE TIGA JUTAAN TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN.UBAT PALING MUJARAB IALAH KEYAKINAN PADA DIRI SENDIRI DAN TIDAK PUTUS ASA

  • SILA KLIK GAMBAR PRODUK UNTUK LIHAT KETERANGAN PRODUK

  • SENARAI PAKEJ JERAWAT DAN PARUT

  • KLIK GAMBAR UNTUK PAKEJ JERAWAT EKONOMI PALING LARIS

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET HOMEOPATHY KOMPREHENSIF MENGHAPUS JERAWAT,PARUT & JERAGAT

  • PAKEJ JERAWAT Hepar Sulphuris Calcareum (HSC30)

  • CARA MUDAH MILIKI BADAN RAMPING TANPA LEMAK

  • CARA MUDAH MILIKI ZAKAR BESAR,KUAT,PANJANG DAN TAHAN LAMA

  • KLIK GAMBAR UNTUK PRODUK MEMBESAR, MEMADAT DAN MEMANTAPKAN PAYUDARA

  • SUSAH NAK BERAK,PERUT SAMPAI KEMBUNG DAN TERPAKSA MENERAN

    [DRReckeweg_gen2350_100_4685.jpg]

  • DAMIANA GOLD SEHEBAT VIAGRA

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET RAWATAN RAMBUT GUGUR DAN BOTAK HOMEOPATHY

    http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPJJa5RLn8I/AAAAAAAAApg/fA45cJ5F1bU/s1600/bio%2Bbotak%2B200px.JPG
  • Alfalfa Tonic GINSENG uNTUK TAMBAH SELERA MAKAN DAN BADAN KURUS *GEMUKKAN BADAN*

  • RAHSIA ANAK PINTAR DENGAN HOMEOPATHY

    http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/SwQZlRaWNuI/AAAAAAAAASo/uzQHlhCl-hQ/s1600/Iq+and+eq+Booster.JPG
  • ANDA KURANG DARAH,PENAT MELAMPAU DAN SUSAH TIDOR..?

    http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg
  • PRODUK UNTUK MASALAH LELAH

  • Produk Untuk Penyakit Psoriasis

  • PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS SHOP

    JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"
  • PRODUK ANDA AKAN DI HANTAR( COURIER) PADA HARI BEKERJA MENGGUNAKAN KHIDMAT POS LAJU MALAYSIA.PRODUK AKAN SAMPAI DALAM MASA 1 KE 3 HARI.(tidak termasuk cuti am dan cuti umum).
  • UNTUK PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

  • JOM LIKE FACEBOOK SAYA

  • jika anda ingin wajah yang cantik..berusahalah seperti insan dalam video ini…saya tak kisah berapa bayak produk anda pakai..yang penting selagi anda berusaha dan tidak putus asa..anda akan dapat apa yang anda inginkan..percayalah..lakukan sesuatu luar dari kebiasaan anda..percayalah anda boleh cantik dan sihat seperti yang anda inginkan

  • Meta